Anna Puu raskaana!!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Puu on oikein mainostanut, kuinka on ollut ääni käheänä telkkarissa, kun on taas karjunut ja vetänyt megaraivareita tyttärelleen.
Lähde?
Tämä on kyllä niin feikki ja tuulella käyvä julkisuuden henkilö ettei mitään rajaa! :D
Vielä vuosi sitten ei halunnut lisää lapsia ja nyt onkin sitten komeasti pulla uunissa...
En ole koskaan nähnyt häntä minään äiti-hahmona, joten uutinen tuli aivan puskista.
Puhdas korona-ajan vahinkolapsi?
– Minulle olisi ollut katastrofi, jos en olisi tullut äidiksi. Se rakkaus vain on minussa. Äitiys maadoittaa, saa asiat oikeisiin mittasuhteisiin ja pakottaa tiettyjen rutiinien pariin, hän on kertonut Me Naisille.
Näin kertoo IS.
Anna täyttää pian 39, joten vielä oli aikaa muuttaa mielensä.
Käykää ite vtu lukemassa ne jutut.
Vierailija kirjoitti:
Annahan on nelikymppinen mamma jo... aika isot riskit, että vauva syntyy vammaisena. Nää hommat kannattaa hoitaa ajoissa.
t. teiniäiti18wee-Jemmica
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentit menevät jo ihan yli! Antakaa ihminen päättää omasta elämästä ihan itse. Olipa lapsi sitten vahinko tai ei, se ei ole teidän asia mitenkään! Anna on hyvä ihminen, jos hän ei olisi julkisuudessa, mitään tälläistä haloota ei olisi. Mitään johtopäätöksiä ei kannata päätellä, se vaan pahentaa asioita. Älkää levittäkö netissä negatiivisia asioita, levittäkää mielummin positiivisia asioita tai älkää sanoko mitään! Tehdään maailmasta yhdessä parempi. Peace & love❤️
Sanoo julkisesti että hänellä suhteet on menneet päällekkäin ja lapsi pilasi hänen elämänsä? Hyvä ihminen? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää Anna ole moneen kertaan kertonut, kuinka äitiys ei ole ollut hänen juttunsa ja yks lapsi riittää?
Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti isovanhemmat jaksaa hoitaa tämänkin.
Eivät ole hoitaneet edellistäkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää Anna ole moneen kertaan kertonut, kuinka äitiys ei ole ollut hänen juttunsa ja yks lapsi riittää?
Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentit menevät jo ihan yli! Antakaa ihminen päättää omasta elämästä ihan itse. Olipa lapsi sitten vahinko tai ei, se ei ole teidän asia mitenkään! Anna on hyvä ihminen, jos hän ei olisi julkisuudessa, mitään tälläistä haloota ei olisi. Mitään johtopäätöksiä ei kannata päätellä, se vaan pahentaa asioita. Älkää levittäkö netissä negatiivisia asioita, levittäkää mielummin positiivisia asioita tai älkää sanoko mitään! Tehdään maailmasta yhdessä parempi. Peace & love❤️
Sanoo julkisesti että hänellä suhteet on menneet päällekkäin ja lapsi pilasi hänen elämänsä? Hyvä ihminen? Ok.
Nyt on kyllä kumma juttu. Haluaisin tietää lähteesi... Anna on nimenomaan sanonut, että suhteet EIVÄT OLE menneet päällekäin ja lapsi ei todellakaan ole pilannut hänen elämäänsä, päin vastoin, hän halusi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä kumma juttu. Haluaisin tietää lähteesi... Anna on nimenomaan sanonut, että suhteet EIVÄT OLE menneet päällekäin ja lapsi ei todellakaan ole pilannut hänen elämäänsä, päin vastoin, hän halusi lapsia.
Katsoppa Veitolan jakso ja lue muutama haastatelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoppa Veitolan jakso ja lue muutama haastatelu.
Olen katsonut Veitolan jakson ja lukenut milteinpä kaikki haastattelut. Mitään sinun sanomaasi asiaa ei ole siellä ollut. Aiheena kyllä, mutta ei todellakaan että lapsi olisi pilannut hänen elämänsä tai että suhteet olisivat menneet päällekkäin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jenni edellä, sitä Anna perässä... 🤣
Erikoiselta näyttää heidän elonsa. Jukka ja Anna ostavat miljoona talon, jota he remontoivat. Remontti kesken ja lapsi tulossa. Jukka tekee yöt ja päivät musiikkia. Ei ole helppoa Puulla hoitaa pientä vauvaa.
Jenkeissä Rahkamies on ostanut talon, jota Jennin kanssa remontoivat. Molemmilla remonttihommia siis samaan aikaan. Jenni ei saavu Suomeen takaisin. Suomen kotihan on vuokrattu Anni Hautalalle. Itsenäisyyspäiväpäivityskin oli outo. Ensiksi keikkavideoita ja Mariskan esiinnostamista. Yöllä vasta Suomi aiheinen päivitys. Suomen tärkeydestä. Suomalaisethan hänen palkkansa maksaa.
Mä en tiedä mikä tässä Annassa mua eniten tökkii? Ainakin vanha hän on saamaan lasta. Ja mietin uutisen luettuani, että on tuleva yh, kun ei pysty yhdistämään lasta ja parisuhdetta.
Toisaalta: heistä otettu kuva oli kiva
Vierailija kirjoitti:
Taas?
Miksi epäilet
Ilta-Sanomien jutussa kerrotaan ihan muuta. Että hän on aina halunnut äidiksi, olisi katastrofi jos hän ei saisi lasta.