Missä maassa kauneimmat naiset/komeimmat miehet?
Varmasti kaikilla on yksilöllinen maku tässäkin suhteessa, eli minkä maalaiset miehet/naiset miellyttävät eniten silmää? Leikkimielinen kysymys joten älkää ottako liian vakavasti, rasismia ei mielellään kommenteissa sitten.
Itse pidän suomalaisista naisista, britit, irkut, turkkilaiset ja hollantilaiset ovat myös jotenkin viehättäviä.
Kommentit (53)
Kauneimmat naiset kun myös alaston vartalo lasketaan mukaan ilman vähääkään puolueellisuutta Suomesta. Pelkästään kasvoiltaan kauneimmat Venäjältä ja Kiinasta. Ruotsalaiset hieman tylsiä ulkonäöltään, se jokin vaan puuttuu. Komeimmat miehet ehkä Islannista, USA:sta ja Venäjältä. Siis oikeat miehet.
Kauniimmat naiset Japanista ja komeimmat miehet Suomesta.
Eniten miellyttää silmää varmaan jotkut keskitummat miehet, eli Espanjalaiset, Aasialaiset, Arabit. Oon hulluna parrakkaisiin ja sopivan karvaisiin miehiin. Kaikista roduista löytyy kuitenkin itseäni ulkoisesti miellyttäviä miehiä.
Kauneimmat naiset Ruotsissa, Japanissa ja Etiopiassa
Komeimmat miehet Ruotsissa ja Italiassa
Verrattuna väkilukuun sanoisin että kauneimmat naiset ovat albaaneja (albania ja Kosovo) tai sitten Israel. Esim Britanniasta toki löytyy myös, mutta ovat usein sellaisia naisia kenen sukujuurissa on muutakin kuin brittiverta. Mutta koska en viehäty ylipainosta niin se pudottaa monet maat pois listalta. Kun puhutaan nimenomaan suhteessa väkilukuun.
Suomessa ja Jenkeissä on hoikimmat ja kauneimmat naiset.
amerikassa seksikkäimmät miehet hands down
Italialaiset naiset ja tanskalaiset miehet.
Olen itse nainen!
Tanskasta