Ajattelen ja haluan seksiä jatkuvasti
Elän suhteessa jossa ei ole seksiä juuri lainkaan, miestä ei ole enää vuosiin kiinnostanut, hänellä on paljon alhaisemmat halut ja mieluummin juo ja tuijottaa televisiota.
Elän aivan älyttömässä puutteessa. Silloin kun aikoinaan käytin ehkäisypillereitä tilanne oli parempi, kun ne vähensivät omia halujani, mutta en ole enää käyttänyt ehkäisyä kun seksiäkin on niin vähän. Ja nyt kärsin niin paljon.
Masturboin monta kertaa päivässä, mutta ei se ole sama asia kuin että toinen koskisi ja tuntisi itsensä halutuksi.
Olenkin nyt miettinyt eroa, en voi elää loppuelämääni näin. Haluaisin puolison joka haluaa minua ja jonka kanssa olisi aktiivinen seksielämä.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Paraneeko vaihtamalla?
N36
Kommentit (9)
Ehdota miehellesi tahtooko ryhtyä cucklodiksi joko katselemalla kun saat päivittäisen tyydytyksesi. Tai siten, että tulet kotiin hymy kasvoilla vieraan miehet spermat valuen. Voisihan se toki katsella tvtä samalla kun pidät toisen kanssa makuuhuoneessa ääniä. Ehkä hän tulisi aktin lopuksi nuolemaan lastit pillustasi.
Minulla oli täysin sama tilanne joitakin vuosia sitten. Pitkään sinnittelin suhteessa lasten takia. Yritin monesti käydä keskustelua tarpeistani, mutta hän kuittasi asian ainoastaan sanomalla, että hän ei tarvitse seksiä joka viikko. Itselleni seksi ja läheisyys on niin iso osa parisuhdetta, että lopulta totesin eron olevan ainut vaihtoehto.Minun kohdallani vaihtamalla todellakin parani. Nykyistä suhdetta kestänyt nelisen vuotta ja seksiä on edelleen päivittäin. Koen itseni tärkeäksi ja halutuksi.
Oletko puhunut miehesi kanssa asiasta? Jos ei ääneen sanotuista toiveista huolimatta yritä etsiä ratkaisua tilanteeseen, niin ei mielestäni hirveän korkealle arvosta sinua. Ota ero ja etsi mies jolta saat. Kerran täällä vain eletään
Miehenä olen kokenut saman olotilan ja suosittelen eroa. Voi olla, että petyt etkä löydäkään halukasta miestä, mutta mitä sitten. Minua jo helpotti kun ei tarvinnut nähdä toista halutonta vierellä. Varsinkin jos lapsia ei vielä ole, niin sinulla on elämä edessä.
Niin ei ole helppoa kyllä olla. Tämä puutteessa oleminen syö niin paljon. Tarvitsisin ja kaipaisin niin paljon miehen kosketusta. Tämä tekee ihan hulluksi.
Ap
Mitä jos hankit seksikumppanin tyydyttämään tarpeitasi? Keskustele avoimesta tilanteestasi ja esittele tämä vaihtoehto miehellesi. Joko se johtaa miehen tsemppaamiseen, uuteen seksikumppaniin ja suhteen päättymiseen. Kaikki vaihtoehdot ovat jollain tavalla hyviä tilanteessasi.
Loppukesän/syksyn aikana tapasin kolme kaltaistasi rouvaa. Oi että mutta oli kyytiä❤️
Yksi poti huonoa omaatuntoa, kaksi jäi vakkariksi. Ihania naisia😋
Sillä vaan, että älä ainakaan itsetuntosi anna kärsiä. Usein väitetään, ettei vaihtamalla parane, mutta se on paskapuhetta. Toki, vapaat miehet siinä kuin naisetkin, saattavat olla vapaita ihan syystä, eli uuden hyvän löytäminen on tuurissa.
harmittaa kuulla sun tilanne.en usko että enää tilanne muuttuu muuten kuin eroamalla.kuulostaa että miehesi on päätöksensä sinuun tehnyt tai hänellä on jokin asia mikä painaa mieltä kun ennemmin on ilman ja juo kaljaa.puhuminen hänelle asiasta aiheuttaa vain ärtymystä.tiedän kokemuksesta mitä meinaa kun joutuu elämään puutteessa,miltä se tuntuu ja miten se vaikuttaa jokaiseen asiaan sun elämässä.itse koin samaa n5v ja sitten helpotti kun nainen päätti lähteä itse parisuhteesta(naimisissa 22v).nyt on asiat paremmin ihanan,seksistä pitävän naisen kanssa.toivon sulle kaikkea hyvää,oot sen ansainnut!
Kamalaa...ota ero jos ei puhumalla saa muutosta.