Nuorempi mies, vanhempi nainen
Olen nykyistä kumppaniani vain viisi vuotta vanhempi, enkä edes vielä mitenkään vanha - vasta 33. Onko täällä naisia tai miehiä, joilla ikäero on ollut vähintään tuon 4-5 vuotta (mielellään paljon enemmän), ja nainen siis ollut se vanhempi? Ja niin, että on ollut nimenomaan oikea suhde, jopa avioliitto, ei mikään satunnainen seksiseikkailu? Kertokaa kokemuksistanne!
Mulle oli aluksi yllätys, että mies piti minua kauniina ja haluttavana. Mulla on takana raskauksia ja imetyksiä, eikä kroppa ole yhtään niin nätti kuin 10 vuotta sitten. Mutta miestä kiihottaa juuri aikuisuuteni, naisellisuuteni ja itsevarmuuteni! Hän on ollut aiemmin suhteissa vain itseään nuorempien tai itsensä ikäisten (lapsettomien) naisten kanssa. Minusta hän sanoo, että olen eka nainen, joka uskaltaa nauttia, joka uskaltaa olla oma itsensä sängyssä, joka uskaltaa sanoa ja tehdä mitä haluaa (ja mitä hän haluaa).
Ja kyllä... minä uskon joka sanan :-) Kun muistelen, millainen olin vähän päälle 20-vuotiaana, niin se oli sitä pimeässä peiton alla -touhua... myös niiden (silloin samanikäisten tai vain vähän vanhempien) miesten toiveesta. Vaikka silloin seksiä harrastivat nuoret, kiinteät, kauniit ihmiset! Nyt en välitä kroppani kauneusvirheistä, vaan keskityn tuottamaan ja vastaanottamaan nautintoa. Nuorempi kumppanini on päässyt kanssani omasta ujoudestaan.
Nautinnollista rakastella päivänvalossa ihan vesiselvänä tuntikausia. Nähdä, kuinka toinen ihailee minua, vaikken ole enää mikään missi. Ja itse saan nauttia kauniista miesvartalosta...
Kommentit (12)
suuntaan on aivan sama. Sitäpaitsi kuka meistä nyt niin seksikäs on ollut edes 2-kymppsenä. Ihmiseen sitä rakastutaan eikä vartaloon.
Mä olen 32 ja mies 22. Yhdessä ollaan oltu reilu vuosi ja mies kosi noin kuukausi sitten, joten kaipa tässä yhdessä mennään jatkossakin:) Kyllähän mua alkuun arvelutti, että mitä nuori mies mussa näkee, en ole missin mitoissa lainkaan. Mut hän sanoo rakastavansa minua sinä ihmisenä mikä olen ja arvostaa rauhallisuutta, kokemusta, itsevarmuutta..samankaltaisia asioita kuin ketjun aloittajalla. Hän vaikuttaa kypsältä, perheestäkin haaveilee. Kummallakaan ei ole lapsia aiemmista liitoista. Olemme keskustelleet ikäerosta ja sen aiheuttamista mahdollisista ongelmista suoraan, esim lasten hankkimista en voi loputtomiin lykätä. Olen myös ottanut puheeksi, haluaako hän todella sitoutua, vai olisiko ollut vielä parempi viettää villiä poikamieselämää. Tämä ei kuitenkaan häntä kiinnosta
Joka tapauksessa, vaikka ikäero oli ehkä mulle aluksi ongelma, en sitä enää sellaisena ajattele. Mulla taustalla vuosia kestänyt suhde 13 vuotta vanhemman miehen kanssa, joten olen tottunut, että ikä on aika venyvä käsite ja persoonaan sitä rakastuu.
aloittaessamme seurustelun olin 31 mies 21. nyt 9 onnen täyteistä vuotta takana ja näillä näkymin paljon edessä. lapsiakin kaksi yhteistä ja kaksi ennestään.
4 v. nuorempi miesystävä, olen itse 42v. Seksistä hän on kommentoinut, että olen ensimmäinen nainen, jonka kanssa seksi on helpoa ja luontevaa. :-)
siinä se vasataus tuli
Silloin seksi on helppoa ja luontevaa
ja naisen halut suurimmillaan 40 jälkeen
ja miehen 30 tienoilla
joten siinä vastaus
-mici-
10 vuotta on jo aika paljon, mutta näköjään toimii hyvin! Onko vielä suurempia ikäeroja?
Ap
jos miehellä 10v nuorempi nainen se on normaalia
mutta jos naisella 10v nuorempi mies niin KAUHEEETA
ei rakkaus katso ikää!!!
mici65(a)luukku com
sinulla ei voi olla myötäilevää mielipidettä joka jumalan asiaan. Kauniiksi lopuksi muotoilet vastauksesi vielä seuranhakuilmoitukseksi osoitteineen kaikkineen
säälittävää
äläkä taas vastaa tähän provosoivasti ja heitä uutta koukkua veteen samalla...
mutta kun asia on niin
eli vanha mies ja nuori nainen on vaan miehen " hyvyyttä"
mutta jos päinvastoin niin se on kauheeta
Näin vaan moni ihminen ajattelee ja sanookin niin
-mici-
Yhteisiä vuosia 35. Menivät juuri naimisiin vastareaktiona ystäväpiirin erobuumille. Ovat aina olleet eräs onnellisimmista pareista, jonka tiedän.
Itse olen naimisissa 7 vuotta vanhemman naisen kanssa enkä ole koskaan katunut tai surkutellut ikäeroamme. On myös kokemusta huomattavasti vanhemmasta naisesta, joka todella tuntui pitävän nuoremmista miehistä...
Aloitukseeni olis tullut muka kaks vastausta, mutta yhtään ei näy. Hmmm, mitenköhän pervoja tai muuten epäasiallisia vastauksia aloitukseni siis aiheutti? Kummastuttaa aika tavalla, mun aloitus kun on tän palstan kesyimmästä päästä...
Ap