Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nuo ämmien tissivaot!

Vierailija
22.04.2014 |

Eikö löydy istuvia paitoja päälle?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla pienet tissit?

Vierailija
2/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kieltämättä herutin, kun tuli laitettua vääränlainen toppi avokaulaisen paidan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ei ole pienet, vaan isot, mutta en koe tarpeelliseksi esitellä niitä. ap

Vierailija
4/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettuako kyttäät toisten tissivakoja!

Vierailija
5/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai ei uskota. Tits or gtfo

Vierailija
6/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt tissivaosta.

Muistan jo lapsena miten ihailin niitä pukuelokuvia joissa naisilla oli korsettimainen yläosa ja tissit suorastaan puristui ulos.

Ja siitä samasta näystä tykkään edelleen.

Pienet vaatteet kylläkin on kauheita, mutta vaikka olen hetero, on siitä huolimatta naisen tissivako mielestäni yksi eroottisin näky mitä on olemassa.

Ikävää ettei itselle muodostu kunnollista vakoa pienien tissien takia :(

Vierailija
8/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä näkyy monen sentin vako, niin pakkohan sitä katsoakin on, vertaa pyllyvaon näkymiseen saman verran. Mitäs läksit (liikenteeseen vako vilkkuen).

Vierailija
9/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten istuva paita ja tissivako kuuluvat yhteen? Enemmän on kyse sopimattomista liiveistä, liian pienet liivit saavat aikaan tissivaon ja nykyisin saa kyllä etsiä t-paitaa tai toppia jossa on niin pieni kaula-aukko ettei tissivako näkyisi. Jos taas on paitapusero iso rintaisen on todella vaike löytää sitä istuvaa paitaa joka ei kiristä rinnoista tai ole mallia teltta.

Vierailija
10/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kiitos, kun muistutit. Täytyykin muistaa mennä shoppaileen uusia sieviä pushupeja kesäksi, jotta saa mukavan vaon toppien ja avonaisten paitojen kanssa :)

Vierailija
11/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Onpa perin kummallista, kun ainakin minä isorintaisena olen löytänyt hyvin istuvia paitoja ja mekkoja, joissa rintavarustus on kankaan alla eikä paljaana esillä. ap

Vierailija
12/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on suht pienet rinnat ja pidän rintojen esittelyä hieman mauttomana. Tietysti roisillekin pukeutumiselle on oma aikansa ja paikkansa..

Vierailija
13/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavako on kaunis, jos se ei ole mikään viiva saati sitten melkein kaulakuoppaan asti ylettyvä viiva.

Vierailija
14/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin parikin mammaa kärrykävelyllä, jotka kyllä ns pisti silmään. Selkeä ylipaino, liian pienet liivit läskitisseihin ja naruolkaintoppi. Kuorrutuksena komea punoitus.

Ja ei, en tosiaan kytännyt. Mieluummin en olisi edes nähnyt.

Vierailija
15/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:14"]

[/quote]

http://img.avatv.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/4torstai/julkimot/1315791.jpg

Vierailija
16/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin munkaan mielestä tissivako on kaunis. Monilla se on vaan semmonen hyllyvä viiva, vaikka kyseessä olisi kuinka nuori vilauttelija. Seksikkyydessään tuollainen on samaa luokkaa ku rekkamiehen hymy, mutta tuskinpa kukaan hakeekaan tällasen parikymppisen heteronaisen huomiota vilautellessaan. :D

Vierailija
17/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on tatuointi siinä rinnan yläpuolella, kuin joku ryyppyruusu, argh. Laitan seuraavaan näkemääni vakoon vitosen setelin, sellaisen uuden.

Vierailija
18/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tissivako on kaunis, jos rinnat muutenkin ovat. Itse oletan miehenä, että nainen joka pukeutuu avonaiseen toppiin ei pahastu, mikäli häntä katsoo hiukan pidempään. Mielelläni katson hetken kauniita rintoja.

Vierailija
19/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain bimbot maatilalla -tyyppisessä ohjelmassa oli jollain nuorella naisella käsittämättömän _pitkä_ tissivako. Se alkoi sieltä, mistä normaalistikin, mutta se vaan jatkui ja jatkui alaspäin. 

Vierailija
20/20 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla rinnat ovat lähekkäin. Ei tartte kuin istua käsivarren sylissä, niin tulee vako. Rintaliivien ei siis tartte olla push-upit eikä balconettet, silti tulee luonnostaan rintavako.

Olen isorintainen, mutta selkä on ylävartalo on lyhyt ja selkä kapea. Mistäs löydät hyvin istuvan yläosan, joka ei olisi syvään uurrettu? Jos rinnat pitää saada mahtumaan vaatteeseen ja yläosan istua päällä on pakko valita kietaisutapaan tai V-aukkoisesti leikattu vaate, sellaiset korostavat rintoja ja ovat syvään uurrettuja. Olen yrittänyt ommellakin vähän kiinni, muttei toimi. Lisäksi on pakko valita usein stretchmateriaali, joten aika nopeasti se venyy ja roikottaa entistä alempana.

Ei voi pukea suoraa halattia, joka nousee kaulaan asti, koska se on selästä ja hartioista liian iso ja sitten on olkapää paljaana tai tulee hirveä pussi kangasta rintojen ja kaulan väliin. 

Tosiasia on että tälläinen kurvikas kroppa, jossa on rinnanympärys 103, selänympärys 70, ei ole vaatesuunnittelijoiden mielestä olemassa, siksipä vaatteita tehdään vain laudoille.

Keksipä tuohon joku fiksu ratkaisu, joka ei maksa maltaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi