Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka kyllästyneet FBn käyttöön?

Vierailija
22.04.2014 |

Minua ei kiinnosta se FB enää ollenkaan. En näe mitään järkeä, miksi lisäilisin sinne jotain tietoa päivästäni. Tai tsekkailisiko, tykkäsi nyt joku siitä, että mitä olen tänään puuhannut tai onko joku laittanut kommenttia.

Ei mua myöskään enää kiinnosta toisten "golf/grilli/uinti/juoksu/mikävaankausi avattu" -jutut, lasten tai lemmikkieläinten kuulumiset, tms.

EN enää välitä avata koko FBia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi kyllästyttää jo yli vuosi sitten ja poistuin koko FB:stä. Ei ole ollut pätkääkään ikävä takaisin.

Vierailija
2/7 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavimpia ovat FB haamut, jotka eivät edes käytä Facebookia vaan pitävät siellä jostain käsittämättömästä syystä profiiliaan. Kuvia lisätty viimeksi vuonna 2009 ja kaikki mahdolliset tagaukset yms. kielletty, et voi lisätä kaveria etkä lähettää viestejä seinälle. Onpas tosi mukava pitää kaverilistallaan näitä. Enkä muuten pidäkään, jos joku ei ole ottanut kontaktia FB:n välityksellä sanotaanko vaikkapa vuoteen, tai reagoinut kuviin/statuksiin yms. niin poistan kyllä kavereista. Ei kannata pitää profiiliaan jos sitä ei käytä, se on helkkarin spookya.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:48"]

Pelottavimpia ovat FB haamut, jotka eivät edes käytä Facebookia vaan pitävät siellä jostain käsittämättömästä syystä profiiliaan. Kuvia lisätty viimeksi vuonna 2009 ja kaikki mahdolliset tagaukset yms. kielletty, et voi lisätä kaveria etkä lähettää viestejä seinälle. Onpas tosi mukava pitää kaverilistallaan näitä. Enkä muuten pidäkään, jos joku ei ole ottanut kontaktia FB:n välityksellä sanotaanko vaikkapa vuoteen, tai reagoinut kuviin/statuksiin yms. niin poistan kyllä kavereista. Ei kannata pitää profiiliaan jos sitä ei käytä, se on helkkarin spookya.

[/quote]

Jaksat siis oikeasti tsekata, että onko joku nyt jotain sanonut, tykännyt, tms sun osalta vuoteen? Mua ei ainakaan jaksa kiinnostaa.

Mitä kumman spookya siinä on? Jos jollain on joskus luotu FB-profiili eikä vaan ole jaksanut poistaa sitä, vaikkei käyttäisikään?

Mulle on ainakin aivan se ja sama, poistaako joku mut FB-kavereistaan vai ei. Enhän mä edes käy siellä enää, ellei jollain ääliöllä firmalla ole FB-sivut ne ainoat toimivat webbisivut ja laitettu nekin sellaiseksi, ettei niitä näe kuin FBiin kirjautumalla.

Ja mikään ei ärsytä enemmän kuin se, että mainoksessa tms kinutaan "tykkää meistä FBssa"!

Vierailija
4/7 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB oli ihan jees joskus vielä 5 vuotta sitten. Sen jälkeen siitä tuli liian kaupallinen. Liika mainoksia, liian monimutkainen käyttöliittymä, liikaa jatkuvia muutoksia. Minusta on myös typerää se, että voi valita, ketkä FB-kaverit kuuluu johonkin sisäpiiriin ja sitten ne omat päivitykset näkyy vaan niille. Miksi kerätä itselleen FB-kavereiksi ihmisiä, joille ei halua sitten kuitenkaan näyttää päivityksiään?

Siinä vaiheessa, kun mummoikäiset työkaverit ja pomo alkoi nurkua FB-kavereikseen, mä kyllästyin koko palveluun lopullisesti.

Vierailija
5/7 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:48"]

[/quote]

Mistä sinä tiedät, paljonko joku käyttää fb:tä? :D Joku voi kirjoittaa sata sähköpostia päivässä tai tehdä joka päivä päivityksen. Sinä vaan et sitä näe.

Vierailija
6/7 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kyllästynyt, tilasin sähköpostiin yv:t ettei tarvitse niidenkaan takia käydä kirjautumassa.

Vierailija
7/7 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja ihan kaikista eniten mua tökkii ihmisten tarve jakaa niitä "sikahauskoja" kuvia ja videoita fiiidini tukkeeksi, piilotan nämä yleensä tosi äkkiä.