Anna Puu raskaana!!
Kommentit (81)
Eikös tää Anna ole moneen kertaan kertonut, kuinka äitiys ei ole ollut hänen juttunsa ja yks lapsi riittää?
Onnea heille <3 ilmeisesti poika tulossa. Saa kai ihminen muuttaa mieltään lapsiluvustaan, vaikka olisi aiemmin sanonut ettei halua enempää kuin yhden?
En jotenkin osaa kuvitella Immosta isäksi.
Iskikö Annalle kateus, kun Jenni ehti ensin?
Vierailija kirjoitti:
Ketä v i t t u a kiinnostaa???????? RASKAANA RASKAANA RASKAANA RASKAANA VOI V I T T U että on puuduttavat puheenaiheet 😑😑
Onpa sulla paha olla, älä kuitenkaan pura sitä tänne kiitos.
Lapsi on aina ihana asia.
Peukut pystyyn: tuntuuko sinustakin, että julkkisten vauvauutisia on jatkuvasti somessa ja mediassa? Näitä uutisia saa lukea harva se päivä.
Nyt on vahingossa lipsahtanut rojut torveen.
Puu vaikuttaa just niin epävakaalta että haluaa puskea joka miehelle yhteisen rakkauden hedelmän. Vuosi ja ero, uskokaa vaan. Ei millään pahalla tietty.
Toivottavasti isovanhemmat jaksaa hoitaa tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää Anna ole moneen kertaan kertonut, kuinka äitiys ei ole ollut hänen juttunsa ja yks lapsi riittää?
Korona-aikaan ei ole ollut töitä, eikä ole enää tv-töitä VoF:ssakaan...
Ihan hyvä ratkaisu.
Eikös erokin tullut kun ei jaksanut lapsiperhearkea. Ja hänen vuorollaan joku muu hoitaa sen lapsen, kun ura on niin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikaan ei ole ollut töitä, eikä ole enää tv-töitä VoF:ssakaan...
Ihan hyvä ratkaisu.
Senkö takia Anna Puu on ollut niin monessa mainoksessa hankimassa särvintä leivän päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä v i t t u a kiinnostaa???????? RASKAANA RASKAANA RASKAANA RASKAANA VOI V I T T U että on puuduttavat puheenaiheet 😑😑
Onpa sulla paha olla, älä kuitenkaan pura sitä tänne kiitos.
Lapsi on aina ihana asia.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ihan v i t u n ihana.
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin osaa kuvitella Immosta isäksi.
Voivat tonttuilla yhdessä puutarhassa sitten.
Elastinen on varmaan sitten kummisetä.
Monissa naistenlehdissä puhunut kuinka ei halua enää lapsia:
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/anna-puu-on-menestynyt-ka…
Jukalla ei ole lapsia. Haluaisiko Anna toisen lapsen?
– En, hän vastaa heti.
– Tyttäreni syntymästä on kulunut jo niin pitkä aika, että olen saanut liian paljon itsenäisyyttäni takaisin. En halua luopua siitä ja elää uudelleen vuosia, kun lapsi on pieni.
– Olen tosi onnellinen, että olen äiti. Minulle olisi ollut katastrofi, jos en olisi saanut lasta. Olisin joutunut rakentamaan identiteettini aivan uudelleen. Nuorena halusin vähintään kaksi lasta, ehkä enemmänkin. Nyt olen onnellinen yhden lapsen äiti.
Eikös esikoinen pilannut jo hänen elämänsä?
Ei voi olla totta :D