Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako yhden yön jutut

Vierailija
22.04.2014 |

sitä mitä siltä halutaan. Itse olen nyt noin viisi kertaa asiaa tutkineena todennut että ei. Olen naimisissa, mutta onneksi mieheni on vapaamielinen ja antaa mun välillä käydä myös tekemässä paheitani. Haaveeni on siis löytää mies, jolla on iso muna ja joka sitä osaa käyttää ja joka tyydyttäisi mut täydellisesti, antaisi elämäni hurjimman orkun ja vähän päälle. Näin ei ole mun kokemuksilla käynyt. Joko miehellä ei seiso kunnolla (jännitystä, humalaa ties mitä) tai sit ei muuten vaan on liian latteaa ja kilttiä. Ja kumin kanssa tussaaminen kans rasittaa, mutta sille nyt ei mitään voi. 

Toki oman parisuhteen kannalta voisi ollakin huono juttu jos satunnainen seksi olisikin ihan tajunnan räjäyttävää. Näiden ei niin onnistuneiden keikkojen jälkeen onkin kiva tulla tyydytettäväksi kotiin. Muttamutta silti. Vieras ja uusi kiehtoo ja usko silti vielä elää, että joskus vielä saa kunnon kyydin muualtaki, jännityksen kans höystettynä.

Mutta olisi kiva kuulla oletteko kokeneet hekumoita satunnaisen panojen kanssa vai onko se vaan päiväuni, joka ei todeksi tule. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesi on päiväuni.

Vierailija
2/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies oli alistava sängyssä, mistä pidän. Sen huomaa jo ennen kuin paljon ehtii tapahtua, onko mies sopiva vai ei. Miksi harrastaa seksiä silloin ollenkaan, jos se on todennäköisesti huonoa? Erektio-ongelmia tms. en ole kohdannut ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun harrastin nuorempana yhdenillanjuttuja, niin kyllä niistä osa panosti ihan selvästi myös naiseen, jotkut jopa enemmän kuin itseensä, ja sekin voi olla vähän ahdistavaa. Toiset taas panivat menemään kanityylillä ja se oli siinä. Mutta eihän sitä voi päältä päin tietää, niin kun ei koostakaan. Kovimmat kehujat ovat melkein aina surkeita; lähde mun mukaan, tyydytän sut varmasti- tyyliset jutut, tunnetut naistenmiehet (vrt. olleet myös kaverisi kanssa) kyllä panostavat naiseen, sillähän niiden maine pysyy ja naisia riittää, mielestäni nämä eivät kehu niinkään taidoillaan, eli eivät siis kuulu samaan ryhmään kehujien kanssa. Hiljaiset ja vaatimattomat ovat usein yllättäjiä, ja jos miehellä on pilkettä silmäkulmassa ja herrasmiehen tavat, niin sellainen on paras :)

Sain aikoinaan yhdenillan jutuissa orgasmeja, ja joistakin tuli useamman kerran panoja. Kumpikaan ei saa olla liian humalassa, mutta se nyt on jo itsestäänselvyys.

Vierailija
4/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haaveeni on siis löytää mies, jolla on iso muna ja joka sitä osaa käyttää ja joka tyydyttäisi mut täydellisesti, antaisi elämäni hurjimman orkun ja vähän päälle."

Kuinkas iso kyrpä sillä miehellä pitäisi olla, ja mitä muuta temppua tehdä, jotta ap olisi onnensa kukkuloilla? 18 cm, 5 cm paksu ja puoli tuntia panoa melkeen yhteen soittoon? Onko se sittenkin kiinni siitä taidosta, vai haetko juuri elämystä siitä suuresta kalusta, miltä se tuntuisi sisällä?

Vierailija
5/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun kohdalle vaan sattunut pakettia pieni muna-hyvt taidot - hyvä tyydytys. Kyllä pienimunaisen kanssa jotain jää puuttumaan, kun taas iso muna jo itsessään pieniä taitopuutteita korjaa. En osaa senttejä sanoa, lähinnä kai että tuntee että sisällä on jotain, ja tosiaan löytysi kokeilunhalua fantasioida yhdessä tms. muuta vähän erilaista.

Omalla miehelläni on iso muna ja osaa sitä käyttää, kai sitä olettaa, että sekin on itsestäänselvyys. 

Mutta toi vaan ärsyttää kun tosiaan vaikea on ollut etukäteen aavistaa miten käy, voi olla että on edeltävästi kovinkin kiihkeää, mutta sitten kun alkaa tositoimet niin homma ei etenekään toivotulla tavalla. Vaikka tosiaan itse olisi sopivasti aktiivinenkin. 

Vierailija
6/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on tunnetusti maan pienimunaisimmat miehet. Siitä tässäkin ketjussa on varmasti kyse.

m.o.t.

Vierailija
7/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi ajattelet, että tämä on provo... Sori, mulla vaan meinaa epäusko iskeä kun monia ei niin hekumaalisia kokemuksia takana, niin epäily siitä voiko sellainen mitä oikeasti odottaa olla mahdollistakaan. Jos vaikka kuulisi positiivisia kokemuksia muualta vastaavista tilanteista, niin voisi lisätä taas luottamusta yrittämiseen.

Että en käsitä mitä provoilua tässä on...

Jos se liittyy tuohon pieni-muna juttuun, niin kertokaa nyt sitten te pienimunaisten naiset onko kivaa, ja saako irti kaikkea sitä mitä ehkä iso muna vois tarjota, eli sitä mm. että täytyy kunnolla tai menee pohjaan saakka, mitkä ainakin itselle on aika paljon nautintoa lisääviä tekijöitä.. vai onko niin, että on vaan kokemusta pienistä ja ajattelee, ettei parempaa ole, en tiedä kertokaa te. 

ap

Vierailija
8/9 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Vierailija
9/9 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole naisen tuottamaa tekstiä 😂