Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri poistanut Facebook-listaltaan..

Vierailija
22.04.2014 |

Huomasin juuri että yksi työkaveri, ihan hyvä sellainen, on poistanut minut Facebook kaverilistaltaan. Itse aikoinaan pyysi kaveriksi ja edelleen muita yhteisiä kavereita löytyy hänen listaltaan. Mitäköhän tässä pitäisi nyt ajatella?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein noin sellaisten työkavereiden kohdalla, joiden kanssa koin työnteon raskaaksi. Olivat joko ns. energiasyöppöjä, juoruajia, valittajia tai muuten ahdistavia enkä halunnut heidän enää lukevan asioitani edes Facebookissa.

Vierailija
2/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan tyytyväinen, ihan turhia noi työkaverit jossain fb-listalla tai instagram-seuraajina. Työ työnä ja vapaa-aika erikseen. Minulla lähinnä ongelmana, että töistä kun joku pyytää fb-kaveriksi niin miten kehtaisi olla hyväksymättä (vaikka haluaisin pitää heidät sieltä poissa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tekisi mieli tehdä noin. Etenkin yksi työkaveri on niin brutaali ja tyhmä, pidin hieman yksinkertaisena jo ennen facebook kaveruuttakin.

Ällöttäviä postauksia, jopa omaa suolentoimintaansa kommentoi.

Vierailija
4/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis itse mieli poistaa muutama työkaveri, mutta en kehtaa...

Vierailija
5/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin niin, että kaikki kaverit eivät jostain syystä aina näy kaverilistalla. En tiedä, ovatko laittaneet jonkin eston päälle (voiko noin edes tehdä?) vai onko kyse jostain häiriöstä, mutta yhtäkkiä sitten taas ko. kaveri näkyykin listalla. Eli ei välttämättä kannata tehdä kovin radikaaleja johtopäätöksiä.

Jos kuitenkin todellakin sinut on poistettu, niin ei siitäkään ehkä kannata vetää kovin kummoisia päätelmiä. Ehkä hän on poistanut useampia sellaisia, jotka ovat "vain" työkavereita. Tai ehkä sinä päivität liikaa tai lähetät pelikutsuja tms. joista hän haluaa eroon. Tai ehkä et päivitä hänen mielestään tarpeeksi, vaan hän pitää sinua stalkkerina. Jne. jne.

Vierailija
6/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole jutellut hänelle?

Vierailija
7/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teki mieli poistaa kavereista pääsiäisenä KAIKKI ne, ketkä toivottivat munarikasta pääsiäistä. Ei uppoa edes vitsinä huonosta vitsistä; se on vaan merkki huutavasta älynpulasta. Myötähäpeää lähinnä herättää. Pahinta kun vastaavat tanelit sitten vielä kommentoi: " :D ja hahahahaa" toisten munarikkauksiin. Argh.

Vierailija
8/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistin juurikin entisen paikkani työkavereita ketkä olivat negatiivisia energiasyöppöjä. Normaalit tyypit ovat toki edelleen kaverilistalla ja siellä vuoroin kommentoidaan ja tykkäillään :-)

Toki poistoon vaikutti myös asioistani juoruilu jotka kantautuivat korviini vaikka työpaikalla olen viimeksi ollut töissä 2 v sitten. Oli väritetty vielä tarinaa ;-)

Vierailija
9/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää nää jotka kyselee, miks oot poistanu!

Vierailija
10/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein syyllinen on mustasukkainen puoliso.

Vierailija
11/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan säännöllisesti kaverilistaa ja poistan ns. turhat ihmiset. Kaverilistalla pyörii max. 120 ihmistä.

Poistan sellaiset joiden kanssa en ole aikoihin ollut tekemisissä edes facebookissa. Turha tulla kyselemään miksi poistin kun muutenkaan kuulumisten vaihto kiinnostanut ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi