Mistä motivaatiota laihduttaa? Onnellinen olen, ulkonäkö ärsyttää välillä. Joku 25kg on
tai 35kg ylipainoa.
Jotenkin ei vaan jaksais kärsiä..
Kommentit (52)
Et vaikuta onnelliselta, tai olet onnellinen siksi, että voit tunkea kaikkea sitä harmaata mönjää naamariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee pieniä pysyviä muutoksia. Ensin alat nähdä kaupassa niitä terveellisempiä ruokia, sitten ostat niitä, sitten valmistat niitä ja sitten alat syödä niitä. Tee vaikka kaksi kävelylenkkiä viikossa, sitten lisäät niitä. Vähennä vaikka herkkujen ostamista, vaikket heti lopettaisikaan niitä.
Muista, että ihminen on tapojensa orja ja noiden tapojen muuttaminen on työlästä ja vaatii useita toistoja mutta se on täysin mahdollista myös sinulle. Muista, etteä olet yhtä arvokas kuin muutkin ihmiset!
Motivaatio lähtee sisältäsi.
Ei mun sisältä löydy motivaatiota. Paino vaan noussut joulukuusta, kun tein tän aloituksen. AP
No mitä sä luulet että kukaan muu sille voi tehdä? Jos sulla ei ole motivaatiota niin ei ole. Älä laihduta.
Mutta haluaisin näyttää hoikalta ja hyvältä. Tänään piti taas aloittaa, mutta nyt jo yli 2000 kcal syötynä. Miksi tämä elämä on näin vaikeaa? :(
Ap
Minun motivaationi tulee siitä, että haluan olla tyylikkään näköinen.
Laihdutus ei ole kärsimystä, kun löytää sen oman tavan laihduttaa. Minulle sopii se, että voin syödä mitä tahansa, mutta lasken kaloreita. Kärsisin, jos joutuisin rajaamaan jonkin osa-alueen pois.
Auttaisiko tsemppiryhmä? Minäkin samassa tilanteessa. Joulukuussa luulin, ettei paino VOI tästä enää nousta, ja väärässä olin. Olen lihonut entisestään. Kaipaisin kuitenkin vertaistukea ja tsemppausta.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko tsemppiryhmä? Minäkin samassa tilanteessa. Joulukuussa luulin, ettei paino VOI tästä enää nousta, ja väärässä olin. Olen lihonut entisestään. Kaipaisin kuitenkin vertaistukea ja tsemppausta.
Niin ja täälläkin kohta 1000 kcal syötynä tälle aamulle... Oon ollut tunnin hereillä...
Älä laihduta. Tee elämäntapamuutos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja täälläkin kohta 1000 kcal syötynä tälle aamulle... Oon ollut tunnin hereillä...
Tuo on tunnesyömistä. Selvitä siis se, mihin tunteeseen syöt.
Kun tarpeeksi valitat täällä. Uskon että motivaatio löytyy. Mä uskon suhun . Älä petä.
Keskity elämään terveellisesti. Unohda laihdutus kokonaan. Parempi terveys toimii parempana motivaattorina. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä enemmän vaivoja tulee, yritä näitä ennalta ehkäistä. Katso vaikka itseäsi 10 vuotta vanhempia , mitä vaivoja heillä on jotka pystyisit välttämättämään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todellakin oikeassa. Yksinäisyyteen ja tylsyyteen syön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todellakin oikeassa. Yksinäisyyteen ja tylsyyteen syön.
Osasin kysyä, koska minä syön aivan samoihin tunteisiin. Minulla tosin auttaa se, että pysähdyn miettimään, kun haluan mutustella jotain: onko minulla oikeasti nälkä? Ihan oikeasti? Jos ei, niin sitten juon vettä tai keitän teetä ja keksin jotain tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön tähän lihavuuteen. Aika ristiriitaista. Syön itselleni hyvän olon, kun ulkonäkö ällöttää. Kierre.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön tähän lihavuuteen. Aika ristiriitaista. Syön itselleni hyvän olon, kun ulkonäkö ällöttää. Kierre.
AP
Aika iso ero tuon otsikon ja tuon "ällöttää" välillä. Jos peilikuva ällöttää, niin ulkonäkö ei "välillä vähän ärsytä". Jos et jaksa laihduttaa ja muokata elämäntapoja terveellisemmiksi niin ei sitten. Ei ole mitään salaisuutta jolla laihtuu ja voi syödä pulla entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APAika iso ero tuon otsikon ja tuon "ällöttää" välillä. Jos peilikuva ällöttää, niin ulkonäkö ei "välillä vähän ärsytä". Jos et jaksa laihduttaa ja muokata elämäntapoja terveellisemmiksi niin ei sitten. Ei ole mitään salaisuutta jolla laihtuu ja voi syödä pulla entiseen malliin.
Miten jotku laihat sitten syö mitä ikinä haluaa ja on laihoja? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APAika iso ero tuon otsikon ja tuon "ällöttää" välillä. Jos peilikuva ällöttää, niin ulkonäkö ei "välillä vähän ärsytä". Jos et jaksa laihduttaa ja muokata elämäntapoja terveellisemmiksi niin ei sitten. Ei ole mitään salaisuutta jolla laihtuu ja voi syödä pulla entiseen malliin.
Eli luulet, että niillä on joku salaisuus? :D
Joidenkin ruuansulatus toimii vain niin, mutta jos sun ei toimi, et saa sellaista toivomalla ja kieltäytymällä terveellisistä elämäntavoista. Ärsyttävää mutta totta.
Lisäksi moni laiha sanoo "syövänsä koko ajan" tai "syövänsä paljon herkkuja" mutta joko määrät ovat pieniä tai sitten eivät syö muuta koko päivänä esim pizzan jälkeen. Ja pizzassa on n.1000kcal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin liikun ja syön terveellisesti koska siitä tulee parempi olo kuin sohvalla mässäämisestä, ulkonäkö on ihan sivuseikka, mä hoidan tällä mieltä. Syön suunnilleen mitä haluan, mutta kun mä haluan voida hyvin niin valitsen sen terveellisen vaihtoehdon. Ei se ole kärsimystä vaan itsensä hoitamista.
Olen itsekin ollut bulimia/bed kierteessä eli ahminut ja oksentanut vuositolkulla. Jossain vaiheessa päätin että en uhraa enää loppuelämää sille ja hain apua.
Nyt pari kolme vuotta ilman ahmimista ja oksentamista. En olis sillon ikinä uskonut, että saatan syödä pari keksiä eikä tee mieli lisää.
Älä uhriudu, kukaan ei tee muutoksia sun puolesta.
Sanot että olet onnellinen ja syömisestä tulee hyvä olo? Samaan aikaan ulkonäkö ällöttää. Mikä ei täsmää?
Entä jos vaan hyväksyt ulkomuotosi etkä edes yritä laihduttaa?
Oletko miettinyt hommaavasi jotain harrastuksia jos syöt vain tylsyyteen, mitä kaikkea muuta voisit sillä ajalla tehdä?
Minkälaista apua oikein odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppas ammattivalittaja! Sinulle on annettu täällä jos minkälaista neuvoa vaikka jos mihin asiaan. Se on ihan itsestäsi kiinni että miten niitä ohjeita itseesi otat. Kukaan ei pysty tekemään sitä puolestasi vaikka ruikuttaisit kuinka paljon tahansa, eikä ne kilot ja itsetunto sieltä ilmaiseksi tule jos et itse sen asian eteen jotain tee. Tän päivän netti pursuaa ohjeita laihduttamiseen, terveellisen ruuan laittoon, elämäntapoihin, parisuhteeseen jne. Sinä olet ainoa joka olet onnesi tiellä.
Teen koko ajan asian eteen jotakin! Aloitan monta kertaa viikossa laihdutuksen. Lenkkeilen monta kertaa viikossa. Olen lukenut kaikki vinkit netistä, lukenut Patrik Borgin kirjan, kokeillut mm. kanamuna valkoviini dieettiä, 1200 kcal dieettiä ja kymmeniä muita! Ei onnistu. Miksi en saa motivaatiota ja muut saa ja onnistuu? Tätä ihmettelen ja haluan vinkkejä. Ap
Niille muille se oma terveys on tärkeintä, mikä sulle on?
Ei se niille muillekaan tule taivaasta tipahtamalla, ne tekee päätöksen ja sitoutuu juttuun, eikä odota että tuloksia tulee ensimmäisellä viikolla.
Kananmuna ja valkoviini, hei nyt oikeesti.. olet koettanut varmaan kaikkea muuta paitsi järkevää ja terveyttä tukevaa tasapainoista ruokavaliota ja kohtuullista liikuntaa.
Ota tavoite vaikka vuoden päähän ja sitoudu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppas ammattivalittaja! Sinulle on annettu täällä jos minkälaista neuvoa vaikka jos mihin asiaan. Se on ihan itsestäsi kiinni että miten niitä ohjeita itseesi otat. Kukaan ei pysty tekemään sitä puolestasi vaikka ruikuttaisit kuinka paljon tahansa, eikä ne kilot ja itsetunto sieltä ilmaiseksi tule jos et itse sen asian eteen jotain tee. Tän päivän netti pursuaa ohjeita laihduttamiseen, terveellisen ruuan laittoon, elämäntapoihin, parisuhteeseen jne. Sinä olet ainoa joka olet onnesi tiellä.
Teen koko ajan asian eteen jotakin! Aloitan monta kertaa viikossa laihdutuksen. Lenkkeilen monta kertaa viikossa. Olen lukenut kaikki vinkit netistä, lukenut Patrik Borgin kirjan, kokeillut mm. kanamuna valkoviini dieettiä, 1200 kcal dieettiä ja kymmeniä muita! Ei onnistu. Miksi en saa motivaatiota ja muut saa ja onnistuu? Tätä ihmettelen ja haluan vinkkejä. Ap
Niille muille se oma terveys on tärkeintä, mikä sulle on?
Ei se niille muillekaan tule taivaasta tipahtamalla, ne tekee päätöksen ja sitoutuu juttuun, eikä odota että tuloksia tulee ensimmäisellä viikolla.Kananmuna ja valkoviini, hei nyt oikeesti.. olet koettanut varmaan kaikkea muuta paitsi järkevää ja terveyttä tukevaa tasapainoista ruokavaliota ja kohtuullista liikuntaa.
Ota tavoite vaikka vuoden päähän ja sitoudu siihen.
Haluan nopeasti tuloksia. En kestä kalorivajetta yli 50 viikkoa! Se aikaa menee pudottaa 25kg, puolen kilon viikko tahdilla. Olen yrittänyt, liian hidasta,
Ap
No mitä sä luulet että kukaan muu sille voi tehdä? Jos sulla ei ole motivaatiota niin ei ole. Älä laihduta.