Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillekin kertyy kymmeniä miehiä?

Vierailija
22.04.2014 |

Tälläkin palstalla moni nainen on kertonut olleensa jopa kymmenien miesten kanssa. Monet näistä ovat jopa hyvinkin nuoria, jopa minua nuorempia alta 25-vuotiaita naisia. Mistä te onnistutte hankkimaan noin monta miestä? Moni kun ei löydä edes sitä yhtä. Oletteko oikeasti niin mukavia ja hyvännäköisiä, että miehet iskee teitä koko ajan? Minua ei ole ikinä isketty ja en nyt kuitenkaan ihan mistään seinästäkään revitty ole, joskaan en mikään mallikaan. Oikeasti sitä rupeaa miettimään, että onko minussa joku vika, kun koskaan ei ole kukaan mies minua halunnut ja muilla on ollut miehiä jopa kahden käden sormilla laskettavissa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita paljastava paita ja lyhyt hame päälle ja mene perjantaina Onnelaan klo 2. Lupaan, että klo neljään mennessä olet niin halutessasi jo panemassa.

Vierailija
2/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23, minulla on ollut parikymmentä yhden yön suhdetta. Lähinnä siksi, että ulkopaikkakunnilla (tarpeeksi kaukana kotoa) minua ei tunneta ja siksi teen mitä haluan kenen kanssa haluan. En todellakaan ole niin mukava tai hyvännäköinen, että minun pitäisi potkia miehiä pois seurastani, tilaisuus on tehnyt varkaan ja panoja on tullut jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niin saa miehiä kertymään, että "ei ole niin tarkka tavarastaan".

En usko, että sinussa mitään vikaa tuossa mielessä on :) Tärkeä läksy jonka itse omista kevytkenkäisyys-vuosistani olen oppinut, on se, että miehiä on maailmassa kuin meren mutaa mutta kultahippua joka saa oman sydämen lämpöisesti sykkimään, ei jokapojasta löydäkään. Jotta nou hätä kanssasisar! Vaikka ei kainaloonpyrkijöitä tungokseksi asti olisikaan, ei se haittaa koska se on lopulta oikeasti vain ylimainostettua hommaa (että pitäisi miehiä joka sormelle olla) - tietenkin on myös persoonia, jotka "elävät" nopeasti vaihtuvista pinnallisista ihmissuhteista (jonka kaltaisia luultavimmin suuri osa jokapojista ja kainaloonänkeäjista).

Vierailija
4/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ihastutaan helposti, vaikken pidä koskaan minihameita tai käytä avoimia kaula-aukkoa...Mahdollisuuksia olisi ollut (varsinkin) nuorempana saada 10 miestä vuodessa, jos olisin halunnut. Mitä vähemmän halusin ja mitä etäisempi olin, niin sitä sitkeämmin kävivät iholle. Tässä nyt ainakin yksi tällainen näkökulma :-)

Vierailija
5/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kaunis enkä osaa pokata. Olen silti sellainen, johon on helppo jotenkin ihastua. Aikoinaan olin miesvaltaisilla työpaikoilla ja kaikessa hiljaisuudessa panin työkavereita. Se aina alkoi hengailusta porukassa ja sitten kun aikaa oli kulunut, tuli lipsahdus sänkyyn. Kaikessa hiljaisuudessa kaveruudet säilyi, olin kyllä vähän varovainen siinä, etten nyt ihan kauhean julkisesti näitä tehnyt. Nämä mun panot oli kaikki tavallista kiltimpiä poikia, pelimiehistä en välitä.

Vierailija
6/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisten kanssa. Itselläni ehti nuorena kertyä kymmeniä (useimmiten yhdenillan) kokemuksia, koska kukaan niistä ei ollut se oikea (mutta hauskaakin halusi pitää). Nyt seurustelen viidettä vuotta, ja itsellekin se omien kokemusten luku (jotain 30+?) kuulostaa nykyään tosi isolta, mutta ei se silloin sinkkuaikoina tuntunut, jos ottaa huomioon, että siinä on monien vuosien seksikerrat.

Tämä ei kyllä nyt varmaan varsinaisesti vastannut kysymykseen, mutta pitipä tulla sanomaan. :)

Vierailija
7/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin mäkin. Eräskin tuttuni, 26 v on pannut 12 miehen kanssa ja kyseessä ei todellakaan ole mikään kaunotar. Pituutta 165 ja painoa 100 kg, tyyppi käy suihkuSsa ehkä kerran viikossa, hammasharjaa ei ole omistanut vuosiin (!!!), ei tyylitajua ja luonteeltaankin todella naiivi ja muutenkin vajaa. Silti miehiä riittää...

Vierailija
8/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin ilmoitus, niin 200 halukasta miestä ilmoittautuu vuorokauden aikana. Noista saa sen parikymmentä täyteen vaikka viikossa. Sehän on vain 3 miestä per päivä.

Vierailija
9/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:14"]Nettiin ilmoitus, niin 200 halukasta miestä ilmoittautuu vuorokauden aikana. Noista saa sen parikymmentä täyteen vaikka viikossa. Sehän on vain 3 miestä per päivä.

[/quote]

Siis mies suostuu/pystyy panemaan oli nainen kuinka ällöttävä tahansa? Yök, itse en pystyisi IKINÄ!

Vierailija
10/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen naimisissa ja joka kerta baarissa käydessä saisin miehen tai kolmekin jos haluaisin. Mut mull on jo mies ja hän onkin ainut kenen kanssa olen koskaan ollut. En käytä paljastavia vaatteita, olen vaan kännissä mukava ja Tykkään muuten ihmisistä. Vähän välillä ärsyttää et tapaa kivoja miehiä ja yleensä ne haluis jotain muuta ku vaan jutella...

Vierailija
11/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:14"]Nettiin ilmoitus, niin 200 halukasta miestä ilmoittautuu vuorokauden aikana. Noista saa sen parikymmentä täyteen vaikka viikossa. Sehän on vain 3 miestä per päivä.

[/quote]

Siis mies suostuu/pystyy panemaan oli nainen kuinka ällöttävä tahansa? Yök, itse en pystyisi IKINÄ!

[/quote]

Riippuu miehestä. Sellaiset joilla on valinnanvaraa nostavat riman korkeammalle. Sama se on naisilla.

Vierailija
12/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aina ollut vientiä. vähän liiaksikin.

Vierailija
13/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien palstalaisten mukaan heillä on kysyntää, koska he ovat kauniita ja seksikkäitä. Ehkä näin on. Olen tavannut melko arkipäiväisen näköisen naisen, jolla oli 150 miestä. Hän oli yksinäinen ja onneton, joten hän haki kapakasta seuraa. Lähes kuka tahansa mies kelpasi. Kyse on varmaan siitä, mitä etsii suhteelta. Osa meistä etsii seurustelukumppaneita tai puolisoita. Toisille riittää, että joku itselle mieluinen lähtee hetkeksi mukaan. Alkoholi vaikuttaa monilla valintoihin todella paljon.

Vierailija
14/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä osaa flirttailla? Et halua irtoseksiä ja se näkyy asenteestasi.

Ulkonäöllä ei siinä pelissä ole väliä, tiedän monta pullukkaa tavista, jotka iskevät kiinni miehiin yöelämässä ja miehet ovat haltioituneita.

Vierailija
15/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin epätoivosesti seksin perään että panee jotain ällötystä? Mussa on varmaan jotain vikaa...

Vierailija
16/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:22"]

No itse olen naimisissa ja joka kerta baarissa käydessä saisin miehen tai kolmekin jos haluaisin. Mut mull on jo mies ja hän onkin ainut kenen kanssa olen koskaan ollut. En käytä paljastavia vaatteita, olen vaan kännissä mukava ja Tykkään muuten ihmisistä. Vähän välillä ärsyttää et tapaa kivoja miehiä ja yleensä ne haluis jotain muuta ku vaan jutella...

[/quote]

Tämä juuri ihmetyttää. Olen kyllä käynyt baareissa kaveriporukalla, joskus jopa yksin, mutta ikinä ei ole kukaan mies tullut edes juttelemaan kanssani. Ja ilmeisesti sitten muita naisia tullaan aina iskemään baareissa. En mielestäni ole mikään seinäruusu, pukeudun ihan bilevaatteisiin baariin mentäessä, että en miltään uskovaiselta neitsyeltäkään näytä. Olen normaalipainoinen, rinnat ovat kyllä pienet, että voiko se tosiaan olla pelkästään niistä kiinni, ettei miehiä kiinnosta?

- Ap

Vierailija
17/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 26v. ja vakituisessa parisuhteessa.Olen deittaillut varmaan... jotain sataa miestä aikavälillä 16-24. Joo, olin todella hyvännäköinen ja kai ihan mukavakin, ainakin vedin miehiä puoleeni missä vain liikuinkin ja poikaystäväehdokkaita oli aina. En keksi muuta syytä asialle kuin sen, että olen ihan vetävä nainen ja luultavasti aika hyvää seuraa. Ei se minua kuitenkaan onnelliseksi tehnyt, lopulta riitti että löysi tämän yhden.

Vierailija
18/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko itse kontaktia miehiin vai odotatko alotetta muilta? Mä ainakin höpötän kaikille ja joskus siitä syntyy hyviä keskusteluita, joskus vielä syvempääkin. Nykyään olen naimissa, mutta edelleen juttelen kaikille, vaikka seuraa en enää etsikään..

Vierailija
19/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:30"]

[/quote]

Tämä juuri ihmetyttää. Olen kyllä käynyt baareissa kaveriporukalla, joskus jopa yksin, mutta ikinä ei ole kukaan mies tullut edes juttelemaan kanssani. Ja ilmeisesti sitten muita naisia tullaan aina iskemään baareissa. En mielestäni ole mikään seinäruusu, pukeudun ihan bilevaatteisiin baariin mentäessä, että en miltään uskovaiselta neitsyeltäkään näytä. Olen normaalipainoinen, rinnat ovat kyllä pienet, että voiko se tosiaan olla pelkästään niistä kiinni, ettei miehiä kiinnosta?

- Ap

[/quote]

No käyt sitten väärissä paikoissa. Erilaiset naiset vetoavat erilaisiin miehiin. Jotkut naiset vetoavat hyvin moniin miehiin ja toiset harvempiin. Etsi oman tyylisesi mies. Jos olet esim. älykkö, etsi sellainen, jne. 

Vierailija
20/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:30"]

[/quote]

- Ap

[/quote]

Kehonkieli vaikuttaa hirveästi. Jos näytät siltä, että sinulla on kiva päivä, olet rento ja avoin (esim. katsot arastelematta miehiä silmiin ja hymyilet rennosti) niin miehiä riittää.

Jos taas näyttää siltä, että ei pidä siellä baarissa olemisesta, asenne on sitä, että "ei varmaan taaskaan tule kukaan juttelemaan" ja olet jännittynyt, ahdistunut tai sinua ärsyttää, niin se näkyy kauas.

Myös epäaito iloisuus on pahimmillaan karmaisevaa, mutta saattaa upota humalaiseen, joka on liian tööt huomatakseen eroa.