Miksi kotona viihtyvää, lukevaa, fiksua ja rauhallista naista ei arvosta yksikään mies?
Kaikki ovat vain sen baareissa juoksevan, örveltävän, äänekkäästi rääkyvän, tupakoivan, pullean, kiroilevan jännätytön perään. Minunlaiseni joutuu jäämään loppuelämäksi yksin.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hänessä on jokin epämukavuustekijä. Joko hän on ylipainoinen tai hänellä on lapsi tai koira/kissa tai jotain muuta vastaavaa. Onneksi on ne kirjat.
Miksi tuntemallani jännäjannicalla riittää miehiä, vaikka hänellä on ylipainoa, lemmikkejä ja lapsia useammalle isälle?
Ehkä sillä vaan on niin hyvät tissit?
Tuota et usko itsekään tai sitten olet etsinyt vääristä paikoista. Oletko tinderissä? En ihmettele jos törmäät joihinkin pintaliito-Pettereihin.
Introverttina naisena olen kokenut ennemminkin ihailua kuin halveksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hänessä on jokin epämukavuustekijä. Joko hän on ylipainoinen tai hänellä on lapsi tai koira/kissa tai jotain muuta vastaavaa. Onneksi on ne kirjat.
Miksi tuntemallani jännäjannicalla riittää miehiä, vaikka hänellä on ylipainoa, lemmikkejä ja lapsia useammalle isälle?
Koska ne netissä ülisijat jotka hokee aina, että naisella ei saa olla yhtään lemmikkiä, ei lapsia, ei tatuointeja, BMI saa olla maksimissaan 17, eivät ole naista koskaan saaneetkaan eivätkä pyöri ulkona saatika missään baareissa. Tosimiehillä ei mitään noin naurettavia kriteereita ole, ja saavat halutessaan naisia joka sormelle.
Mistä ap:n löytää?
Terv. Rauhallinen, kotona viihtyvä mies
Vierailija kirjoitti:
Tuota et usko itsekään tai sitten olet etsinyt vääristä paikoista. Oletko tinderissä? En ihmettele jos törmäät joihinkin pintaliito-Pettereihin.
Ihailua joo, sitä minäkin saan. Aina sanotaan miten olen ihana ja hyvä nainen. Mutta ei muhun ihastua eikä rakastuta eikä tunneta kipinää.
Kuvaillun kaltainen nainen on todellisuudessa laiska, läski/ruma, tyhmä ja tylsä ihminen jolla ei ole kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailua joo, sitä minäkin saan. Aina sanotaan miten olen ihana ja hyvä nainen. Mutta ei muhun ihastua eikä rakastuta eikä tunneta kipinää.
Setämiehiltä saanut kyllä usein kuulla tuota että olen täydellin nainen jollekin onnekkalle. Eipä vaan ole koskaan kävellyt vastaan ikäistäni onnekasta joka olisi minut huolinut. Kerran yksi hampaaton setämies olisi huolinut..
Jän nänaiset on kuumiksia ja hyvät kropat....
Ei pidä paikkansa! Muuta pois sieltä maalaispitäjästä missä miehet tykkää räväköistä amismuijista. Anteeksi että sanon suoraan mutta tällaistahan se on. Asun Helsingissä ja täällä on vientiä minunlaiselle. Ja Helsingissä ei kannata asua räkälälähiössä ja sieltä etsiä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne netissä ülisijat jotka hokee aina, että naisella ei saa olla yhtään lemmikkiä, ei lapsia, ei tatuointeja, BMI saa olla maksimissaan 17, eivät ole naista koskaan saaneetkaan eivätkä pyöri ulkona saatika missään baareissa. Tosimiehillä ei mitään noin naurettavia kriteereita ole, ja saavat halutessaan naisia joka sormelle.
Tai poikaystäviä ennen häntä
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa! Muuta pois sieltä maalaispitäjästä missä miehet tykkää räväköistä amismuijista. Anteeksi että sanon suoraan mutta tällaistahan se on. Asun Helsingissä ja täällä on vientiä minunlaiselle. Ja Helsingissä ei kannata asua räkälälähiössä ja sieltä etsiä seuraa.
Tunnen monia kaltaisiani Helsingissä asuvia ja eivät meinaa millään löytää miestä koska hyviä naisia on niin järkyttävän paljon että miehet voi suurin piirtein entten tentten teelika mentten tyylillä valita.
Vierailija kirjoitti:
Jännäjannica on peto sängyssä ja sana kiirii. Tietysti kaikki haluaa päästä kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännäjannica on peto sängyssä ja sana kiirii. Tietysti kaikki haluaa päästä kokeilemaan.
Juuri niin. Meidän kilttien naisten kanssa nuo miehet ei oo kiinnostuneita seksissä... Saadaan ehkä parisuhteeseen, jos mies haluu lapsia... Ja lapsen äiti on sitten miehen silmissä mamma ja emäntä, epäseksuaalinen kodinhoitokone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Meidän kilttien naisten kanssa nuo miehet ei oo kiinnostuneita seksissä... Saadaan ehkä parisuhteeseen, jos mies haluu lapsia... Ja lapsen äiti on sitten miehen silmissä mamma ja emäntä, epäseksuaalinen kodinhoitokone.
Tämä on harmi, koska pidän seksitä valtavasti ja oikean miehen kanssa olisin aikamoinen peto itsekin :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on harmi, koska pidän seksitä valtavasti ja oikean miehen kanssa olisin aikamoinen peto itsekin :/
Niinpä. Ne jännänaiset saa sen seksinkin... hitaasti lämpiävä nainen ei kiinnosta sängyssä.
Itse arvostan todella korkealle!
Olen duunari, pöytälaatikkokirjailija, entinen urheilija ja rakastan eläimiä. Laadukas niinsanotusti, joten ehkä tavoittelet vääräntyyppisiä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ne jännänaiset saa sen seksinkin... hitaasti lämpiävä nainen ei kiinnosta sängyssä.
Deittailussa vallitsee pikaruokakulttuuri. Miksi mennä 5 lajin illalliselle laadukkaaseen ravintolaan kun siinä menee koko ilta. Voi myös hakea sen kahden euron juustopurilaisen mäkkäristä. Helppoa ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen duunari, pöytälaatikkokirjailija, entinen urheilija ja rakastan eläimiä. Laadukas niinsanotusti, joten ehkä tavoittelet vääräntyyppisiä miehiä?
Mitä se arvostus auttaa, jos et tunne kipinää etkä anna seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se arvostus auttaa, jos et tunne kipinää etkä anna seksiä.
Eipäs nyt vajota kilttis-úlien tasolle :D Ei kukaan ole velvollinen "antamaan" kenellekään.