Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä stressaa joulussa eniten?

Vierailija
07.12.2020 |

Itsellä ehkä se siivous kun tänä vuonna joulu on just siivouspäivänä. Menee koko konsepti viikoiksi sekaisin.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että vaimo ei osaa sanoa omille vanhemmilleen ei.

Taas lähdetään täältä varsinais-Suomesta jouluaattona klo 10 ajamaan Kainuuseen ja ajamiseen menee melko tarkasti tasan 8 tuntia yhden pysähdyksen taktiikalla. Olemme klo 18 siellä, suoraan syömään kauhealla kiireellä, että klo 19 voidaan jakaa lahjat.

Koko 25. päivä menee siellä ja 26. päivän aamuna lähdemme aikaisin ajamaan takaisin varsinais-Suomeen, missä pitää sitten mennä minun vanhempieni ja isovanhempien luokse sanomaan hei. Hyvällä tuurilla olen koko joulunajasta omassa kodissa 2 tuntia, koska 27.12 klo 7 pitää olla taas töissä.

Kaikki olisi niin paljon helpompaa, jos ei joka jumalan vuosi pitäisi ajaa sitä 8 tuntia sinne vaimon vanhempien luokse. Mutta kun anoppi on vaimon mielestä sitä mieltä, että joulu on pilalla, jos emme tule. Aina mietin, että miksi meillä edes mitään joulukuusta hankitaan sisälle, koska jouluna ehdimme katsella sitä pari tuntia, kaikki muu aika menee jossain muualla. 

Voi hemmetti. Ei tosiaan käy kateeksi. Eikö edes tänä jouluna voisi käyttää korona-korttia? Mä luulen että suurinta osaa ihmisten joulustressissä näyttelee sukulaiset.  Ja sukulaisvierailut ja sukulaisille tarjoilut+lahjat. 

Ei onnistu. Käytiin vaimon kanssa asiasta keskustelu ja hän näytti äitinsä viestejä, joissa suorastaan rukoiltiin, että tulisimme jouluna käymään, muuten heillä ei olisi joulua ollenkaan, vaikka vaimon veli perheineen on aattona myös siellä.  Näin käy joka vuosi. Vaimon äiti syyllistää vaimoa ja vaimo sitten lupaa tulla. Voisi kai mennä yksinkin, mutta en halua, että hän ajaa 8 tuntia pimeällä Suomen läpi.

Vierailija
42/43 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mikään, koska järjestelmällisesti kieltäydyin kaikesta jouluhässäkästä ja sukujouluista. 10 vuotta sitä muiden kitinää kesti. Nyt on melkein loppunut, ja saamme jokainen viettää sellaisen joulun kuin itse haluamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa ainoastaan se, että kuinka pahan joulustressin mies kehittää itselleen! Minusta olisi mukava laittaa joulua leppoisasti ja toinen keksii räjäyttää koko vaatehuoneen eteiseen hirveän kiroilun kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme