Ystävä pettänyt miestään pitkään, tekisi mieli puuttua tilanteeseen
Hyvällä ystävälläni on suhde toiseen mieheen, ollut jo pari vuotta. Ei ole silti jättänyt omaa avomiestään, ei kuulemma osaa erota, odottaa jos tunteet kuitenkin vielä muuttuvat jne. Tämän toisen miehen kanssa ystäväni on hyvin läheinen, tapailee jatkuvasti, sänkyyn asti päätynyt pari kertaa, mutta vielä vakavampaa on ehkä se, että nämä kaksi ovat hyvin kiinni toisissaan, haaveilevat yhteisestä tulevaisuudesta jne. Aikani olen siis tätä juttua ystäväni puolelta kuunnellut ja yrittänyt ymmärtää. Koska asia ei näytä etenevään suuntaan eikä toiseen (ystävälleni antamistani neuvoista huolimatta),tekisi mun nyt mieli puuttua asiaan. Tekisi mieli kertoa tälle ystäväni avomiehelle, jonka minäkin olen tuntenut hyvin siis vuosikaudet, mitä hänen selkänsä takana puuhataan. Tai sitten tekisi mieli mennä tälle salarakkaalle sanomaan, että mitä ihmettä hän luulee tekevänsä kun menee toisten suhteen väliin. Mutta saako sitä noin puuttua toisten asiaan vai tyydynkö vain seuraamaan tätä Salkkareita muistuttavaa ihmisdraamaa ympärilläni.?
Kommentit (2)
Mä kerran sanoin kaverille sen naisesta et kuinka voit katsoa tota pettämistä? Niin se vastas vaan "ei mua haittaa, mitä välii?" sanoin niin mut jo tänä kesänä nähnyt sen pettävän sua ainakin 6krt ja se vain pikkasen irvisti. Itse tunnen 14tyyppiä kenenkä kanssa se on sitä pettänyt, ja kuinkakohan paljon sillä on niitä mitä en tiedä.
Koetahan elää ihan sitä omaa elämääsi. Älä sekaannu asioihin, jotka eivät Sinulle kuulu.