Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

80kg->75kg, rinnat DD:sta vajaaseen D:hen, nyyh!

Vierailija
22.04.2014 |

Viiden kilon pudotus vei jo reilun kupin. :( Aion pudottaa vielä 8kg joten katsotaan millaiset nahkarukkaset jää. Vai lähteekö rinnoista ensin ja sitten vasta muualta, onko toivoa etteivät pienenisi? Olen 171 cm pitkä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino on tippunut 79kg:sta 58 kiloon (olen 172cm). Rinnat pieneni E-kupista B-kuppiin :( Harmittaa mutta en toisaalta halua lihotakaan.

Vierailija
2/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 13:50"]

Mulla oli muuten kasvoista ja vatsasta aika ruma olo niin tuhtina kuin olin, mutta jos rinnoista tulee ruppanat niin ei ole kivaa sekään! pitää ilmeisesti sitten hakea täytettä kirurgilta.

[/quote]

Samma här! Kasvot ja vatsa ovat nyt kauniit, mutta rinnat meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta naiset, onko teillä päässä lähinnä vettyneitä sahanpuruja kun tissit on niin kauhian tärkeä asia? Ei ihme, että työelämän menestys ja suuret keksinnöt jäävät naisväeltä tekemättä, kun kaksi läskinpalloa on koko elämän tärkein juttu.

Vierailija
4/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto DD-kokoiset rinnat. Aika läski saa olla, että näyttävät hyviltä.

Vierailija
5/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! onko joku onnistunut laihduttamaan ilman tissien kutistumista?

Vierailija
6/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laihduta just ton takia :D Nyt mulla on D-kuppi ja painan 69kg ja olen 168cm pitkä, tää on kyl tosi turhamaista, mutta nyt kun mulla kerrankin on tissit niin en niistä luovu parin liikakilon vuoksi! Kun painoin 62kg tissit oli b-kuppia.

Vierailija
7/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole hyvä, että ne tissit pienenevät muun kropan kanssa samaa tahtia? DD normaalipainoisella näyttäis jo aika kamalalta...

Vierailija
8/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muuten kasvoista ja vatsasta aika ruma olo niin tuhtina kuin olin, mutta jos rinnoista tulee ruppanat niin ei ole kivaa sekään! pitää ilmeisesti sitten hakea täytettä kirurgilta.

Vierailija
9/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 13:49"]

Eikös se ole hyvä, että ne tissit pienenevät muun kropan kanssa samaa tahtia? DD normaalipainoisella näyttäis jo aika kamalalta...

[/quote]

Ongelma on se, että jää löysää nahkaa, ei niinkään se koko. Voisin ottaa kiinteät pienet rinnat mutta tämmöiset läpsykät ei oo kovin kivat.