Intima Lasen 1. hoito käyty
Lopputulos: eka viikolla paikat tuntui ehkä hitusen kireämmiltä, mutta tämä tunne meni todella nopeasti ohitse. Lompakko keveni monta sataa euroa. Toinen käsittely on tulossa, mutta olen aika skeptinen sen suhteen.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:32"]
Otetaas tämä keskustelu taas framille.
Onko paikalla sellaisia JOILLE TÄMÄ TOIMENPIDE ON TEHTY????
Te mutuilijat please, älkää vaivautuko.
Itsellä tursuaa emättimen aukosta ylimääräistä kudosta ja gyne sanoi, että toimenpiteistä tämä on helpoin asian korjaamiseksi.
Mies kyllä sanoi, että se ylimääräinen tavara siinä emättimen suulla itseasiassa tiukentaa pillua. Hän laukeaakin ihan muutamien työntöjen jälkeen, jos hinkkaa terskaa siinä emättimen suulla. Mieheni siis kokee sen kiihottavaksi.....
[/quote]
Tota..... jos mies on tyytyväinen niin miksi pitää mennä ronkkimaan??????
[/quote]
No jos vaikka siksi, että kohdunlaskeuma on naiselle aiheuttanut jotain muutakin ongelmaa? Peräsuolen laskeumaa, virtsanpidätys ongelmaa, orgasmikyvyttömyyttä....yms...
Minulle on tehty, viikko sitten. En osaa vielä kertoa tuloksista koska en ole harrastanut vielä seksiä ;) Itse toimenpide ei sattunut paljoa eikä muutenkaan ollut epämiellyttävä. Lääkäri oli mukava ja tunnelma rento. Pientä arkuutta on alhaalla ollut ekojen päivien aikana mutta ei enää... Voin vastailla kysymyksiin jos suinkin muistan palata tänne:)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:32"]
Otetaas tämä keskustelu taas framille.
Onko paikalla sellaisia JOILLE TÄMÄ TOIMENPIDE ON TEHTY????
Te mutuilijat please, älkää vaivautuko.
Itsellä tursuaa emättimen aukosta ylimääräistä kudosta ja gyne sanoi, että toimenpiteistä tämä on helpoin asian korjaamiseksi.
Mies kyllä sanoi, että se ylimääräinen tavara siinä emättimen suulla itseasiassa tiukentaa pillua. Hän laukeaakin ihan muutamien työntöjen jälkeen, jos hinkkaa terskaa siinä emättimen suulla. Mieheni siis kokee sen kiihottavaksi.....
[/quote]
Tota..... jos mies on tyytyväinen niin miksi pitää mennä ronkkimaan??????