Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi istumapissaaja?

Vierailija
07.12.2020 |

Siis, että istuu naisten tavalla kusella?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, en ole kysynyt miksi, kai sitä nyt ihminen saa kusta miten haluaa? Ei ole tullut mieleenkään että tällä olisi "miehekkyyteen" mitään vaikutusta.

Ihme homma. Istuuhan mies isommallakin hädällä, eikä se miehisyyttä mihinkään vie. Mies myös imuroi, tiskaa, pyykkää ja kokkaa, ja sellainen se vasta onkin oikeasti miehekäs mies. Mies josta on joka lähtöön. Jos ei nainen tätä kestä, niin ottaa sitten jonkun raakalaismaisen viikinkiuroksen, joka kusee nurkat ja vaatii sohvalla maaten täyttä palvelua.

Maskuliinisen, älykkään ja huumorintajuisen miehen repertuaariin kyllä mahtuu veskin siistinä pitäminenkin, vaikka sitten istualtaan virtsaten.  Ja sinne hotelli helpotukseen ei ole pakko paukata samaan aikaan, jos se miehisyys jonkun mielestä istumapissan mukana katoaa.

Ei nuo muut luettelemasi asiat vaikuta miehekkyyteen mitenkään. Älä sekoita asioita toisiinsa.

Vierailija
62/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona kusen istueltaan, muualla seisten. 

Sama täällä. Julkiset vessat on likaisia, joten siellä seisaaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa täällä. Mun mies on aina pissannut istuen, sanoo sen olevan rentouttavampaa. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta, ei ole vaikuttanut miehen miehisyyteen tasan mitenkään. 70-vuotiaan isäni vessareissujen jäljiltä joutuu siivoamaan pissaa lattialta pesuaineilla, tämä ällöttää sekä minua että miestäni.

Vierailija
64/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Ja aluksi olin ihan hämilläni, en ollut ikinä sellaista nähnyt vaikka mulla on kolme veljeä.

Nykyään olen vain hyvilläni, eipä tule niitä kusiroiskeita omaan vessaan.

Yleisissä vessoista pissaa seisten ja sekin on hyvä.

Meillä on potalla käyvä pikkainen poika ja toinen tulossa myös he saavat ”luvan” istua pöntöllä kun pissattaa.

Vierailija
65/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kusen istuen silloin tällöin. Esim. yöaikaan kun ei halua laittaa valoja päälle, tai joskus jos muuten vaan laiskottaa ja on vaikka puhelin kädessä. En näe sitä sukupuolijuttuna, se että naiset ei kuse seisaalteen ei tarkoita että miesten ehdoin tahdoin pitäisi. Omat roiskeet siivoan tietysti aina, myös julkisissa, sikäli kun niitä ikinä tulee kun en kärsi double streamista.

Vierailija
66/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisten juoppojen ja sokeiden kanssa te oikein hengailette jos se kusi lentää pitkin seiniä? Minä en ole ikinä onnistunut seisaaltani kustessa sotkemaan vessaa.

Vierailija
67/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin on, kuulemma ei voi seisaalteen pissata aamustondiksen takia. Tai se on ainakin vaikeaa.

Vierailija
68/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisten juoppojen ja sokeiden kanssa te oikein hengailette jos se kusi lentää pitkin seiniä? Minä en ole ikinä onnistunut seisaaltani kustessa sotkemaan vessaa.

Näin luuli minunkin mies kunnes näytin sen valkean siivousliinan joka oli värjääntynyt keltaiseksi seinän pyyhinnästä. Vaikka et näe sitä niin kyllähän se pissa roiskuu huolimatta siitä miten hyvin ikinä tähtääkään.

Vierailija
69/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi,, menisi halut jos näkisi miehen kusevan kuin ämmä.

Mitkä halut?

Vierailija
70/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuo ryntää ulos kuselle. Sisällä taitaa pissiä istualtaan, koska jos ei jaksa mennä ulos, mieluummin istuu.

Vierailija
71/89 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettyisin perinkotaisesti jos kuulisin mieheni pissaavan kuin nainen.

Perinkotaisesti? Onko tuo suomea jossainpäin?

Vierailija
72/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup ylös

Vierailija
73/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen roiskuva, moneen suuntaan lentävä kusi...kiva naisille, jos kyseessä unisex-vessa.

Siksi kusen mieluummin istualtaan ja aina pakko pyyhkiä pöntön kansi, koska ne faking äijät.

Naiset niitä unisexkoppeja vaatineet. Olkoon tyytyväisiä.

Vierailija
74/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisten kuseminen ilman roiskeita  on taitolaji. Testatkaa ukkonne tarkkaillen suoritusta moneen otteeseen, ennenkuin sitoudutte tai muutatte yhteistalouteen. Jos ei hallitse, "jätä se sika".

Vierailija
75/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kusee seisaaltaan vain mökillä. Hänellä on synnynnäinen vika, että virtsaputki aukeaa hieman sivulle eikä virtsasuihku ole terävä ja napakka, vaan enempi sellainen roiskiva. Pidän häntä fiksuna, kun tiedostaa ja ymmärtää tämän rajoitteensa eikä kaupunkioloissa kuseksi seisaaltaan ja sotke paikkoja. Mökillä metsän reunassa ei ole niin väliä jos vähän roiskuu, kunhan ei omille kengille. 

Ei ole koskaan tullut pieneen mieleenkään pitää miestä neitinä synnynnäisen epämuodostuman johdosta, jolle mies ei mahda mitään. Ihan on oikea Mies minun kirjoissani pienestä viasta huolimatta.

Vierailija
76/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Tässä tapauksessa haisevan epäsiistit vessat.

Vierailija
77/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stondis häviää, kun ajattelee laskuja jo herätessään ja vessaan mennessään.

Vierailija
78/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, yleensä istuen nykyään. Nuorempana seisten kunnes tajusi että istuen on siistimpää.

Vierailija
79/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuessa voi isot munat kastua pohjaveteen.

Vierailija
80/89 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies ei saa pissata istualtaan , mulla on tämmönen mieskaveri eikä haittaa yhtään eipähän tuu roiskeita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan