Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kotona viihtyvää, lukevaa, fiksua ja rauhallista naista ei arvosta yksikään mies?

Vierailija
06.12.2020 |

Kaikki ovat vain sen baareissa juoksevan, örveltävän, äänekkäästi rääkyvän, tupakoivan, pullean, kiroilevan jännätytön perään. Minunlaiseni joutuu jäämään loppuelämäksi yksin.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi arvostaa juurikin kotona viihtyvää ja lukevaa naista?

-

Baareissa juoksevaa, örveltävää, äänekkäästi rääkyvää ja tupakoivaa naista juoksen karkuun. Olen itse asiassa tehnytkin niin, kun muissa yhteyksissä olin saanut hänestä vähän toisenlaisen kuvan.

-

Olen itseasisassa vakavasti kiinnostunut yhdestä lukevasta ja kotona viihtyvästä naisesta, mutten erityisesti noiden kahden asian takia. Fiksu ja rauhallinen hän toki on, mutta myös keskustelutaitoinen, mukava, empaattinen ja ulkoilemisesta pitävä.

Vierailija
82/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi nainen joka olisi urheilullinen kotihiiri, sellaista yrittänyt etsiä jo pitkään. Muut kriteerit hoikka, lapseton alle 34.

Vaikka olenkin hoikka, niin en ikinä kelpuuttaisi miestä joka laskee yhdeksi kriteeriksi että pitää olla hoikka. Ikinä ei voi tietää jos vaikka lihoo joskus sairauden takia. En ota miestä joka jättäisi sit saman tien kun vähän lihoo. Mitä jos itse lihot? se on tietenkin ihan ok?

Mutta sinä ottaisit miehen, joka olisi jo valmiiksi lihava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa! Muuta pois sieltä maalaispitäjästä missä miehet tykkää räväköistä amismuijista. Anteeksi että sanon suoraan mutta tällaistahan se on. Asun Helsingissä ja täällä on vientiä minunlaiselle. Ja Helsingissä ei kannata asua räkälälähiössä ja sieltä etsiä seuraa.

Älä liioittele. Olen rauhallinen lukeva kutova kävelevä hoikka ok-näköinen yo-kouluttautunut, mutta ei miehiä mailla halmeilla, kotilähiöni Laru Munkka.

Vierailija
84/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on oikeasti todella kranttuja. Saavat valtavasti treffipyyntöjä, vaikka muuta väittävät. Yli kasikymppinenkään ei löydä mieleistä lähes 4000 naisehdokkaasta: 

Raimon, 82, treffi-ilmoitukseen tuli 3 900 yhteydenottoa – näin miehelle kävi - Kotimaa - Ilta-Sanomat (is.fi)

Vierailija
85/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä arvostan.

Sellaista on varmaan vaikea kenenkään tavoittaa, jos hän pysyy kotona.

No, minulla on jo vaimo, joka on rauhallinen, kohtalaisen fiksu ja kotona viihtyvä.

Lukea saisi enemmän, mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
86/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on oikeasti todella kranttuja. Saavat valtavasti treffipyyntöjä, vaikka muuta väittävät. Yli kasikymppinenkään ei löydä mieleistä lähes 4000 naisehdokkaasta: 

Raimon, 82, treffi-ilmoitukseen tuli 3 900 yhteydenottoa – näin miehelle kävi - Kotimaa - Ilta-Sanomat (is.fi)

Raimo oli hetken julkisuudessa (lehdessä) ja sitten alkoi kiinnostaa. Miksi jokaisella julkisuudessa olevalla miehellä on kumppani jos vaan sellaisen haluaa, mutta ns taviksilla ei? Ulkonäkökin on usein erilainen, mitä matti meikäläisen naisella. Ihan sama minkä näköinen setä on kyseessä, kun vaan saa julkisuutta, osalla naisista pöksyt kostuu. Eikä tässä ole mitään väärää, jokainen saa tykätä mistä tykkää.

Vierailija
87/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raimo oli hetken julkisuudessa (lehdessä) ja sitten alkoi kiinnostaa. Miksi jokaisella julkisuudessa olevalla miehellä on kumppani jos vaan sellaisen haluaa, mutta ns taviksilla ei? Ulkonäkökin on usein erilainen, mitä matti meikäläisen naisella. Ihan sama minkä näköinen setä on kyseessä, kun vaan saa julkisuutta, osalla naisista pöksyt kostuu. Eikä tässä ole mitään väärää, jokainen saa tykätä mistä tykkää.

Saihan tuo FB:ssa ennen lehtijuttua jo lukuisia yhteydenottoja, ei kelvanneet nekään.

Jos yksi lehtijuttu riittää tuhansien naisten hurmaamiseen, niin eipä ole kummoinen vaatimus. Riittää kun ilmoittaa vaikka ajavansa satoja kilometrejä jollain etanavauhtia liikkuvalla kulkupelillä. Tai tekee jotain muuta yhtä hölmöä.

Kyllä on naisten saanti helppoa.

Vierailija
88/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saihan tuo FB:ssa ennen lehtijuttua jo lukuisia yhteydenottoja, ei kelvanneet nekään.

Jos yksi lehtijuttu riittää tuhansien naisten hurmaamiseen, niin eipä ole kummoinen vaatimus. Riittää kun ilmoittaa vaikka ajavansa satoja kilometrejä jollain etanavauhtia liikkuvalla kulkupelillä. Tai tekee jotain muuta yhtä hölmöä.

Kyllä on naisten saanti helppoa.

Minusta se on kyllä helppoa, sanoo vain ne asiat mitä nainen haluaa kuulla. Sitten kun erehtyy sanomaan mitä ne eivät halua kuulla, se on virhe. Kritiikkiä ei oikein kestetä, vaan se kostetaan.

Vierailija
89/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt samaa. Nainen itsekin ja tykkään lukea paljon. Tosin tykkään käydäkin jossain, mutta vastapainoksi rauhoitun ja luen. 

Vierailija
90/90 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei sellainen(kaan) nainen kelpuuta kuin alfan. Kokemusta on.

Ei kelpuuta sinua = kelpuuttaa vain alfan? Ilmeisesti naisen pitäisi ottaa eka vastaantulija ilman minkäänlaista seulaa.