Mies petti risteilyllä
En tiedä miten tästä eteenpäin. Olin mieheni ja lastemme kanssa risteilyllä Pääsiäisenä. Lapset ala-asteikäisiä ja miehen kanssa oltu yhdessä jo 13 vuotta luullakseni onnellisesti. Mies lähti parille illlalla kun me muut jäätiin hyttiin. Lapset söivät namujaan ja nukahtivat aika pian ja päätin käydä hieman kävelemässä laivalla ja löysin mieheni pussailemasta jonkun sutturan kanssa käytävällä eräästä nurkasta, kamala riita ja mies väitti kaiken johtuvan humalasta eikä mitään kuulemma tapahtunut. Miten tästä pääsee yli kun en nyt luota enää yhtään ja vielä teki tuota kun perhe on mukana. Tekeekö miehet tätäkin vaikka perhe mukana. En jaksa!
Kommentit (41)
Mistä oot varma että nainen ei ole mitään väärää tehnyt? Jos toinen sanoo että en halua ja mene pois nii miks sillon ei uskota. Se nainen on ollu joku vitun horo mikä on vaan munan perässä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:31"]
Täällä kävi samalla tavalla. Mies lähti työporukan tallinnan risteilylle. Tietty juominen oli alotettu jo hyvissä ajoin matkalla linja autossa. Yritin soittaa illan aikana monesti miehelleni mutta yhteys katkoja oli eikä mieheni voinut edes vastata viestiin. Ja kertoman mukaan mieheni oli ollut jossain discossa ja siellä kanssa joku hemmetin suttura oli ollut mieheni kimpussa ja edotellut panemaan lähtemistä. Mieheni oli koko illan sille sanonu että en voi että on kihloissa. No se suttura ei oo uskonu ja kulkenu mukana ja sitten menny heidän hyttiin mieheni viereen ja sitten nainen oli saanu haluamansa. Oon niin pettyny että ei voini mieheni sanoo sille akalle että mee pois ja miks se akka ei oo uskonu ja on nähny jos toisella on sormus sormessa.. kuulin tästä heti seuraavana päivänä. Mieheni on myös ihan rikki tapahtuneesta. Aijoimme kuitenkin vielä yrittää.. mutta kun nukun mieheni vieressä ja ylipäätään katon sitä nii tulee vaan mieleen että miten se on sitä naista koskenu ja se nainen miestäni ja on onko se ollu ollu niin paljo parempaa..
[/quote]
Juupajuu, hyvin mies on asian parhaimmin päin esittänyt. Ihan tiedoksi: se nainen ei tehnyt mitään väärää.
[/quote] niin miten ei muka ei tehny mitään väärää?? Se on ollu yks huomio huora munan kiilto silmissä.
Täällä kävi samalla tavalla. Mies lähti työporukan tallinnan risteilylle. Tietty juominen oli alotettu jo hyvissä ajoin matkalla linja autossa. Yritin soittaa illan aikana monesti miehelleni mutta yhteys katkoja oli eikä mieheni voinut edes vastata viestiin. Ja kertoman mukaan mieheni oli ollut jossain discossa ja siellä kanssa joku hemmetin suttura oli ollut mieheni kimpussa ja edotellut panemaan lähtemistä. Mieheni oli koko illan sille sanonu että en voi että on kihloissa. No se suttura ei oo uskonu ja kulkenu mukana ja sitten menny heidän hyttiin mieheni viereen ja sitten nainen oli saanu haluamansa. Oon niin pettyny että ei voini mieheni sanoo sille akalle että mee pois ja miks se akka ei oo uskonu ja on nähny jos toisella on sormus sormessa.. kuulin tästä heti seuraavana päivänä. Mieheni on myös ihan rikki tapahtuneesta.
Aijoimme kuitenkin vielä yrittää.. mutta kun nukun mieheni vieressä ja ylipäätään katon sitä nii tulee vaan mieleen että miten se on sitä naista koskenu ja se nainen miestäni ja on onko se ollu ollu niin paljo parempaa..
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:31"]Täällä kävi samalla tavalla. Mies lähti työporukan tallinnan risteilylle. Tietty juominen oli alotettu jo hyvissä ajoin matkalla linja autossa. Yritin soittaa illan aikana monesti miehelleni mutta yhteys katkoja oli eikä mieheni voinut edes vastata viestiin. Ja kertoman mukaan mieheni oli ollut jossain discossa ja siellä kanssa joku hemmetin suttura oli ollut mieheni kimpussa ja edotellut panemaan lähtemistä. Mieheni oli koko illan sille sanonu että en voi että on kihloissa. No se suttura ei oo uskonu ja kulkenu mukana ja sitten menny heidän hyttiin mieheni viereen ja sitten nainen oli saanu haluamansa. Oon niin pettyny että ei voini mieheni sanoo sille akalle että mee pois ja miks se akka ei oo uskonu ja on nähny jos toisella on sormus sormessa.. kuulin tästä heti seuraavana päivänä. Mieheni on myös ihan rikki tapahtuneesta.
Aijoimme kuitenkin vielä yrittää.. mutta kun nukun mieheni vieressä ja ylipäätään katon sitä nii tulee vaan mieleen että miten se on sitä naista koskenu ja se nainen miestäni ja on onko se ollu ollu niin paljo parempaa..
[/quote]
Jätä se mies. Ottaa opikseen.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:31"]
Täällä kävi samalla tavalla. Mies lähti työporukan tallinnan risteilylle. Tietty juominen oli alotettu jo hyvissä ajoin matkalla linja autossa. Yritin soittaa illan aikana monesti miehelleni mutta yhteys katkoja oli eikä mieheni voinut edes vastata viestiin. Ja kertoman mukaan mieheni oli ollut jossain discossa ja siellä kanssa joku hemmetin suttura oli ollut mieheni kimpussa ja edotellut panemaan lähtemistä. Mieheni oli koko illan sille sanonu että en voi että on kihloissa. No se suttura ei oo uskonu ja kulkenu mukana ja sitten menny heidän hyttiin mieheni viereen ja sitten nainen oli saanu haluamansa. Oon niin pettyny että ei voini mieheni sanoo sille akalle että mee pois ja miks se akka ei oo uskonu ja on nähny jos toisella on sormus sormessa.. kuulin tästä heti seuraavana päivänä. Mieheni on myös ihan rikki tapahtuneesta. Aijoimme kuitenkin vielä yrittää.. mutta kun nukun mieheni vieressä ja ylipäätään katon sitä nii tulee vaan mieleen että miten se on sitä naista koskenu ja se nainen miestäni ja on onko se ollu ollu niin paljo parempaa..
[/quote]
Mikä hemmetin suttura? Se miehesikö?
Makasiko se suttura miehesi väkisin? Koska jos niin, niin poliisilaitokselle rikosilmoitusta tekemään! Jos ei, niin mitä jos syyttäisit jutun ainoaa petturia eli sitä omaa miestä jolla oli sinun kanssasi joku yhteisymmärrys suhteesta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:31"]Täällä kävi samalla tavalla. Mies lähti työporukan tallinnan risteilylle. Tietty juominen oli alotettu jo hyvissä ajoin matkalla linja autossa. Yritin soittaa illan aikana monesti miehelleni mutta yhteys katkoja oli eikä mieheni voinut edes vastata viestiin. Ja kertoman mukaan mieheni oli ollut jossain discossa ja siellä kanssa joku hemmetin suttura oli ollut mieheni kimpussa ja edotellut panemaan lähtemistä. Mieheni oli koko illan sille sanonu että en voi että on kihloissa. No se suttura ei oo uskonu ja kulkenu mukana ja sitten menny heidän hyttiin mieheni viereen ja sitten nainen oli saanu haluamansa. Oon niin pettyny että ei voini mieheni sanoo sille akalle että mee pois ja miks se akka ei oo uskonu ja on nähny jos toisella on sormus sormessa.. kuulin tästä heti seuraavana päivänä. Mieheni on myös ihan rikki tapahtuneesta.
[/quote]
Syytä miestäsi äläkä sitä vierasta naista. Ei se vieras nainen ole vastuussa teidän suhteestanne
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:31"]
[/quote]
Juupajuu, hyvin mies on asian parhaimmin päin esittänyt. Ihan tiedoksi: se nainen ei tehnyt mitään väärää.
Vähän oli vanha ketju, mutta toisaalta, pääsiäinen perheristeilyineen on taas yllättävän lähellä... ;)
Se oli sentään vain pussailua... Toki ymmärrän että ottaa päähän, ja varmasti jatkossa on epäilyksiä aina jos mies ottaa alkoholia, onhan tuo osoitus siitä että ottaneena on altis kiusauksille...
Meillä mies kerran, lähes 10 vuotta sitten, jopa juovuksissa petti ihan sänkyyn asti menemällä. Meni kaverien kanssa katsomaan baariin futismatsia, mutta ei tullutkaan yöksi kotiin. Aamulla tuli kotiin, itkuisena ja tuskissaan, ja kertoi heränneensä vieraan naisen kodista. Oli pettänyt siis, joskaan itse panemista ei muistanut eikä muutakaan koko illasta oikein. Yli siitä päästiin kumminkin, kun mies päätti itse ilman minun painostusta, että häneltä on nyt kyllä kokonaan loppu kosteat illat kaverien kanssa, koska hän ei kerran kännissä osaa näköjään "kulliaan tyyrätä". Selvinpäin en ole koskaan nähnyt mitään syytä epäillä hänen pettävän, ei ole ollenkaan sen tapainen eikä käykään missään missä voisi pettää.
Millaiset vanhemmat jättää alakouluikäiset lapset ilman valvontaan laivalla???
Olitte ilmeisesti sopineet, että sinä otat vastuun lapsista kun mies käy drinksuilla?! Pari pusua on pienempi paha, kun lasten jättäminen ilman valvontaa!
Meillä kävi samoin, mies petti yhteisellä laivareissulla. Luulin että olen ainoa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 11:53"]
[/quote]
Normaalit...?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 12:00"]
Meillä kävi samoin, mies petti yhteisellä laivareissulla. Luulin että olen ainoa.
[/quote]
Miten mies paljastui ja kertoiko miksi noin teki?
ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 11:53"]
[/quote]
Millaiset vanhemmat ylipäätänstä vievät lapsiaan tuollaisiin paikkoihin, joissa itsetarkoituksena on vetää perseet, pettää ja panna kaikkea mikä liikkuu.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 12:02"]
En ollut kauaa poissa.
ap
[/quote]
Seli seli...
Ei humala ole mikään syy, syy on miehen jos noin tekee. Ei kyllä paljon vaimosta ja perheestä perusta kun noin tekee vaikka muut reissussa mukana, tosi hävytöntä. Näytti oikein kunnolla ettei piittaa teistä pätkääkään. Esittää varmaan katuvaa ja nauraa partaansa ja pettää takuulla kun tilaisuus tulee. Kuka nainen tuollaista jää katsomaan, ei ainakaan hyvän itsetunnon omaava.
Mieheni vikahan se on mitä se on tehny.
Välillä tuntuu että se on mun vika kun se petti mua. Jos en oo voinu antaa sille kaikkee mitä hän on tarvinnu. Ollaan kuitenkin pitkään oltu yhdessä ja rakastetaan toisia. Tuntuu vaikeelta rueta luopumaan kaikesta. Mieheni ei itekkään ymmärrä mitä siinä oli tapahtunu ja miks se tapahtu.