Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi istumapissaaja?

Vierailija
07.12.2020 |

Siis, että istuu naisten tavalla kusella?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettyisin perinkotaisesti jos kuulisin mieheni pissaavan kuin nainen.

Onko noloa tehdä asioita naismaisesti?

Kyllä, jos tekijä on mies. Eiväthän naisetkaan tee asioita miesmäisesti ja kuvittele saavansa siitä jotain hyötyä.

Nainen, joka tätä epäilee, voi kokeilla miesmäisyyttä luopumalla kaikista purkeista ja pötköistä, joiden sisältöä on tarkoitus levittää naamaan ja muualle ympäri kroppaa. Sitten kun naiset noista luopuvat, voisi ehkä harkita istualtaan kusemista.

Vierailija
82/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu tai menee ulos. Koska minä alan muuten raivota siitä lorinasta kun se herättää mut. (Molemmat kolmivuorotyössä, siihen lorinaan on niiiin ärsyttävä herätä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona roiskii kuin uroskoira, mutta sisällä pissaa nätisti istuen.

Vierailija
84/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka moni nainen kusee seisten? Kuinka moni nainen syö rasvattuja kääpiöitä?

On täällä älyttömiä kysymyksiä..

Vierailija
85/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
86/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, pissaako istualtaan, vai seisaaltaan. Tärkeintä on, että saa rakkonsa tyhjennettyä. Ja jos sotkua tulee, on hyvä siivota sotkunsa.

Vierailija
87/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei lorota eikä roisku.

Vierailija
88/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuu tai menee ulos. Koska minä alan muuten raivota siitä lorinasta kun se herättää mut. (Molemmat kolmivuorotyössä, siihen lorinaan on niiiin ärsyttävä herätä)

Mun mies jättää joskus vessanoven aamulla auki, kun menee lorottamaan. Silloin menee hermo tältä rouvalta. Jos on ovi kiinni, ei lorina häiritse.

Vierailija
89/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun minä pesen lattioita, meillä ei ukko kuse seisaaltaan ja roiski pitkiinsä. Olen vannottanut että jos kusta löytyy lattialta tai pöntön reunoilta, niin ukko vastaa kodin siivouksesta siitä hetkestä eteenpäin.

Mikä siinä kusessa nyt niin kamalaa on?  Sitähän on perinteisesti käytetty esimerkiksi haavojen puhdistamiseen vaikka ei olekaan oikein tiedetty miksi se siihen niin hyvin käy. Nykyisin tiedetään että sen elektrolyyttitasapaino on parempi kuin vaikka pelkällä vedellä eikä se riko soluja ollenkaan samassa mitassa kuin vesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi