Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä konsteja olet kokeillut apuna raskautumiseen?

Vierailija
22.04.2014 |

Hei,

Mitä konsteja olet kokeillut apuna raskautumiseen? Luuletko niistä olleen apua ja kauanko meni aikaa ennen kuin tärppäsi?

Itse olen yrittänyt raskautua 9 kuukautta, mutta ei vaan tärppää. Esikoisen kohdalla kesti 1,5 vuotta ennen kuin raskauduin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä urpoja tulee...mitä notkua täällä, jos ei oikeesti kiinnosta!? Asiaa yrittää asiallisesti kysyä niin olisi kiva myös saada asiallisia vastauksia. Kiitos kuitenkin!

Vierailija
2/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista vuotta kaikenmaailman vippaskonstit käytössä, surin ja ahdistuin. Sitten suutuin että olkoon koko saatanan homma sitte perk****!!!!!! Ja pian olin raskaana eli minulla autto stressauksen loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Onhan se niin, että kun jotain oikein kovasti haluaa eli tässä tapauksessa raskautua...niin päähän ei muuta ajatusta mahdu. Tiedän, että pitäisi vähän höllätä ja "unohtaa" hetkeksi...mutta, mutta....en ole vielä itsestäni sellaista "nappia" löytänyt jota painamalla voisin ajatukset siirtää muualle. Kohtalotoverit kyllä tietävät mistä puhun... Kyllä se pettymys kuukausi toisensa jälkeen raastaa ja tuntuu raskaalta. :(

Vierailija
4/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:23"]

Aito rakkaus miestä kohtaan varsinkin jos se on molemminpuolinen tehoaa aika hyvin - voin suositella:)

[/quote] Niin, koska rakkaudellahan sita raskaudutaan.

Vierailija
5/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimista on kokeiltu. Hyvin on toiminut.

Vierailija
6/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Seksiä heti menkkojen loputtua.

*Naisen orgasmi yhdynnässä. Vapauttaa jotain niitä hyvänolon hormooneja... Tai jotain siihen suuntaan.

*Vyöhyketerapiaa.

*Punaviiniä.

*Vitamiinit molemmille.

"Unohtaa koko homman" (tiedän ei helppoa).

Meillä nämä autto aikanaan.

Tsemppiä kaikille :)

Vierailija
7/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku urpo eksyksissä!

Vierailija
8/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokeiltu mulukkua Ykköseen. Toiminut 6 kertaa.

Vierailija
9/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiotestejä.

Vierailija
10/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kokeillut niitä ja aika hyvin myös tunnistan oviksen, mutta ei vaan tärppää. :(

Vierailija
11/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito rakkaus miestä kohtaan varsinkin jos se on molemminpuolinen tehoaa aika hyvin - voin suositella:)

Vierailija
12/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyneet missään tutkimuksissa? Se lienee seuraava askel. Yhdellä tutulla oli vaikeuksia tulla raskaaksi keskenmenon jälkeen, ja hänelle määrättiin muutamaksi kierroksi pillerit. Ilmeisesti kierto heti pillereiden lopettamisen jälkeen on usein hedelmällinen.

Vierailija
13/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiotestejä, vähemmän stressaamista, enemmän stressaamista, taukoja yrittämisessä, liikkumista, tahallista lihomista (olin tosi hoikka raskausyrityksen alussa, lihominen ei kuitenkaan auttanut), hyvin lievän kilpirauhasen vajaatoimintaepäilyn lääkitsemistä (ei auttanut), yhdyntää joka toinen päivä (ihan hullun hommaa pidemmän päälle, eikä todellakaan auttanut), inseminaatiohoitoja, täysin uuden työuran aloittamista ajatukset pois vauvanyrityksestä -mielessä, ivf-hoitoja. Vasta tuo viimeinen keino toi toivotun lopputuloksen.

Vierailija
14/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tikuttanut ovista, synyt foolihappoa ja e-vitamiinia ja muutenkin terveellistä ruokaa. Ei enää buranaa särkyihin ja juuri ostin greippimehua kaupasta.. Eilen luin kirjaa kiinalaisesta lääketieteestä ja mm. akpunktiosta, jonka avulla moni moni moni lapeton pariskunta on saaneet lapsen! Eli akupunktiota aion seuraavaksi kokeilla 

Lasta yritetty yli vuosi

Vierailija
15/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöhyketerapiaa ja homeopatiaa. Luulen että oli vaikutusta kun tuo lapsonen tossa nukkuu. Yritys oli pitkä ja kivinen.

Vierailija
16/43 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan seksiä ilman ehkäisyä on kokeiltu, tähän mennessä ainakin toiminut uhan hyvin.

Vierailija
17/43 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macajauheesta joku kyseli. Kannattaa googlata, löytyy paljon tietoa. Lisää libidoa, tasoittaa kuukautiskiertoa, joissain maissa käytetään jopa lapsettomuushoidoissa. Parantaa myös spermanlaatua.

Vierailija
18/43 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt kysytty, että miten niitä lapsia tehdään. Sen nyt varmaan jokainen tietää! Kyse oli raskautumiseen käytettäviä "konsteja", onko niitä ja onko niistä ollut apua?

Vierailija
19/43 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Olssonin Miracle Pregancy-sähköinen kirja, siellä paljon tietoa kiinalaisesta lääketieteestä sekä selostettu mitä ruokia kannattaa syödä ja mitä välttää.Mutta aloittaja liian tosikko joten kannattaako noin tosikon vääntää toista lasta..

Vierailija
20/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen yrittämisessä ehdittiin aloittaa tutkimukset, mutta sitten raskauduinkin ihan luomuna. Nyt ei olla ainakaan vielä hakeuduttu tutkimuksiin.

Ihan vaan mielenkiinnosta halusin kysellä ihmisten kokemuksia raskautumiseen liittyen. Ei ole pakko lukea eikä kommentoida, jos aihe ei kiinnosta. Kaikille kuitenkaan raskautuminen ei ole helppoa...