Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kotona viihtyvää, lukevaa, fiksua ja rauhallista naista ei arvosta yksikään mies?

Vierailija
06.12.2020 |

Kaikki ovat vain sen baareissa juoksevan, örveltävän, äänekkäästi rääkyvän, tupakoivan, pullean, kiroilevan jännätytön perään. Minunlaiseni joutuu jäämään loppuelämäksi yksin.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan toisenlainen näkemys. Ne naiset, joista itse viehätyn, haluavat yökerhoissa ja baareissa viihtyvän miehen. Miehellä on oltava laaja kaveripiiri ja laaja sosiaalinen elämä. Eli sellainen klassinen jännittävä mies. Miehen haluavat monet naiset ja nämä naiset siitä oikein kilpailevat keskenään, kuka sen jännittävän miehen saa. Mies, joka ei paljoa kotona viihdy vaan on jatkuvasti menossa. Viikonloppuna lasketteluloma alpeille, seuraavan viikonloppuna surffaamaan kanariansaarille. Kolmantena laskuvarjohyppyharrastus. Näitä riittää ja nämä miestyypit saavat naisen pimperon märäksi. 

M34

Vierailija
62/90 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaanto-ongelma, jos ei tosiaankaan ole pahemmin missään esillä, niin kuin nämä ig-tyrkyt tai baarikärpäset, niin hankalaksi vetää. Melkoista onnea täytyy olla matkassa, jos samanlainen hissukka sattuu jossain kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niin, ettei kyse oikeastaan ole siitä, oletko kotona viihtyvä vai baareissa liikkuva nainen. Kyse on enemmänkin hauskuudesta ja mukavasta, mielenkiintoisesta ja seksikkäästä olemisesta. Eli jos olet kotona viihtyvä, mutta hauska, sekssikäs ja leikkisä, niin ei se miehiä haittaa. Kai se on niin, että baareissa ja kodin ulkopuolella paljon viihtyviä naisia pidetään helpommin hauskoina ja mielenkiintoisina. Kotona viihtyvä kategorisoidaan helposti tylsäksi ja mielikuvituksettomaksi. 

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän uskon, että miehille sekssillä ja sekssuaalisuudella on valtava merkitys. Vaikka ne miten vannoisivat, että persoona merkitsee eniten, silti alitajunta ohjaa niitä hakeutumaan sellaisten naisten seuraan, joista he kokevat, että nuo ovat villejä ja estottomia sängyssä.

Vierailija
64/90 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko kirjallisuuspiiriini. Kirjastossani on yli 3000 nidettä, hyvät lukutuolit ja -lamput sekä tarvittaessa villasukat. Viiniä ei ole, mutta fiksuna naisena et varmaan sitä kaipaakaan.

Vierailija
65/90 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisitko kirjallisuuspiiriini. Kirjastossani on yli 3000 nidettä, hyvät lukutuolit ja -lamput sekä tarvittaessa villasukat. Viiniä ei ole, mutta fiksuna naisena et varmaan sitä kaipaakaan.

Minä, minä, minä!!! Minä tulen mielelläni! Varaa se parempi lukutuoli ja ne kauniimmat villasukat minulle!

Vierailija
66/90 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi perustaa ihan oma deittailusivu kotona viihtyville, fiksuille introverteille keitä ei baarit ja pikapanot kiinnosta . Vai onko sellainen olemassa?

okcupid

Vierailija
67/90 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Luulen, että kyse on kohtaan to-ongelmasta. Se jännäjanica notkuu paikallisessa (varmaan tälläkin hetkellä, koronasta viis) ja meillä tai ainakin mulla on villasukat jalassa ja kuuntelen kirjaa läheisriippuvuudesta. Niin että. Missä me tavattaisiin niitä miehiä? Se on varmaan se kysymys.

Vierailija
68/90 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi perustaa ihan oma deittailusivu kotona viihtyville, fiksuille introverteille keitä ei baarit ja pikapanot kiinnosta . Vai onko sellainen olemassa?

okcupid

Okcupidissa on oltava miljonäärimies tai vuositulot vähintään 100k. Muuten ei mitään saumaa

M34

Vierailija
69/90 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro missä tuommoisen naisen voi tavata vai tarviiko hänet ryöstää pakuun kirjaston ja kodin välissä?

No ainakin minun kohdallani tuo olisi oikeastikin ainoa tapa. En käy ikinä missään muualla kuin kirjastossa. Ruuatkin tilaan kotiinkuljetuksella.

Vierailija
70/90 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi nainen joka olisi urheilullinen kotihiiri, sellaista yrittänyt etsiä jo pitkään. Muut kriteerit hoikka, lapseton alle 34.

Vierailija
71/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

okcupid

Olen kokeillut ja sain yhteydenottoja vain intialaisilta huijareilta! 

Vierailija
72/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi nainen joka olisi urheilullinen kotihiiri, sellaista yrittänyt etsiä jo pitkään. Muut kriteerit hoikka, lapseton alle 34.

Vaikka olenkin hoikka, niin en ikinä kelpuuttaisi miestä joka laskee yhdeksi kriteeriksi että pitää olla hoikka. Ikinä ei voi tietää jos vaikka lihoo joskus sairauden takia. En ota miestä joka jättäisi sit saman tien kun vähän lihoo. Mitä jos itse lihot? se on tietenkin ihan ok?

Vierailija
73/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just, olis aika unelma tollanen nainen. Naisethan niitä meneviä miehiä haluavat, ja jättävät kotihiirimiehet tyystin rauhaan.

Niinhän te väitätte. Mä tapailin 2kk miestä, jolle tein alusta asti selväksi, että etsin elämänkumppania ja niin sanoi hänkin etsivänsä. Sitten selvisikin, että mies haikaili naimisissa olleen naisen perään, jonka kanssa oli salasuhde ollut, kunnes nainen oli jättänyt. Eli paperilla olin just sitä mitä väitti haluavansa mutta oikeesti sitä kipinää tunsi ihan erilaiseen naiseen.

Näinhän se on. Vaimolta vaaditaan ulkonäkönsä laiminlyöntiä ja suorannaista rumuutta. Ei saa olla lävistyksiä, ei värjättyjä hiuksia, ei meikkiä, ei seksikkäitä vaatteita, ei tatuoineja, ei lisäkkeitä eikä hoidettuja kynsiä. Sitten sitä vaimoa käydään pettämässä naisen kanssa jossa on muovia, kuvia, sekä rojua enemmän kuin Tiimarin kuvastossa.

Vierailija
74/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Olen tällainen nainen ja olen kyllä löytänyt kumppanin.

Vierailija
75/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota et usko itsekään tai sitten olet etsinyt vääristä paikoista. Oletko tinderissä? En ihmettele jos törmäät joihinkin pintaliito-Pettereihin.

Introverttina naisena olen kokenut ennemminkin ihailua kuin halveksuntaa.

Minä ainakin lukevana ihmisenä löysin kaltaiseni netin treffipalstalta. (Ei ollu Tinder).

Kyllähän se vähän aikaa vei ja urpojakin tuli kohdalle mutta sitten kun kolahti, niin kolahti kunnolla. Ei tarvinnu mihinkään tyhjänpäiväisyyksiin aikaansa käyttää vaan kirjoiteltiin heti asiaa ja paljon.

Nyt ollaan oltu suhteessa monta vuotta...ei jääny kirjoitteluasteelle : )

Vierailija
76/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, lukeminen, neulominen yms. nössöily ovat minunkin harrastuksia. Miehiä ei ole näkynyt.

Vierailija
77/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin hoikka, niin en ikinä kelpuuttaisi miestä joka laskee yhdeksi kriteeriksi että pitää olla hoikka. Ikinä ei voi tietää jos vaikka lihoo joskus sairauden takia. En ota miestä joka jättäisi sit saman tien kun vähän lihoo. Mitä jos itse lihot? se on tietenkin ihan ok?

No mutta jos ei pysty edes kuvittelemaan viehättyvänsä laardista niin eikö se sitten ole mitä parhain ja rehellisin kriteeri? Laihduttaa voi ja usein se ylipaino kertoo elintavoista.

Mieti miestä jolla olisi kaksi sukupuolielintä. Toinen niskassa. Et ehkä tykkäisi ja kokisit suorastaan kuvattavaksi, mutta mies ei suostuisi leikkaukseen. Et varmaan haluaisi häntä?

Joistain voi olla ihan yhtä ilskottavaa jos nainen on paksu.

Vierailija
78/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pick me! choose me!

Vierailija
79/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidät on vaikea löytää. Muuten ihan priimatavaraa

mies52v

Miksi nainen on "priima" tavara? Kuulostat ihan yhdeltä sairaalta s24 trollilta. 

Vierailija
80/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hänessä on jokin epämukavuustekijä. Joko hän on ylipainoinen tai hänellä on lapsi tai koira/kissa tai jotain muuta vastaavaa. Onneksi on ne kirjat.

Lapsi on aina plussaa. Sekä miehellä että naisella. Tällaisen mielipiteen esittäjä ei jatkoon.

No huomenta. Tiedän kyllä, että erilaisiakin miehiä on, mutta perin harvassa, eivätkä sellaiset juuri vapaina juoksentele. Aika kärppänä pitäisi olla vahtimassa. Näin ollen niitä miehiä ei myöskään missään voi näkyä arvostamassa. Hyvä kirja, villasukat, viltti ja vihreä tee kuitenkin lämmittävät. Lukurauhaa sinne!