Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysyttävää mercilon -pillereistä

Vierailija
22.04.2014 |

Vaihdoin e-pillerini femodenista merciloniin viime viikon tiistaina ja siitä lähtien oleb ollut joka päivä ihan järjettömän väsynyt, voisin nukkua koko päivän.

Mulla oli femodenia enne yasmine mutta jouduin vaihtaan kun oli kamalat kuukautiskivut ja olin ärtynyt. Vihdoin femodeniin joka oli kaksi vuotta, kuukautiskivut helpottivat hieman, muttei kauheasti, tämän lisäksi itkin ja nauroin välillä samaan aikaan ja olin kadottanut haluni lähes kokonaan. Luulin kaiken johtuvan jostain muusta, siksi kesti kaksi vuotta tajuta tää ja nyt oon viikon ollut mercilon -pillereillä, halut ei oo ainaka vielä parantunu ja väsymys on rasittavaa!

Pitäiskö nyt jo viikon kokeilun jälkeen soittaa ehkäisyneuvolaan vai odotella kuukausi loppuun?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä?

Vierailija
2/3 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakuntani ehkäisyneuvolassa sanottiin että uudelle valmisteelle täytyisi antaa aikaa 3kk, jos siinä ajassa ei ala toimia/sivuoireet loppua niin on syytä ryhtyä toimenpiteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin aina että kolme kuukautta kestää elimistön tottua uuteen e-pillerimerkkiin. Kirjaa ylös oireitasi ja katso kolmen laatan jälkeen, ovatko tallella.

Mulle Mercilon teki kamalat päänsäryt. Lääkärin mukaan ei ole mahdollista, mutta farmaseutti ja terveydenhoitaja sanoivat että on.