Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, hierotko seksin aikana klitoristasi vai hierooko mies?

Vierailija
06.12.2020 |

Miten päin teillä yleensä menee? Pystytkö laukeamaan siitä, kun mies hieroo klittaasi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tai mies tai sitten ei. Monta tapaa saada orgasmi. Joskus nuorempana (alle 25) en tykännyt tehdä sitä itse koska jotenkin siinä tuli helposti olo kuin olisi jotenkin tarkkailun kohteena ja epämukava olo. En pitänyt suuseksistäkään ensimmäisellä kerralla (18) koska stressasin. Sitten aloin nauttia siitä ja toimii. Saman miehen kanssa ollut kuitenkin koko aikuisiän ja seksissä on aina vähän erityyppisiä kausia, koskaan ei ole ollut vähissä vielä.

Tarkottaako tää sitä et me seurustellaan? Voitko antaa puhelinnumeron, niin laitetaan viestiä?

Vierailija
22/41 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi anatominen ero on varmaan se, että minun miehelläni on niin iso, että jomman kumman käsi mahtuu aina väliin. Se on niin pitkä, että en paljon pysty hieromaan häpykumpuani häneen, koska en halua penistä sisään kokonaan. Lisäksi peniksen pitäisi olla suorassa kulmassa vaginaan nähden, että se hieroisi klittaa, sillä minun (iso) klittani on liian kaukana vaginan suuaukosta. Siksi käsi tai vibra on pakollista, jos haluan klittaan hyväilyä yhdynnässä.

Meillä on sama, että ei penis uppoa läheskään kokonaan vaikka on normaalikoinen. Vaikkei mies pääse yhtymään joko matkalta niin siinä on sentään se etu, että miehen kalun juuresta voi pitää kädellä kiinni tai hitaassa tahdissa pidettyä esinahan alhaalla yhdynnässä. En kyllä tiedä millainen kalu miehellä pitäisi olla, että voisi hieroa klittaa mieheen yhdynnässä kun ihan normaalipituisestakin jää monta senttiä ulos.

t. 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on laaja klitoris, eli käytännössä koko emättimen etuseinämä.

Penis hieroo siis oikein hyvin sitä, kun liikkuu edes-takas sisälläni.

Laajempi kuin kuulostat luulevasi.

Etuseinämässä on se g-piste myös, joillakin tämä alue tuottaa nautintoa.

Vierailija
24/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten se mies, pystyy hyväilemään klitorista yhdynnän aikana kun panee takaapäin lusikassa. Aivan ihanaa, saan kyllä nopeasti siinä.

Myös usein hyväilee ennen panoa, joskus sen jälkeenkin. Ei ole pakko yhdynnän aikana.

Vierailija
25/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että mies hieroo, esim kun mies alla tai mies polvillaan. Omana työnä ei tunnu yhtä hyvältä. Ensin mulle orkku, sitten hänelle.

Vierailija
26/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tunne ihan huimaa, kun mies tekee! Ei se itse tekemänä ole mitään. Yhtä sama kuin miehelle kun vetäs käteen  aivan eri asia!!

Vierailija
27/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinöä itse tekis. Yöks. Jos ei mies  voi minua tyydyttää, tyydyttököön myös sitten itsekin itsensä.

Tämä sai sii 31 alapeukkua, miksi? Eikö miehet välitä tyydyttää naistaan? Aivan outoa!

Vierailija
28/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä hieron ihan itse. Riippuu toki asennosta, kaikissa ei voi, mutta itellä se helpottaa laukeamista yhdynnässä huomattavasti että saan itse aloitettua sen. Mä siis tulen helpoiten niin, että saan stimulaation sekä miehen peniskellä että omalla sormella. Mieskin joskus toki hieroo, mutta kun se on hyvin tarkka kohta jota pitää hieroa juuri oikealla tavalla että se onnistuu, niin yleensä miehen hieromisilla ei mennä ns. finaaliin asti. Olen huomannut että uuden tyypin kanssa sormi on lähes välttämätön lisä (en saa edes nuolemalla). Sitten kun toisen kanssa on ollut pidempään (tyyliin 2v), niin alan saamaan orgasmeja myös nuolemalla ja pelkästään yhdynnällä ilman oman käden apua. 

Vierailija
29/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies osaa hyväillä mun klittaa. Sellaista ihme kaivamista, parempi ettei koske ollenkaan siihen.

Vierailija
30/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinöä itse tekis. Yöks. Jos ei mies  voi minua tyydyttää, tyydyttököön myös sitten itsekin itsensä.

Tämä sai sii 31 alapeukkua, miksi? Eikö miehet välitä tyydyttää naistaan? Aivan outoa!

No siis itse alapeukutin, sillä ensinnäkään en ymmärrä mikä siinä on "yök". Koetko itsesi koskemisen vastenmielisenä? Jos sä et itse ilkeä koskea siihen kun se on niin ällö, niin miksi muiden pitäisi?

Toisekseen, itse ainakin harrastan sellaista seksiä, että se on miehelle aina urheilusuoritus. Pyrin toki tulemaan vastaan niin paljon kun voin, mutta se nyt vaan on niin, että nainen (tai ainakaan minä) ei pysty yhtä intensiiviseen rytmiin, vaan kyllä se suurimmassa osassa asennoista on niin, että mies tekee about 70% ja nainen 30% työstä. Se nyt ei multa ole mikään valtava käden ojennus, että viitsin samalla vähän räpeltää itseäni niin, että koko setti kestää alle tunnin kun muuten siihen varmaan menisi kolme.

Tietty jos teidän touhut näyttää tyyliin mursujen parittelulta, jossa molemmat osapuolet pyrkivät selviämään mahdollisimman pienillä fyysisillä ponnistuksilla, niin mikäpä siinä. Jokainen tyylillään.

Vierailija
31/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis itse alapeukutin, sillä ensinnäkään en ymmärrä mikä siinä on "yök". Koetko itsesi koskemisen vastenmielisenä? Jos sä et itse ilkeä koskea siihen kun se on niin ällö, niin miksi muiden pitäisi?

Toisekseen, itse ainakin harrastan sellaista seksiä, että se on miehelle aina urheilusuoritus. Pyrin toki tulemaan vastaan niin paljon kun voin, mutta se nyt vaan on niin, että nainen (tai ainakaan minä) ei pysty yhtä intensiiviseen rytmiin, vaan kyllä se suurimmassa osassa asennoista on niin, että mies tekee about 70% ja nainen 30% työstä. Se nyt ei multa ole mikään valtava käden ojennus, että viitsin samalla vähän räpeltää itseäni niin, että koko setti kestää alle tunnin kun muuten siihen varmaan menisi kolme.

Tietty jos teidän touhut näyttää tyyliin mursujen parittelulta, jossa molemmat osapuolet pyrkivät selviämään mahdollisimman pienillä fyysisillä ponnistuksilla, niin mikäpä siinä. Jokainen tyylillään.

Ei olla mursuja, kaukana siitä, eikä meidän rakastelu kestä kolmea tuntia.. Mutta en parisuhdeseksissä harrasta itsetyydytystä, ei niin tee mieskään. On tarkoitus, että toinen toiselle nautintoa tuottaa, ainakin näin meidän välisessä paljon nautintoa tuovassa seksissä. Kun mies myväilee minua, on se suorastaan hekuman huippu, samoin kun minä hyväilen miestäni, (monin tavoin), Outoa ettei tätä kaikki tajua. Meille tämä on nautinnon tuottamista, ei mikään urheilusuoritus.

Vierailija
32/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla mursuja, kaukana siitä, eikä meidän rakastelu kestä kolmea tuntia.. Mutta en parisuhdeseksissä harrasta itsetyydytystä, ei niin tee mieskään. On tarkoitus, että toinen toiselle nautintoa tuottaa, ainakin näin meidän välisessä paljon nautintoa tuovassa seksissä. Kun mies myväilee minua, on se suorastaan hekuman huippu, samoin kun minä hyväilen miestäni, (monin tavoin), Outoa ettei tätä kaikki tajua. Meille tämä on nautinnon tuottamista, ei mikään urheilusuoritus.

'

Yök. Kuulostaa vastenmieliseltä. Kai sä varmistat, ettet ainakaan koske mieheen yhtään enempää kuin mitä mies on koskenut sinuun?

Vierailija
33/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä todeta, että siperia opettaa myös nuoria tyttöjä. Ajan kanssa. Ja niiden rynkyttäjiä.

Vierailija
34/41 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyyyllä meilllä ei pysty enää ainakaan noin kolmeenkymmeneen kiloon enää hieromaan muuta kuin oma otsaa pannessa, meinaan ei mulla ole  mitään apinan pitkiä käsiä

Vierailija
35/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, sauva, minä. Saman yhtynnän aikana vaihtelee.

Olen huomannut kun olen tullut että oma kiinnostukseni seksiä kohtaan loppuu siihen.

Voisin heittäytyä tyytyväisenä sängylle ja käydä nukkumaan. Parasta tulla melkeen yhtäaikaa tai minä miehen jälkeen.

Vierailija
36/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyyyllä meilllä ei pysty enää ainakaan noin kolmeenkymmeneen kiloon enää hieromaan muuta kuin oma otsaa pannessa, meinaan ei mulla ole  mitään apinan pitkiä käsiä

No nainen siukan selällään ja hiukaan vasemalla kyljellään, mies takana lusikassa ja nainen nostaa oikean jalan miehenlantiontaakse, ylettää mies oikein hyvin hieromaan klitorista samalla kun panee. Mielettömiä orgasmeja tulee kyllä, eikä tarvita apinan käsiä! Melko rietas asento, kun naisen jalat aivan levällään.

Vierailija
37/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat, mutta tietysti sen tekee itse itselleen paremmin.

Vierailija
38/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on laaja klitoris, eli käytännössä koko emättimen etuseinämä.

Penis hieroo siis oikein hyvin sitä, kun liikkuu edes-takas sisälläni.

Laajempi kuin kuulostat luulevasi.

Etuseinämässä on se g-piste myös, joillakin tämä alue tuottaa nautintoa.

Se ”g-piste” on nimenomaan klitoriksen sisäinen osa, ja joillain se on hyvin pieni tai lähes olematon, ja joillain taas laaja eli käytännössä koko emättimen etuseinämän alueelle levittäytyvä.

Klitorikseni ulkoinen osa ei myöskään ole mitenkään pieni..

T: sama

Vierailija
39/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies osaa hyväillä mun klittaa. Sellaista ihme kaivamista, parempi ettei koske ollenkaan siihen.

Minä näytän kertapanollekin kädestä pitäen, jos ei osaa tehdä niin että tuntuu hyvin.

Saati sitten jos kumppanista olisi kyse!

Olen nuori ja niin myös miehet keiden kanssa sekstaan, eli pidän normaalina ettei osata välttämättä kaikkea, joten neuvon ja näytän kädestä pitäen - ja toivon, että myös minua neuvotaan ja näytetään kädestä pitäen jos en osaa.

Niin sitä oppii.

Vierailija
40/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän kertapanollekin kädestä pitäen, jos ei osaa tehdä niin että tuntuu hyvin.

Saati sitten jos kumppanista olisi kyse!

Olen nuori ja niin myös miehet keiden kanssa sekstaan, eli pidän normaalina ettei osata välttämättä kaikkea, joten neuvon ja näytän kädestä pitäen - ja toivon, että myös minua neuvotaan ja näytetään kädestä pitäen jos en osaa.

Niin sitä oppii.

Niin sitä ihmiset on erilaisia. Mun vaimoni taas ei halua itseensä koskeakaan, vaan sanoo että minä vain osaan häntä hiplata oikein. Mutta toisaalta sitten ottaa itseensä, jos minä yritän neuvoa, millainen käsihoito minusta tuntuisi parhaimmalta...