Miksi palstan taso on näin huono?
Suurin osa keskusteluista on täyttä kuraa ja useimmat fiksusti alkaneet keskustelut muuttuu pian tasoltaan ala-arvoisiksi. Miksei tällä palstalla pystytä parempaan?
Kommentit (62)
Ei täällä voi keskustella mistään yhteiskunnallisesti merkittävistä aiheista
Järjetön sensuuri, ei jaksa kirjoittaa mitään jörkevää kun poistuu kuitenkin kohta ja jotkut saavat varmasti tyydytystä poistaessaan ketjuja joissa omista eriäviä mielipiteitä.
Johtajuudesta kaikki lähtee...
Esim. jos firman pomo ei ole hyvä niin firmakaan ei ole hyvä, sama pätee tähän palstaan vaikka ne syyttävät kansalaisia huonosta tasostaan.
Turha tänne on kirjoittaa mitään järkevää, kun hyvät keskustelut poistetaan heti kun ne pääsee kunnolla vauhtiin.
Asialliset keskustelut ja kritiikki on poistetettava, muuten uskovaiset alkaisivat epäillä ja voisivat pian ajatella omilla aivoillaan.
Sensuuri, jonka vuoksi mistään ei saa puhua. Tämäkin keskustelu poistuu sillä aikaa kun kirjoitan viestiä.
Minä poistatan ketjun heti jos se vähääkään poikkeaa omasta mielipiteestäni tai poikkeaa siitä mistä minä haluan keskustella juuri sillä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Toivottavasti Jumala ilmiantaa sinut.
Subjktiivinen kokemus on tärkein, jos jollekin tulee paha mieli keskustelusta. Se tietysti poistetaan. Jos haluat saada konservatiivin hermostumaan, valehtele. Jos haluat saada liberaalin hermostumaan, kerro sille totuus.
Vierailija kirjoitti:
Asialliset keskustelut ja kritiikki on poistetettava, muuten uskovaiset alkaisivat epäillä ja voisivat pian ajatella omilla aivoillaan.
Sellaista se kouluopetus on ..
Sincc
Kaikki tungetaan väkisin päähän. Itse ei voi ajatella. Kun joku alkaa itse ajattelemaan se haukutaan hulluksi..
Tämä on paikka jossa ns. kansan syvät rivit pääsevät ääneen, eiköhän argumentoinnin taso palstalla korreloi ihan hyvin suuren kansanosan älykkyystasoon ja arvomaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Tämän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ”uskovaisia” tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Minä poistatan ketjun heti jos se vähääkään poikkeaa omasta mielipiteestäni tai poikkeaa siitä mistä minä haluan keskustella juuri sillä hetkellä
Niin minäkin ja DDR:ssä olisin tietenkin ollut Stasin innokas apulainen.
Hmm, anonyymi keskustelupalsta ja sisällön taso, liittyvätköhän ne jotenkin toisiinsa?
Ylis on vallannut foorumin tahallaan.
Postatkaa nyt tissit, ei ole aikoihin ollut tissejä ketjuissa.
Ne paremmat poistetaan ..
Sincc