Tällä kysymyksellä pettäjä selville.
Asia on helppo selvittää. Kysyt sopivan tilaisuuden tullen, kun olette sopivasti kahdestaan ja olette vaikka hieman hempeilleet, että "Kerros oletko koskaan pettänyt mua?".
Syyttömän vastaus tuohon olisi "En" tai "En ikinä", mutta mikäli vastaus on,"Milloin muka?", niin vastakysymyksellä haetaan todisteita ja primitiivireaktiona vältellään sellaisen vastauksen antamista joka voisi paljastua eleistä.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:35"]Alunperin kannattaa ottaa uskova mies eikä mitään ateistihörhöä. Eihän niille ole mikään pyhää ja vaimon pettäminen kehuskelun aihe. Hieman kuin kirkosta eroaminen.
Itsekin kannattaa olla uskossa koska muutoin olisi aika kornia mennä kyselemään jos itse olisi joku ateistihoro.
[/quote]
Himouskovainen isäni petti äitinäni koko heidän 15-vuotisen avioliittonsa ajan. Nykyinen ateistimies ei edes katso muihin päin. Oma himouskovainen eksäni katseli kokoajan muita ja etsi minua parempaa ja lopulta petti. Nykyinen ateistimieheni ei ole pettänyt tai kiinnostunut muista.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:32"]
Miksi tuollaista pitäisi kysyä?
[/quote]
Kysytäänhän joskus, että "rakastatko mua edelleen?". Ei silloinkaan tehdä vastakysymyksiä vaan vastataan epäröimättä "kyllä"...
[/quote]
Siinäkin yksi turhimmista kysymyksistä. Eiköhän molemmat ole sellaisia asioita, jotka kerrotaan, jos tilanteeseen tulee muutos. Rakkaudesta ja uskollisuudesta kuitenkin lähdetään ja jos niihin tulee muutos se kerrotaan. Ei siihen kysymyksiä tarvita.
Harhaoppisten valeita että uskova mies pettäisi. Mies, joka uskoo Jumalan sanaan ei petä vaimoaan ja kohtelee tätä kunnioittaen kuin heikompaa astiaa. He myös uskovat siihen sanaan ettei heidän kehonsa ole heidän itsensä, vaan toisen omaisuutta. Mies omistaa vaimon kehon ja vaimo miehen. Näin uskovien kohdalla, mutta ateistihorot tietenkin voivat höpistä mitä sylki suuhun tuo.
Ainut vaihtoehto pettämiselle on kääntyä uskoon.
Muussa tapauksessa joutuu elämään ainaisessa epäluulossa molemmat.
vastaisin: koko ajan. ja se on myös totisinta totta.