Onko miehesi istumapissaaja?
Kommentit (89)
Kyllä! Ja niin on kolme poikaammekin.
On. Haluaa kusta istualteen, kunnioittaa sitä että kun MINÄ siivoan vessat niin hän ei sotke. Siivoaa toki itse muuta asuntoo ja paljon mutta vessa on mun kontilla ja hän sitä arvostaa. Vähän alussa ihmettelin asiaa mutta hänellä vanhemmar opettanut että kunnioitetaan.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta ei se ole mikään "naisten tapa". Pitääkö sukupuolisoida joku vessakäyttäyminenkin 😅
Onhan se istualtaan pissaaminen aika narttumaista mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettyisin perinkotaisesti jos kuulisin mieheni pissaavan kuin nainen.
Onko noloa tehdä asioita naismaisesti?
On jos on mies.
No ei todellakaan! Siis hyi..! Vaikea keksiä puistattavampaa ajatusta kuin hyvännäköinen ja muuten ihan normaali mies istumassa pissalla! En käsitä miten jotkut ei näe tässä naisellisuutta ja voimakasta ristiriitaa miehekkyyden kanssa! Toinen mikä saa värähtämään inhosta on hyvännäköinen mies istumassa jalat ristissä kuin mikäkin leidi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on muissa asioissa niin miehekäs, ettei istualtaan pissaaminen tee hänestä naismaista.
Kyllä tekee! Mitä miehekkäämpi on muuten, sen suurempi tuo ristiriita on! Sehän vain korostaa entisestään tapahtuman naisellisuutta.
Niin kauan kun minä pesen lattioita, meillä ei ukko kuse seisaaltaan ja roiski pitkiinsä. Olen vannottanut että jos kusta löytyy lattialta tai pöntön reunoilta, niin ukko vastaa kodin siivouksesta siitä hetkestä eteenpäin.
Käykö nuo teidän istualtaan pöntöllä kusevat neitimiehenne sitten ulkona kyykkypissalla niin kuin neidit?
Vain pienimunaiset kykenevät istuen pissaamaan.
Anoppi seisaaltaan, sisällä ja myös ulkona puskissa. Ihan tosi.
Vierailija kirjoitti:
Yritän aina rikkoa ennätyksen kuinka kaukaa osun pönttöön.
M
Joo, oot varmaan meillä töissä.
Voisitko, pliis, välttää unisex-vessojamme, kunnes olet vielä jonkin aikaa kehittänyt jaloa taitoasi osumatarkkuuden osalta.
Vierailija kirjoitti:
Käykö nuo teidän istualtaan pöntöllä kusevat neitimiehenne sitten ulkona kyykkypissalla niin kuin neidit?
Et ilmeisesti ymmärtänyt, että useimmille naisille on kusiroiskeinen vessa todellinen kauhistus. Kyse ei tällöin ole siitä miehekkyydestä. On aivan sama miten virtsaaminen suoritetaan, pääasia on se, että virtsa menee sinne pyttyyn, ei siis pytyn päälle tai lattialle ruiskutettuna. Ulkona varmaan jokainen mies toimittaa asian seisten.
Millaisessa kunnossa teillä oikein veskit mahtavat olla, jotka ette näköjään puhtaudesta mitään välitä. Asia erikseen ovat ne miehet, joiden jäljiltä ei jää roiskeita tai lätäköitä, vaikka seisten virtsaavatkin. Useimmat eivät tässä onnistu.
On, en ole kysynyt miksi, kai sitä nyt ihminen saa kusta miten haluaa? Ei ole tullut mieleenkään että tällä olisi "miehekkyyteen" mitään vaikutusta.
Ja. Mein Mann ist ein Sitzpinkler. Na, und?
Tapasimme täysi-ikäisinä, joten mieheni oli oppinut jo virtsaamaan. Ei tarvinnut pottakoulusta aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
On, en ole kysynyt miksi, kai sitä nyt ihminen saa kusta miten haluaa? Ei ole tullut mieleenkään että tällä olisi "miehekkyyteen" mitään vaikutusta.
Ihme homma. Istuuhan mies isommallakin hädällä, eikä se miehisyyttä mihinkään vie. Mies myös imuroi, tiskaa, pyykkää ja kokkaa, ja sellainen se vasta onkin oikeasti miehekäs mies. Mies josta on joka lähtöön. Jos ei nainen tätä kestä, niin ottaa sitten jonkun raakalaismaisen viikinkiuroksen, joka kusee nurkat ja vaatii sohvalla maaten täyttä palvelua.
Maskuliinisen, älykkään ja huumorintajuisen miehen repertuaariin kyllä mahtuu veskin siistinä pitäminenkin, vaikka sitten istualtaan virtsaten. Ja sinne hotelli helpotukseen ei ole pakko paukata samaan aikaan, jos se miehisyys jonkun mielestä istumapissan mukana katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme homma. Istuuhan mies isommallakin hädällä, eikä se miehisyyttä mihinkään vie. Mies myös imuroi, tiskaa, pyykkää ja kokkaa, ja sellainen se vasta onkin oikeasti miehekäs mies. Mies josta on joka lähtöön. Jos ei nainen tätä kestä, niin ottaa sitten jonkun raakalaismaisen viikinkiuroksen, joka kusee nurkat ja vaatii sohvalla maaten täyttä palvelua.
Maskuliinisen, älykkään ja huumorintajuisen miehen repertuaariin kyllä mahtuu veskin siistinä pitäminenkin, vaikka sitten istualtaan virtsaten. Ja sinne hotelli helpotukseen ei ole pakko paukata samaan aikaan, jos se miehisyys jonkun mielestä istumapissan mukana katoaa.
Ja konekin jo tilttaa...näyttää 504, kun yrittää lähettää viestiä, mikähän se on?
Onpa joidenkin miesten miehisyys ja viehättävyys näköjään pienestä kiinni :D
Makaan vessan lattialla ja siitä kaaressa pönttöön.