Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällä kysymyksellä pettäjä selville.

Vierailija
23.04.2014 |

Asia on helppo selvittää. Kysyt sopivan tilaisuuden tullen, kun olette sopivasti kahdestaan ja olette vaikka hieman hempeilleet, että "Kerros oletko koskaan pettänyt mua?".

Syyttömän vastaus tuohon olisi "En" tai "En ikinä", mutta mikäli vastaus on,"Milloin muka?", niin vastakysymyksellä haetaan todisteita ja primitiivireaktiona vältellään sellaisen vastauksen antamista joka voisi paljastua eleistä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen hempeilyn jälkeen ei mies päivitä facebookia että oli paras pano ikinä, vaan ryhtyy etsimään sieltä seuraa ja peukuttelemaan naisia jotka ovat sekä hyvännäköisiä että suloisia eivätkä mitään kotihirviöitä.

Vierailija
22/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vastais, että on sulla ihme kysymykset. Eli pettääks se mua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:15"]

Hempeily jatkuukin sitten varmaan kovin hempeänä noiden kyselyjen jälkeen.

Ja jos mies ei ole vielä pettänyt mutta alkaa kaivata kunnon panoja joissa ei ole koko ajan joku ristikuulusteu menossa.

[/quote]

Kuka sanoi "jatkuvasti"!? Pitkässä suhteessa jokaiselle voi tulla mieleen kysyä puolisoltaan onko hän pettänyt matkan varrella ja mikäli vastaus on tuo "Milloin muka?", niin välttelee vastaamasta suoraan.

Vierailija
24/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:24"]

[/quote]

Sinä taidat olla se, joka välttelee totuuden kuulemista. Lisää panoksia ja kysy silleen, että haluat vastauksen onko tai ei? Ja mikäli vastaa "Milloin muka?", niin sait vastauksesi, epäsuorasti mutta sait kuitenkin.

Vierailija
25/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi missään tilantessa mielenkään kysyä mitään tuollaista, eikä varsinkaan tuollaisena hetkenä. Koittakaa nyt edes vähän arvostaa miehiänne. Mutta toisaalta kunnioitus on ansaittava. Jos ei itseään sen vertaa arvosta, että luottaisi toisen uskollisuuteen niin ansaitseeko edes sitä toisen kunnioitusta.

Vierailija
26/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa se vannottamaan kasi Raamatun paalla, jos mies on yhtaan uskovainen. Siina vaiheessa viimeistaan rupeaa eparoimaan :)

Vierailija
27/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:24"]

[/quote]

Sinä taidat olla se, joka välttelee totuuden kuulemista. Lisää panoksia ja kysy silleen, että haluat vastauksen onko tai ei? Ja mikäli vastaa "Milloin muka?", niin sait vastauksesi, epäsuorasti mutta sait kuitenkin.

[/quote]

Eli tosta "on sulla ihme kysymykset" vastauksesta ei voi päätellä mitään?

Vierailija
28/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:31"]Laitapa se vannottamaan kasi Raamatun paalla, jos mies on yhtaan uskovainen. Siina vaiheessa viimeistaan rupeaa eparoimaan :)

[/quote]

:D ... oota kulta hetki, haen tuolta olkkarin kaapista raamatun, mulla ois sulle yks pikku kysymys sitten...

Vierailija
29/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin kannattaa ottaa uskova mies eikä mitään ateistihörhöä. Eihän niille ole mikään pyhää ja vaimon pettäminen kehuskelun aihe. Hieman kuin kirkosta eroaminen.

Itsekin kannattaa olla uskossa koska muutoin olisi aika kornia mennä kyselemään jos itse olisi joku ateistihoro.

Vierailija
30/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Periaatteessa voi, ei halua vastata kysymykseen. Syynä voi olla ihan sama kuin tuossa vastakysymyksessä, että pelkää ilmeidensä paljastavan valehtelun. Astetta selkeämpi olisi kuitenkin olisi tuo "Milloin muka?". Silloin ei pelkästään kieltäydytty vastaamasta vaan yrittää kääntää toisen vaiston konkreetisiksi todisteiksi, joka samalla antaisi aikaa valmistautua vastaukseen.

Vierailija
31/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Periaatteessa voi, ei halua vastata kysymykseen. Syynä voi olla ihan sama kuin tuossa vastakysymyksessä, että pelkää ilmeidensä paljastavan valehtelun. Astetta selkeämpi olisi kuitenkin olisi tuo "Milloin muka?". Silloin ei pelkästään kieltäydytty vastaamasta vaan yrittää kääntää toisen vaiston konkreetisiksi todisteiksi, joka samalla antaisi aikaa valmistautua vastaukseen.

[/quote]

Mun ois pitäny arvata tää. Sillä on varmaan joku toinen. Eilenkään se ei vastannu heti puhelimeen ja taustalta kuulu sitte jotain ääniä. Saa mun puolesta mennä nyt sitte vaikka minne haluaa. Nyt on aika paska fiilis, mutta kostamaan en rupea. Onks luotettavia miehiä edes olemassa?

Vierailija
32/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka "Vieläkö käyt panemassa sitä hoitoas?"

Petturi hätkähtää syyllisenä, kysyy ai mitä, ai ketä, ai koska...

Syytön on hölmistynyt ja kysyy, mitä tuo nyt tarkoittaa ja mistä sellaista on päähän tullut.

Vierailija
33/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko tää palsta täynnä miehiänsä vaanivia pöpejä!

Vierailija
34/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mun ois pitäny arvata tää. Sillä on varmaan joku toinen. Eilenkään se ei vastannu heti puhelimeen ja taustalta kuulu sitte jotain ääniä. Saa mun puolesta mennä nyt sitte vaikka minne haluaa. Nyt on aika paska fiilis, mutta kostamaan en rupea. Onks luotettavia miehiä edes olemassa?

[/quote]

Mutta ethän ole edes vielä kysynyt!? Vai milloin konditionaali lauseessa on tarkoittanut tehtyä kysymystä?...

Vierailija
35/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain ateistihorojen ongelma että käykö mies vieraissa.

Ja selvääkin selvempää on, että käyvät aina kun siihen vain on tilaisuus sekä hyvää pimperoa saatavilla. Miksi eivät kävisi kun kerran ollaan niin ateisteja ja synteisiä. Johan kaveritkin nauraisi jos niin reteesti olisi erottu kirkosta ja sitten ei petettäisi vaimoa.

Joskaan se ei ole ainut ateistihorojen ongelma.

Vierailija
36/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:52"]

siis onko tää palsta täynnä miehiänsä vaanivia pöpejä!

[/quote]

Kyse ei ole mistään vaanimisesta. Ihan yksinkertainen kysymys, johon syyttömän on helppo vastata "En" tai "En ikinä". Ite en edes loukkaantuisi tuosta kysymyksestä, vaan vastaisin silmiin katsoen "En ikinä". Kiva vain, jos voi hälventää toisen epäilyjä, kun on nähnyt tätä maailmaa ja sen kaksinaamaisia ihmisiä. Enkä missään nimessä tarkoita, että tuota pitäisi kysyä joka illan jälkeen, vaan silloin jos on nähnyt toisille tehtävän pahaa ja alkaa samalla usko loppua omaankin puolisoon.

Vierailija
37/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
38/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:08"]

Höpöhöpö

[/quote]

Oot selvästi vastanut tuohon joskus "Milloin muka?"... ;)

Vierailija
39/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaista pitäisi kysyä?

Vierailija
40/44 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:32"]

Miksi tuollaista pitäisi kysyä?

[/quote]

Kysytäänhän joskus, että "rakastatko mua edelleen?". Ei silloinkaan tehdä vastakysymyksiä vaan vastataan epäröimättä "kyllä"...