Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti risteilyllä

Vierailija
22.04.2014 |

En tiedä miten tästä eteenpäin. Olin mieheni ja lastemme kanssa risteilyllä Pääsiäisenä. Lapset ala-asteikäisiä ja miehen kanssa oltu yhdessä jo 13 vuotta luullakseni onnellisesti. Mies lähti parille illlalla kun me muut jäätiin hyttiin. Lapset söivät namujaan ja nukahtivat aika pian ja päätin käydä hieman kävelemässä laivalla ja löysin mieheni pussailemasta jonkun sutturan kanssa käytävällä eräästä nurkasta, kamala riita ja mies väitti kaiken johtuvan humalasta eikä mitään kuulemma tapahtunut. Miten tästä pääsee yli kun en nyt luota enää yhtään ja vielä teki tuota kun perhe on mukana. Tekeekö miehet tätäkin vaikka perhe mukana. En jaksa!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 12:58"]Meillä on seksiä kyllä. Minä jotenkin järkytyin ja sain vain huudettua saatanaa ja juoksin hyttiin, en tajunnut mitä oli tapahtunut olin ihan sokissa. Mies tuli hyttiin ja sen tajusin ettei siinä aleta riidellä vaan mentiin käytävälle ja kumma kyllä en huutanut vaan kyselin ja kyselin: Mies ei osaa selittää vieläkään. Turta olo.

[/quote]

Ei kai siinä paljon selityksiä tarvita: mies luuli ettei rouva ole näkemässä, joten voi rauhassa käyttää tilaisuuden hyväkseen. Tuskin oli eka tai ainakaan ainoa kerta. Ajattele mitä miehesi olisi tehnyt jos olisi ollut risteilyllä yksin...

[/quote]

No ei se ihan noin mene. Siihen että puoliso on mukana ja pettää, vaaditaan kyllä ihan omanlaisensa tilanne. Taustalla on jotain muutakin, tarve satuttaa kenties. Sen pahemmin ei voi puolisoa loukata kun pettää yhteisellä lomareissulla. Kyllä se kertoo siitä että oikeasti on jotain pahasti vialla, MIEHESSÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla