Anna Puu raskaana!!
Kommentit (81)
Onnea heille! Mäkin haluaisin toisen, eka jo 9 v., oonko hullu? :D Ja minäkin varmaan olen "vähän vanha odottamaan vauvaa"., jos kerran Puukin on.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole vähän vanha odottamaan vauvaa..?
Hän on 38. Ei yhtään liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa naistenlehdissä puhunut kuinka ei halua enää lapsia:
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/anna-puu-on-menestynyt-ka…
Jukalla ei ole lapsia. Haluaisiko Anna toisen lapsen?
– En, hän vastaa heti.
– Tyttäreni syntymästä on kulunut jo niin pitkä aika, että olen saanut liian paljon itsenäisyyttäni takaisin. En halua luopua siitä ja elää uudelleen vuosia, kun lapsi on pieni.
– Olen tosi onnellinen, että olen äiti. Minulle olisi ollut katastrofi, jos en olisi saanut lasta. Olisin joutunut rakentamaan identiteettini aivan uudelleen. Nuorena halusin vähintään kaksi lasta, ehkä enemmänkin. Nyt olen onnellinen yhden lapsen äiti.
Mulla tulee ekaksi mieleen, onko käynyt vahinko tai haluaako Anna nostetta someuutisilleen tekemällä vauvasta rahantekokoneen, kuten blogistit yms ovat tehneet?
Tai sit vaan on mieli muuttunut. Niin mullekin kävi, vieläpä kaksi kertaa.
Ite tiedän perheen johon syntyi "iloinen vahinko", kun ikuiseksi ainokaiseksi kuviteltu esikoinen oli 18 v...
Vierailija kirjoitti:
Onnea heille! Mäkin haluaisin toisen, eka jo 9 v., oonko hullu? :D Ja minäkin varmaan olen "vähän vanha odottamaan vauvaa"., jos kerran Puukin on.
Oletko sä kertonut lehdissä, kuinka äitiys ei ole ollut sun juttu ja kuinka elämä lapsen kans on ollut vaikeaa? Jos et, niin ihan vapaasti hankkimaan iltatähteä. :)
Ehkä Anna nyt on valmis äitiyteen? Ehkä nyt on löytynyt rinnalle sielunkumppani? Ehkä ekan kanssa ns. harjoiteltiin vasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä kertonut lehdissä, kuinka äitiys ei ole ollut sun juttu ja kuinka elämä lapsen kans on ollut vaikeaa? Jos et, niin ihan vapaasti hankkimaan iltatähteä. :)
Olen kertonut tutuille etten aio tehdä lisää. Enkä aikonutkaan. Siinäkö se mielen muuttamisen raja menee, että jutut on lehdessä?
Mitä väliä sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Iskikö Annalle kateus, kun Jenni ehti ensin?
onhan annalla jo yksi lapsi ennestään, eli anna ehti ensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa naistenlehdissä puhunut kuinka ei halua enää lapsia:
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/anna-puu-on-menestynyt-ka…
Jukalla ei ole lapsia. Haluaisiko Anna toisen lapsen?
– En, hän vastaa heti.
– Tyttäreni syntymästä on kulunut jo niin pitkä aika, että olen saanut liian paljon itsenäisyyttäni takaisin. En halua luopua siitä ja elää uudelleen vuosia, kun lapsi on pieni.
– Olen tosi onnellinen, että olen äiti. Minulle olisi ollut katastrofi, jos en olisi saanut lasta. Olisin joutunut rakentamaan identiteettini aivan uudelleen. Nuorena halusin vähintään kaksi lasta, ehkä enemmänkin. Nyt olen onnellinen yhden lapsen äiti.
Mulla tulee ekaksi mieleen, onko käynyt vahinko tai haluaako Anna nostetta someuutisilleen tekemällä vauvasta rahantekokoneen, kuten blogistit yms ovat tehneet?
eiköhän annalla olle hyvin rahaa ilmankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskikö Annalle kateus, kun Jenni ehti ensin?
onhan annalla jo yksi lapsi ennestään, eli anna ehti ensin
Jenni ehti saada ensin lapsen uuden kumppanin kanssa.
Puu on oikein mainostanut, kuinka on ollut ääni käheänä telkkarissa, kun on taas karjunut ja vetänyt megaraivareita tyttärelleen.
Tulin vaan katsomaan joko hänet on haukuttu liian vanhaksi tuohon hommaan, kuten täällä on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jenni edellä, sitä Anna perässä... 🤣
Siis kuka Jenni?
Vierailija kirjoitti:
Puu on oikein mainostanut, kuinka on ollut ääni käheänä telkkarissa, kun on taas karjunut ja vetänyt megaraivareita tyttärelleen.
Ei olis kannattanut. Tytöstä sais hyvän lapsenvahdin.
Hyvä hetki turvata toimeentulo mammarahalla nyt kun korona ei ole vielä tuhonnut kaikkea eikä toisaalta väistynytkään. Ihan perusstrategia naisilla.
Nämä kommentit menevät jo ihan yli! Antakaa ihminen päättää omasta elämästä ihan itse. Olipa lapsi sitten vahinko tai ei, se ei ole teidän asia mitenkään! Anna on hyvä ihminen, jos hän ei olisi julkisuudessa, mitään tälläistä haloota ei olisi. Mitään johtopäätöksiä ei kannata päätellä, se vaan pahentaa asioita. Älkää levittäkö netissä negatiivisia asioita, levittäkää mielummin positiivisia asioita tai älkää sanoko mitään! Tehdään maailmasta yhdessä parempi. Peace & love❤️
Ja kuka se onnekas isä on sitten tällä kertaa..........
Annahan on nelikymppinen mamma jo... aika isot riskit, että vauva syntyy vammaisena. Nää hommat kannattaa hoitaa ajoissa.
Ihanaa ja virkistävän erikoista, että lapsella on sukupuoli. Kun on niin tottunut, että julkkiksille syntyy vain "tyyppejä".
Paljon onnea pienestä pojasta Anna ja Jukka. ♡
Tai sit vaan on mieli muuttunut. Niin mullekin kävi, vieläpä kaksi kertaa.