Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, hierotko seksin aikana klitoristasi vai hierooko mies?

Vierailija
06.12.2020 |

Miten päin teillä yleensä menee? Pystytkö laukeamaan siitä, kun mies hieroo klittaasi?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies osaa hyväillä mun klittaa. Sellaista ihme kaivamista, parempi ettei koske ollenkaan siihen.

Minä näytän kertapanollekin kädestä pitäen, jos ei osaa tehdä niin että tuntuu hyvin.

Saati sitten jos kumppanista olisi kyse!

Olen nuori ja niin myös miehet keiden kanssa sekstaan, eli pidän normaalina ettei osata välttämättä kaikkea, joten neuvon ja näytän kädestä pitäen - ja toivon, että myös minua neuvotaan ja näytetään kädestä pitäen jos en osaa.

Niin sitä oppii.

Niin sitä ihmiset on erilaisia. Mun vaimoni taas ei halua itseensä koskeakaan, vaan sanoo että minä vain osaan häntä hiplata oikein. Mutta toisaalta sitten ottaa itseensä, jos minä yritän neuvoa, millainen käsihoito minusta tuntuisi parhaimmalta...

Niin onhan se miehen kosketus toki ihana aina, eri kuin oma ennalta-arvattu tylsä kosketus. Jos toista ylipäänsä haluaa ja rakastaa, kyllä sen kosketus siloin saa ne reseptorit huikomaan. Ikä ei ole myöskään este tässä tai parisuhteen pituus; mutta tietysti keskinäiset kemiat on ne jotka meinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla