Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintaisia vaatteita ostat itsellesi?

Vierailija
23.04.2014 |

Minkä hintaluokan, minkä merkkisiä vaatteita ja mistä ostat vaatteesi? Paljonko esim. mekko saa enimmillään maksaa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:00"]

Mieluummin kalliita, joita käyttää paljon ja pitkään, kuin halpoja jotka lentää roskiin parin pesun jälkeen.

t. nimim. "700 euron talvitakki, jota aion pitää 7–10 talvea"

[/quote]Mulla on noin 120 euron talvitakki, jota olen jo pitänyt ainakin 10 talvea. Ihan hyvältä näyttää vieläkin, lämmittävyys on vähän kärsinyt mutta päällepäin se ei näy. Pointti siis se, ettei tarvii maksaa seitsemää sataa saadakseen kestävän takin.

Vierailija
42/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mekko liian kallis (mutta jos varaa on..). Mekko on varmasti vähällä käytöllä; maku, muoti, väri ja vartalo muuttuu vuosien saatossa, parin vuoden päästä saatat inhota mekkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:55"]

Ihan järjetön hinta mekosta! Mieti: suomessa on paljon köyhiä, joilla ei ole varaa edes kunnon ruokaan!

[/quote]Olen niin samaa mieltä! Jos on noin paljon ylimääräistä rahaa sen voisi oikeasti laittaa hyväntekeväisyyteen ja ostaa satasen mekon. Ihan oikeasti, jonkinlaista eettistä vastuuta hei varakkaammmat!

[/quote]

Hei haloo! Pitäisikö parempituloisen vielä korkeiden verojen jälkeen lahjoittaa osa palkastaan hyväntekeväisyyteen ja sossupummeille? Kyllä jokainen palkkansa on ansainnut itse käyttää, osti mitä hyvänsä!

Vierailija
44/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tietysti pitäisi suhteuttaa tuloihin. Itse olen keskituloinen, ja ostan enimmäkseen HM:stä, Lindexistä ja kirpparilta.

Pukeutuminen on minulle tärkeää ja käytän paljon aikaa eri asujen miettimiseen, koska se on kivaa. Mitä halvemmalla onnistun tekemään hyvän löydön, sitä parempi. Käytän kaikkia vaatteitani pitkään. Mulla on aika hyvä taito löytää laadukkaat yksilöt halpamerkeistäkin.

Paidat 20-30 e, farkut 20-40 e, kengät nahkaisina, merkkeinä Vagabond, Clarks, 20-100 e. Takit 20-100 e. Urheiluvaatteetkin pyrin ostamaan halvalla: pyöräilykengät esimerkiksi löysin huutiksesta 30 e:lla.

En kuuna päivänä ostaisi 600 e mekkoa! Pöyristyttävä ajatuskin. 100 e olisi ehdoton maksimi ja sen pitäisi olla monikäyttöinen ja ikuista laatua. 

Vierailija
45/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:55"]

Ihan järjetön hinta mekosta! Mieti: suomessa on paljon köyhiä, joilla ei ole varaa edes kunnon ruokaan!

[/quote]Olen niin samaa mieltä! Jos on noin paljon ylimääräistä rahaa sen voisi oikeasti laittaa hyväntekeväisyyteen ja ostaa satasen mekon. Ihan oikeasti, jonkinlaista eettistä vastuuta hei varakkaammmat!

[/quote]

Hei haloo! Pitäisikö parempituloisen vielä korkeiden verojen jälkeen lahjoittaa osa palkastaan hyväntekeväisyyteen ja sossupummeille? Kyllä jokainen palkkansa on ansainnut itse käyttää, osti mitä hyvänsä!

[/quote]Kyllä! Aivan ehdottomasti pitää kantaa vastuuta muistakin ihmisistä ja luomakunnasta. Jos ei halua suomalaisia enää tukea niin kyllä hätää kärsiviä ihmisiä maailmalla riittää. Ja ihan oikeasti ihmisiä, jotka todella tarvitsevat apua eivätkä sitä mistään saa. Uutiset ovat joka päivä täynniä ihmisiä, jotka tarvitsevat apua mutta kun ahneet ja itsekkäät länsimaalaiset eivät halua auttaa vaikka voisivat.

Vierailija
46/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 10:50"]Minkä hintaluokan, minkä merkkisiä vaatteita ja mistä ostat vaatteesi? Paljonko esim. mekko saa enimmillään maksaa?

[/quote]

viimeksi ostin luhta outletistä 12€:lla icepeak takin. Et en mitään kalliita/merkkikamoja ostele.

Vierailija
47/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuista 100e., peruspaidasta 35e., neuleista 100e., juhlamekosta ja takista 200e. Tosin, yleensä ostan aina alesta hyvälaatuisia vaatteita, niin siinä säästää aika kivasti. Tykkään esim. Tiger of Swedenin farkuista, mutta näin opiskelijana rahaa on harvoin. Tosin tähän mennessä mä oon löytänyt ToSin farkut aina vähintään -60%:lla! 

Vaatteet ostan lähinnä ulkomaanreissuilta, joten saan ne paljon halvemmalla kuin Suomesta (ja joo, ei mulla mitään shoppailureissuja ole, mutta kyllä mä mielelläni NYC:istä ostin vaatteitakin ison kansan, kun hinnat oli puolet Suomen hinnoista (alekausi oli kovimmillaan ja muutenkin).

Vierailija
48/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallis mielestäni, jos maksaa 600€...mutta itsekin ostaisin ja ostankin, jos olen varoissani. Hullua se silti on, eikö? Jos tuo haaveilemasi mekko on sellainen, mitä voit ajatella pitäväsi vuosia, niin sehän ei silloin ole kallis kuin ostettaessa. Jokaisella naisella ( ja miehellä ) pitäisi olla vaatekaapissaan valmiina muutamia sellaisia asukokonaisuuksia, jotka yllä tietää näyttävänsä upealta.

Mieheni osti juuri 2 Acnen takkia, toisen hinta n. 1300€, toisen n. 1000€. Itselläni ei ole yhtään noin kallista vaatetta.

Vierailija
49/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso hintaa, ostan jos tykkään. Ei ole vielä sikahintaisia vaatteita tullut ostettua. Laukuista ja kengistä en sitten puhukaan mitään...

Vierailija
50/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mieluummin yhden kalliin kuin 10 halpaa. 

Vierailija
51/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaatteista paljoa maksa, farkut 30-50 euroa, puserot 20-40, kevättakista maksoin juuri 100 euroa,se on mulle paljon se. Kenkiin ehkä menee eniten ja helpoiten niistä maksankin, en kuitenkaan mitään korkkareita käytä, mutta mukavat ja kivannäköiset täytyy olla.

Itselläni vielä sellainen syy (pienen palkan lisäksi), että kun koko vaihtelee lihomisen ja laihtumisen myötä, niin en riskeeraa mielellään kalliita vaatteita.. Edellistalvena ostin 250 euron toppatakin ja viime talvena se oli kuin makkarankuori.. En malttanut olla kallista takkia pitämättä, noh, pysyin kyllä lämpimänä, mutten tainnut olla mikään silmänilo..

Vierailija
52/52 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaatteista paljoa maksa, farkut 30-50 euroa, puserot 20-40, kevättakista maksoin juuri 100 euroa,se on mulle paljon se. Kenkiin ehkä menee eniten ja helpoiten niistä maksankin, en kuitenkaan mitään korkkareita käytä, mutta mukavat ja kivannäköiset täytyy olla.

Itselläni vielä sellainen syy (pienen palkan lisäksi), että kun koko vaihtelee lihomisen ja laihtumisen myötä, niin en riskeeraa mielellään kalliita vaatteita.. Edellistalvena ostin 250 euron toppatakin ja viime talvena se oli kuin makkarankuori.. En malttanut olla kallista takkia pitämättä, noh, pysyin kyllä lämpimänä, mutten tainnut olla mikään silmänilo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi