ongelmamies ja yksinhuoltaja
hei, oon yksinhultaja ja mulla on yksi lapsi (3v). nyt olen löytänyt uuden miehen, mutta olen kavereilta kuullut että mies käyttää satunnaisesti huumeita (kuulemma piriä viikonloppuisin). mitä kannataisi tehdä?? onko mahdollisuutta? mies on muuten komea, hänella on rahaa ja olen tosi ihastunut.
Kommentit (9)
Järki käteen! Tuollaiset miehet ovat vaarallisia! Varmasti on kohta vankilassa, ties mitä huumepäissään keksii. Huumehörhöthän ne tekevät suurimman osan rikoksista.
Järki käteen! Tuollaiset miehet ovat vaarallisia! Varmasti on kohta vankilassa, ties mitä huumepäissään keksii. Huumehörhöthän ne tekevät suurimman osan rikoksista.
no enpä nyt tiedä, itsekin käytin kaikenlaisia huumeita nuorempana, riippuu tyypistä. sama homma kun ryyppääminen, joillain menee överikisi. t. nykyinen äiti
Itse en jatkaisi suhdetta. Tilanne vaan vaikeutuu ja pahenee ajan myötä. Pelkkää viihdekäyttöä ilman mitään ongelmia ei ole edes olemassa!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:41"]
[/quote]
Melkein oikein. Yleensä se huume on vaan alkoholi...
Pössyttelyn hyväksyisin satunnaisesti, mutta piriä en
riippuu vähän.. monet kaverini tykkäävät elektronisesta musiikista ja niissä piireissä käytetään paljon huumeita eikä se niin vaaralliselta vaikuta... toisaalta jos pyörii samantyyppisissä porukoissa kuin reindeer spotting-elokuvassa niin se on aika iso miinus... ehkä kannattaa kuitenkin etsiä joku vähän kypsempi tyyppi, joka ei ole niin kiinnostunut tuollaisesta.
Provo, liian lapsellinen tyyli – ellei ap:n lapsi sitten ole syntynyt kun ap oli 12 v..
Koska pirinistit on mitä on ja niin ovat myös naiset joille ei merkitse miehessä kuin ulkonäkö ja raha, avaukseen olisi kannattanut liittää kuvaus siitä, miten ap:kin käyttää nyt piriä (vain viikonloppuisin ja vain ihastuksen kanssa). Käyttö on ihan hyvin hallinnassa ja mies on ihana isäpuoli lapselle, eikä koskaan vedetä kun lapsi on kotona. Olisi kannattanut myös mainita, onko miehen rahat pirikaupoista peräisin, vai käykö töissä (jälkimmäinen parempi). Onko miehen käyttö niin tuoretta että hampaat on vielä kunnossa ... Tällaisia yksityiskohtia siis.
Vähän laatutietoisuutta provoihin!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:17"]
hei, oon yksinhultaja ja mulla on yksi lapsi (3v). nyt olen löytänyt uuden miehen, mutta olen kavereilta kuullut että mies käyttää satunnaisesti huumeita (kuulemma piriä viikonloppuisin). mitä kannataisi tehdä?? onko mahdollisuutta? mies on muuten komea, hänella on rahaa ja olen tosi ihastunut.
[/quote]
Sitten joku tekee lastensuojeluilmoituksen, että kodissasi käytetään huumeita... miehellä on nyt rahaa, mutta joku tekee oharit ja ei olekkaan rahaa kun liivijengi sitä vaatii. Haittaako harrikan pörinä yöaikaan ovesi edustalla?