Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin masentavaa kun kukaan ei huomaa että olen laihtunut

Vierailija
22.04.2014 |

Olen nyt kuukauden ollut dieetillä (en ole mainostanut sitä kenellekään), ja kiloja on lähtenyt 5. aika hyvin siis mielestäni, ja olen ylpeä kun vihdoin ja viimein olen saanut jotain aikaiseksi ja pystynyt hillitsemään mielitekoni ja syöpöttelyni.

Itse huomaan jo laihtumiseni, mulle mahtuu jopa yhdet lempifarkut, jotka on olleet käyttämättöminä vuoden ajan kaapissa, kun ovat puristaneet ihan liikaa. Nyt ovat sopivat taas :) Takistakaan eivät hihat enää purista niin paljoa kuin aiemmin. Ja vyötä on saanut laittaa kolme reikää tiukemmalle!

Mutta kukaan ei ole huomannut yhtään mitään, no, tiedän, ei tämä kauhea pudotus vielä olekaan, mutta luulisi että viisi kiloa jo jotenkin näkyisi, edes kapeampina kasvoina tai jotain. Eräskin ystävä oikein ihmetteli, kun kerroin hoikistuneeni 5 kiloa, katseli minua pitkään ja totesi hämmästyneenä että "ai oot vai?!"

Koskakohan laihtumisen huomaa muut... mä laihdutan pääasiassa terveyssyistä, mutta täytyy myöntää että isona motivaattorina toimii myös se, että haluaisin näyttää paremmalta muiden silmissä...

Niin ja siis paino alentunut 75 -> 70. Olen 163 cm pitkä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut kohta 15kg (160cm 80->65kg) ja ne ihmiset joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä eivät ole sanoneet mitään ja suoraan sanottuna en välillä itsekään huomaa laihtumistani :--D Sitten taas ihmiset joita en ole nähnyt aikoihin sanovat että eivät meinanneet edes tunnistaa kun olen laihtunut niin paljon. Eli älä välitä 8)

Vierailija
22/29 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pudottanut nyt painoa 81 kilosta 66 kiloon, eli sen 15 kg. Tarkoitus olisi vielä ainakin 5 kg pudottaa. Noin 5-7 kilon kohdalla moni alkoi kyselemään että "onks sulla paino tippunut, näytät vähän hoikemmalta?". Yli 10 kilon pudotuksen jälkeen kaikki alkoi ihastella että "vau, näytät upealta". Ja tuota kuulee nyt varsinkin usein kun 15 kg on lähtenyt. Eli kyllä 5 kiloa varmaan jo näkyy, mutta 10 kiloa näkyy aivan varmasti, jatka ihmeessä pudottamista! Ja toinen juttu on, että käytin ennen vähän väljempiä vaatteita, jotka toki peitti enemmän, nyt käytän istuvampia vaatteita, joissa ihmiset todella huomaa sen että oon laihtunut. Heitä siis väljähköt vaatteet menemään ja lupaa itsellesi, ettei siihen painoon ole enää menemistä. Tuntuu ihan mahtavalta kun saa vanhat vaatteet päälle, jotka ei olisi muutama kuukausi sitten menneet mitenkään! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon laihtumisesta! Itse sanoisin lähinnä, että toisen laihtumisen huomaamisessa on aina se riski, että kehujen saaja loukkaantuu.

(Kuinka lihava sitten olin ennen? Näytinkö pulleelta kun huomaa kerran heti yms)

Älä lannistu, 5 kiloo on hieno suoritus! Olisko jotain vinkkejä, itse yritän samaa nyt ennen kesäkuuta, olen lihonut kahdessa vuodessa 10kg ja olo alkaa olla aika tukala :/

Vierailija
24/29 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsestäsi uusi hoikempi profiilikuva facebookkiin ;)

Vierailija
25/29 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on vaan niin arka aihe, tuskin he sinun painonnousuakaan ovat kommentoineet. Älä ota itseesi, vaan kehu itseäsi ja tsemppiä jatkoon :)

Vierailija
26/29 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain laihtua 17 kiloa ennen kuin kaveri huomasi. Suunnilleen viikoittain nähtiin. Isäni taas huomasi jo viiden kilon jälkeen että "Sähän olet laihtunut ainakin kymmenen kiloa!". Se riippuu niin ihmisestä. Eräs kaveri ei sanonut mitään vielä siinäkään vaiheessa kun olin saavuttanut päämääräni, eli koosta 46 kokoon 34-36. Myöhemmin hän sanoi muussa yhteydessä että mielestään on epäkohteliasta kommentoida toisten painoa puoleen tai toiseen. Ne on vain ihmisiä, parhaiten muiden reaktiot omaan olemukseen huomaa jokapäiväisillä asioilla, tuntemattomien keskuudessa. Tsemppiä! Olet takuulla jo ilmestys, sillä noilla mitoilla hivot normaalipainoa. :)

Vierailija
27/29 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan toitotetaan, ettei toisten ulkonäköä saa arvostella. Jos ei saa tokaista "oletpa lihonut", niin ei kyllä saa tokaista "oletpa laihtunut".

Vierailija
28/29 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs sen näkee, että toiset ei tuijota sinua koko ajan arvostelevasti, kun he eivät mitään noteeraa kumminkaan.

Vierailija
29/29 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä loukkasi aikoinaan, kun olin laihtunut paljon, ja tosi monet tutut hehkuttivat, miten kaunis nyt olen. Olisi varmaan loukannut vähemmän, jos olisi kommentoitu laihtumista, mutta kauniiksi kehumisesta tuli väistämättä se ajatus, että olin heistä ollut pulleampana ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme