Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorista miehistä pitävät vanhemmat naiset

Vierailija
22.04.2014 |

Onko niitä?

Usein kuulee sanottavan, että "puuma"ilmiö on nyt todellisempi kuin koskaan. Kuitenkaan näitä 30-60 vuotiaita naisia, joita kiinnostaisi 21-vuotias mies ei tunnu löytyvän.. Olen yrittänyt tuloksetta etsiä tällaista naista eri puolelta nettiä, mutta näitä naisia ei tunnu löytyvän.

Mitä mieltä olette puumista, onko niitä olemassa, mistä niitä voisi löytää? Olisiko täällä joku puumanainen, joka voisi kertoa, mistä heitä yleensä voisi tavata??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän juttu on näin. Nuoremmat miehet haluavat vanhempaa naista. Ja miksi?

syynä on kertakaikkiaan se että varttuneemmat naiset ovat kokeneempia kun ikäisensä. Minulla oli nuoruudessani jotain nelikymppisiä naisia, itse olin 18-20v tuntui paremmalta kun ikäiseni. Nuoremmilla naisilla ei ole seksissä niin paljoa

kokemusta kun varttuneimmilla. Varsinkin eronneet naiset osaavat olla erittäinkin

pervoja, sehän oli minullakin että imuttaminen oraaliseksi ja fistaus oli sellainen

asia että meinas mennä pupu pöksyyn. He ovat useimmiten kiimaisia ja estottomia. En väitä että kaikki, vaan useimmat esimerkiksi tannsseissa sen huomaa, kyllä se on johtanut useimmiten sänkyyn voi sitä menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi