Mistä motivaatiota laihduttaa? Onnellinen olen, ulkonäkö ärsyttää välillä. Joku 25kg on
tai 35kg ylipainoa.
Jotenkin ei vaan jaksais kärsiä..
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Älä laihduta. Tee elämäntapamuutos.
Maailman huonoin neuvo! Lihava kun aloittaa intuitiivisen syömisen, niin varmasti lihoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppas ammattivalittaja! Sinulle on annettu täällä jos minkälaista neuvoa vaikka jos mihin asiaan. Se on ihan itsestäsi kiinni että miten niitä ohjeita itseesi otat. Kukaan ei pysty tekemään sitä puolestasi vaikka ruikuttaisit kuinka paljon tahansa, eikä ne kilot ja itsetunto sieltä ilmaiseksi tule jos et itse sen asian eteen jotain tee. Tän päivän netti pursuaa ohjeita laihduttamiseen, terveellisen ruuan laittoon, elämäntapoihin, parisuhteeseen jne. Sinä olet ainoa joka olet onnesi tiellä.
Teen koko ajan asian eteen jotakin! Aloitan monta kertaa viikossa laihdutuksen. Lenkkeilen monta kertaa viikossa. Olen lukenut kaikki vinkit netistä, lukenut Patrik Borgin kirjan, kokeillut mm. kanamuna valkoviini dieettiä, 1200 kcal dieettiä ja kymmeniä muita! Ei onnistu. Miksi en saa motivaatiota ja muut saa ja onnistuu? Tätä ihmettelen ja haluan vinkkejä. Ap
Tämä se meidän lihavien ongelma on, tietoa riittää, mutta luolamies vaistot valitsee ruuan. Lisää! Rasvaisempaa! Sokeria Nam! Enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppas ammattivalittaja! Sinulle on annettu täällä jos minkälaista neuvoa vaikka jos mihin asiaan. Se on ihan itsestäsi kiinni että miten niitä ohjeita itseesi otat. Kukaan ei pysty tekemään sitä puolestasi vaikka ruikuttaisit kuinka paljon tahansa, eikä ne kilot ja itsetunto sieltä ilmaiseksi tule jos et itse sen asian eteen jotain tee. Tän päivän netti pursuaa ohjeita laihduttamiseen, terveellisen ruuan laittoon, elämäntapoihin, parisuhteeseen jne. Sinä olet ainoa joka olet onnesi tiellä.
Teen koko ajan asian eteen jotakin! Aloitan monta kertaa viikossa laihdutuksen. Lenkkeilen monta kertaa viikossa. Olen lukenut kaikki vinkit netistä, lukenut Patrik Borgin kirjan, kokeillut mm. kanamuna valkoviini dieettiä, 1200 kcal dieettiä ja kymmeniä muita! Ei onnistu. Miksi en saa motivaatiota ja muut saa ja onnistuu? Tätä ihmettelen ja haluan vinkkejä. Ap
Niille muille se oma terveys on tärkeintä, mikä sulle on?
Ei se niille muillekaan tule taivaasta tipahtamalla, ne tekee päätöksen ja sitoutuu juttuun, eikä odota että tuloksia tulee ensimmäisellä viikolla.Kananmuna ja valkoviini, hei nyt oikeesti.. olet koettanut varmaan kaikkea muuta paitsi järkevää ja terveyttä tukevaa tasapainoista ruokavaliota ja kohtuullista liikuntaa.
Ota tavoite vaikka vuoden päähän ja sitoudu siihen.Haluan nopeasti tuloksia. En kestä kalorivajetta yli 50 viikkoa! Se aikaa menee pudottaa 25kg, puolen kilon viikko tahdilla. Olen yrittänyt, liian hidasta,
Ap
No sitten menet leikkaukseen tai lopetat syömis n tai lakkaat edes valittamasta
Mitä sä oikein kyselet kun et selvästikään halua tarpeeksi laihtua ainakaan terveellisesti?
Ei kukaan muu sua voi laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille muille se oma terveys on tärkeintä, mikä sulle on?
Ei se niille muillekaan tule taivaasta tipahtamalla, ne tekee päätöksen ja sitoutuu juttuun, eikä odota että tuloksia tulee ensimmäisellä viikolla.Kananmuna ja valkoviini, hei nyt oikeesti.. olet koettanut varmaan kaikkea muuta paitsi järkevää ja terveyttä tukevaa tasapainoista ruokavaliota ja kohtuullista liikuntaa.
Ota tavoite vaikka vuoden päähän ja sitoudu siihen.Haluan nopeasti tuloksia. En kestä kalorivajetta yli 50 viikkoa! Se aikaa menee pudottaa 25kg, puolen kilon viikko tahdilla. Olen yrittänyt, liian hidasta,
ApNo sitten menet leikkaukseen tai lopetat syömis n tai lakkaat edes valittamasta
Mitä sä oikein kyselet kun et selvästikään halua tarpeeksi laihtua ainakaan terveellisesti?
Ei kukaan muu sua voi laihduttaa.
Ei sinne leikkaukseen vaan mennä, eka pitäisi itse saada laihdutettua :(
Ap
Teen koko ajan asian eteen jotakin! Aloitan monta kertaa viikossa laihdutuksen. Lenkkeilen monta kertaa viikossa. Olen lukenut kaikki vinkit netistä, lukenut Patrik Borgin kirjan, kokeillut mm. kanamuna valkoviini dieettiä, 1200 kcal dieettiä ja kymmeniä muita! Ei onnistu. Miksi en saa motivaatiota ja muut saa ja onnistuu? Tätä ihmettelen ja haluan vinkkejä. Ap[/quote]
Et onnistu koska suhtaudut laihdutukseen väärin. Laihdutus, varsinkin suurempien kilomäärien on elämäntapa. Ei mikään pika tai erikoisdieetti, laihdutukseen ei ole mitään taika ratkaisua. Eikä kukaan voi sitä sinun puolesta tehdä eikä taikoa motivaatiota sinulle.
Kaikki alkaa päänsisältä, sinun pitää itse tehdä se henkinen työ laihdutuksen suhteen, löytää se oikea tapa mikä toimii sinulle ja miten kroppasi toimii parhaiten. Oli se sitten kasvissyönti, vegaani, keto, vhh tai mikä tahansa muu muutos mikä sopii sinulle ja olet valmis siihen sitoutumaan. Kyllä, pitää löytää ne uudet elintavat joihin koet että olet valmis tekemään ja sitoutumaan pitkäaikaisesti, ei vain joku kuukauden dieetti. Etsi, kokeile ja löydä itsellesi sopivat elämäntavat ja siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Et onnistu koska suhtaudut laihdutukseen väärin. Laihdutus, varsinkin suurempien kilomäärien on elämäntapa. Ei mikään pika tai erikoisdieetti, laihdutukseen ei ole mitään taika ratkaisua. Eikä kukaan voi sitä sinun puolesta tehdä eikä taikoa motivaatiota sinulle.
Kaikki alkaa päänsisältä, sinun pitää itse tehdä se henkinen työ laihdutuksen suhteen, löytää se oikea tapa mikä toimii sinulle ja miten kroppasi toimii parhaiten. Oli se sitten kasvissyönti, vegaani, keto, vhh tai mikä tahansa muu muutos mikä sopii sinulle ja olet valmis siihen sitoutumaan. Kyllä, pitää löytää ne uudet elintavat joihin koet että olet valmis tekemään ja sitoutumaan pitkäaikaisesti, ei vain joku kuukauden dieetti. Etsi, kokeile ja löydä itsellesi sopivat elämäntavat ja siitä se lähtee.
No tänään taas yritin lisätä kasviksia, wokkivihanneksia, lautasmalli mukaan. Aivan hirveän makuisia, tai, no vedelle maistu. Lisäsin chiliä ja valkosipulia, ei auttanut.
Roskiin meni 90%.
Tomaatti edullista nyt, mutta maistuu normi ruuan kanssa raudalle. Esim banaani, ananas ja viinirypäleet menee ruuan kanssa, salaatin ja juuresten tilalta, mutta nostaa sokerit koholle.
Eli miten noiden kanssa? Maistuvia, terveellisiä asioita ei saa syödä, jos haluaa laihtua
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee pieniä pysyviä muutoksia. Ensin alat nähdä kaupassa niitä terveellisempiä ruokia, sitten ostat niitä, sitten valmistat niitä ja sitten alat syödä niitä. Tee vaikka kaksi kävelylenkkiä viikossa, sitten lisäät niitä. Vähennä vaikka herkkujen ostamista, vaikket heti lopettaisikaan niitä.
Muista, että ihminen on tapojensa orja ja noiden tapojen muuttaminen on työlästä ja vaatii useita toistoja mutta se on täysin mahdollista myös sinulle. Muista, etteä olet yhtä arvokas kuin muutkin ihmiset!
Motivaatio lähtee sisältäsi.
Ei mun sisältä löydy motivaatiota. Paino vaan noussut joulukuusta, kun tein tän aloituksen. AP
No mitä sä luulet että kukaan muu sille voi tehdä? Jos sulla ei ole motivaatiota niin ei ole. Älä laihduta.
Mutta haluaisin näyttää hoikalta ja hyvältä. Tänään piti taas aloittaa, mutta nyt jo yli 2000 kcal syötynä. Miksi tämä elämä on näin vaikeaa? :(
Ap
Life hack jos syöt hyvää ruokaa jätä aamupala ja lounas väiiin ja syö vasta iltapäivällä lämmin ruoka
Sama ongelma ja sen parikymmentä kiloa liikaa painoa. Aloitin liikunnan ja tunnen oloni nykyään aika hyväksi. En tunne, että ylipaino haittaa millään tavalla. Varmaankin siksi, että minulla on myös lihasmassaa jolla sitten helpommin liikuttaa sitäkin "ylimääräistä".
Epäterveellisyys ei vaan riitä motivaattoriksi. Vastakkaisen sukupuolen huomiokaan ei, koska luovutin siinä pelissä jo aikoja sitten. Hyvä ruoka (ja joskus herkutkin) ovat se viikon kohokohta. Mikäs tässä avuksi? Jopa steroidien käyttämistä olen joskus miettinyt mutta eipä sekään taida olla pysyvä ratkaisu.
Ihmiset oikeasti tottuvat uusiin makuihin ja oppivat tykkäämäänkin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma ja sen parikymmentä kiloa liikaa painoa. Aloitin liikunnan ja tunnen oloni nykyään aika hyväksi. En tunne, että ylipaino haittaa millään tavalla. Varmaankin siksi, että minulla on myös lihasmassaa jolla sitten helpommin liikuttaa sitäkin "ylimääräistä".
Epäterveellisyys ei vaan riitä motivaattoriksi. Vastakkaisen sukupuolen huomiokaan ei, koska luovutin siinä pelissä jo aikoja sitten. Hyvä ruoka (ja joskus herkutkin) ovat se viikon kohokohta. Mikäs tässä avuksi? Jopa steroidien käyttämistä olen joskus miettinyt mutta eipä sekään taida olla pysyvä ratkaisu.
Minunkin elämä niin tylsää, että päivän kohokohta on se syöminen :(
En ole vieläkään löytänyt motivaatiota. Ylipainoa nykyään 45kg
Oikea ap
Tulisipa joku mahasyöpä, niin ainakin laihtuisi :/
Ap