Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä motivaatiota laihduttaa? Onnellinen olen, ulkonäkö ärsyttää välillä. Joku 25kg on

Vierailija
07.12.2020 |

tai 35kg ylipainoa.
Jotenkin ei vaan jaksais kärsiä..

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Eihän tuosta mitään tule.

Vierailija
2/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen auttaa, siinä ihastumisen alun epävarmuudessa ja haaveilussa aina laihtuu. Ruokaa ei edes muista.

Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei motivaatio tule itsestä niin ei sitä oikein voi ulkoakaan ammentaa. Monesti se motivoi että veriarvot (kolesteroli, sokeri, joku muu) ovat päin persijettä mutta ei ylipaino automaattisesti tarkoita että arvot ovat pielessä, etenkään nuorilla ihmisillä.

Vierailija
4/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pienillä asioilla. Lisäät kasviksia ja hedelmiä. Käyt pienellä lenkillä päivittäin (puoli tuntiakin riittää alkuun). Syö säännöllisesti, niin nälkä ei pääse yllättämään. Muista proteiini ja hyvät hiilihydraatit. Huomaat aika pian että mieli virkistyy ja itsetunto kohoaa. Jos aloitat jollain rajulla dietillä niin ihan varmasti stoppi ja kyllästyminen tulee nopeasti.

Vierailija
5/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinulla on motivaatio tai ei ole. Itse usein ajattelin, että voisin syödä terveellisemmin ja vähän tiputtaa painoa. Ehkä pari päivää muistin, saatoin kerran jopa jättää jonkun herkun väliin. Sitten asia unohtui. Yllättäen laihduttaminen ei koskaan edennyt mihinkään. Viime keväänä huomasin ulkoillessa, että mikäs läski näkyy peilaavan talon ikkunoissa. Sitten huomasin tekeväni kuolemaa pikku portaissa. Heräsin todellisuuteen ja päätin tosissani ryhtyä hommiin.Mitä syön, miten paljon syön ja miten paljon urheilen. Nämä ajatuksella kuntoon ja löysin vielä uuden innostavan lajinkin. Itsestäni muutos lähti ja edellee intoa täynnä. Hyvät tulokset palkitsevat ja puolessa vuodessa olen huomannut, ettei minun tee mieli alkoholia tai herkkuja. Eilen äiti tarjosi joulutorttuja, mitkä aiemmin olivat suosikkejani. Ennen saatoin syödä helpolla useamman, eilen söin yhden kahvin kanssa eikä edes houkutellut ajatus toisesta. Entisestä neljännestä puhumattakaan.

Vierailija
6/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen auttaa, siinä ihastumisen alun epävarmuudessa ja haaveilussa aina laihtuu. Ruokaa ei edes muista.

Kokemusta on.

Joo, mutta syömättä menetetyt kilot tulevat kaksin kertaisina takaisin, kokemusta on.

Vierailija
7/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on.

No tästä on kokemusta, lähti 10kg. Mutta sitten mies jätti ja lihoin 15kg. :(

Ap

Vierailija
8/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sinulla on motivaatio tai ei ole. Itse usein ajattelin, että voisin syödä terveellisemmin ja vähän tiputtaa painoa. Ehkä pari päivää muistin, saatoin kerran jopa jättää jonkun herkun väliin. Sitten asia unohtui. Yllättäen laihduttaminen ei koskaan edennyt mihinkään. Viime keväänä huomasin ulkoillessa, että mikäs läski näkyy peilaavan talon ikkunoissa. Sitten huomasin tekeväni kuolemaa pikku portaissa. Heräsin todellisuuteen ja päätin tosissani ryhtyä hommiin.Mitä syön, miten paljon syön ja miten paljon urheilen. Nämä ajatuksella kuntoon ja löysin vielä uuden innostavan lajinkin. Itsestäni muutos lähti ja edellee intoa täynnä. Hyvät tulokset palkitsevat ja puolessa vuodessa olen huomannut, ettei minun tee mieli alkoholia tai herkkuja. Eilen äiti tarjosi joulutorttuja, mitkä aiemmin olivat suosikkejani. Ennen saatoin syödä helpolla useamman, eilen söin yhden kahvin kanssa eikä edes houkutellut ajatus toisesta. Entisestä neljännestä puhumattakaan.

Olen peilannut läskejäni jo 4 vuotta, ei motivaatio vaikutusta. Ap

Vierailija
9/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on.

No tästä on kokemusta, lähti 10kg. Mutta sitten mies jätti ja lihoin 15kg. :(

Ap

Kysyit miten laihtua, kerroin sen sulle.

Edelleenkin ihastuminen laihduttaa.

Vierailija
10/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnellinen, vaikka mies jätti???

Miksi sitten :(

Vierailija
11/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas ammattivalittaja! Sinulle on annettu täällä jos minkälaista neuvoa vaikka jos mihin asiaan. Se on ihan itsestäsi kiinni että miten niitä ohjeita itseesi otat. Kukaan ei pysty tekemään sitä puolestasi vaikka ruikuttaisit kuinka paljon tahansa, eikä ne kilot ja itsetunto sieltä ilmaiseksi tule jos et itse sen asian eteen jotain tee. Tän päivän netti pursuaa ohjeita laihduttamiseen, terveellisen ruuan laittoon, elämäntapoihin, parisuhteeseen jne. Sinä olet ainoa joka olet onnesi tiellä.

Vierailija
12/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas ammattivalittaja! Sinulle on annettu täällä jos minkälaista neuvoa vaikka jos mihin asiaan. Se on ihan itsestäsi kiinni että miten niitä ohjeita itseesi otat. Kukaan ei pysty tekemään sitä puolestasi vaikka ruikuttaisit kuinka paljon tahansa, eikä ne kilot ja itsetunto sieltä ilmaiseksi tule jos et itse sen asian eteen jotain tee. Tän päivän netti pursuaa ohjeita laihduttamiseen, terveellisen ruuan laittoon, elämäntapoihin, parisuhteeseen jne. Sinä olet ainoa joka olet onnesi tiellä.

Teen koko ajan asian eteen jotakin! Aloitan monta kertaa viikossa laihdutuksen. Lenkkeilen monta kertaa viikossa. Olen lukenut kaikki vinkit netistä, lukenut Patrik Borgin kirjan, kokeillut mm. kanamuna valkoviini dieettiä, 1200 kcal dieettiä ja kymmeniä muita! Ei onnistu. Miksi en saa motivaatiota ja muut saa ja onnistuu? Tätä ihmettelen ja haluan vinkkejä. Ap

Vierailija
13/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys motivoi?

Vierailija
14/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveys motivoi?

Olen terve.

Vierailija
15/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heikko ja taipuvainen addiktoitumaan.

Tätä on tutkittu vaikka kuinka: osa ihmisistä on addiktoituvampaa sorttia - kohteet vain vaihtuvat, mutta addiktiokeskeisyys pysyy.

Et ole mieleltäsi tarpeeksi vahva eikä uskosi onnistumiseen ole korkealla tasolla, joten onnistut epäonnistumaan. Voisin arvata ettei myöskään itseluottamuksesi ole kunnossa.

Vierailija
16/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet heikko ja taipuvainen addiktoitumaan.

Tätä on tutkittu vaikka kuinka: osa ihmisistä on addiktoituvampaa sorttia - kohteet vain vaihtuvat, mutta addiktiokeskeisyys pysyy.

Et ole mieleltäsi tarpeeksi vahva eikä uskosi onnistumiseen ole korkealla tasolla, joten onnistut epäonnistumaan. Voisin arvata ettei myöskään itseluottamuksesi ole kunnossa.

Tämä totta, join paljon teininä, parikymppisenä koukutuin huumeisiin. Nyt ilman ollut jo 13v.

Ap

Vierailija
17/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen koko ajan asian eteen jotakin! Aloitan monta kertaa viikossa laihdutuksen. Lenkkeilen monta kertaa viikossa. Olen lukenut kaikki vinkit netistä, lukenut Patrik Borgin kirjan, kokeillut mm. kanamuna valkoviini dieettiä, 1200 kcal dieettiä ja kymmeniä muita! Ei onnistu. Miksi en saa motivaatiota ja muut saa ja onnistuu? Tätä ihmettelen ja haluan vinkkejä. Ap

Sinun pitää muuttaa niitä elämäntapojasi pysyvästi! Ei kukaan muukaan voi sitä puolestasi tehdä. Ei ne vinkit auta jos sinulla ei sitä motivaatiota ole. Se täytyy lähteä pään sisältä. Kananmuna valkoviinidietti!?! Oikeesti?? Ei herranenaikasentäs! Kaupat on pullollaan hyvää ja terveellistä ruokaa. Nyt esim. kauden vihannekset....

Vierailija
18/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kaikkia niitä terveyshaittoja, mitä ylipaino tulee sinulle aiheuttamaan. Vaikka nyt olisit terve (oletko tosiaan?), et ole ikuisesti.

Vierailija
19/52 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pieniä pysyviä muutoksia. Ensin alat  nähdä kaupassa niitä terveellisempiä ruokia, sitten ostat niitä, sitten valmistat niitä ja sitten alat syödä niitä. Tee vaikka kaksi kävelylenkkiä viikossa, sitten lisäät niitä. Vähennä vaikka herkkujen ostamista, vaikket heti lopettaisikaan niitä.

Muista, että ihminen on tapojensa orja ja noiden tapojen muuttaminen on työlästä ja vaatii useita toistoja mutta se on täysin mahdollista myös sinulle. Muista, etteä olet yhtä arvokas kuin muutkin ihmiset!

Motivaatio lähtee sisältäsi.

Vierailija
20/52 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pieniä pysyviä muutoksia. Ensin alat  nähdä kaupassa niitä terveellisempiä ruokia, sitten ostat niitä, sitten valmistat niitä ja sitten alat syödä niitä. Tee vaikka kaksi kävelylenkkiä viikossa, sitten lisäät niitä. Vähennä vaikka herkkujen ostamista, vaikket heti lopettaisikaan niitä.

Muista, että ihminen on tapojensa orja ja noiden tapojen muuttaminen on työlästä ja vaatii useita toistoja mutta se on täysin mahdollista myös sinulle. Muista, etteä olet yhtä arvokas kuin muutkin ihmiset!

Motivaatio lähtee sisältäsi.

Ei mun sisältä löydy motivaatiota. Paino vaan noussut joulukuusta, kun tein tän aloituksen. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan