Missä maassa kauneimmat naiset/komeimmat miehet?
Varmasti kaikilla on yksilöllinen maku tässäkin suhteessa, eli minkä maalaiset miehet/naiset miellyttävät eniten silmää? Leikkimielinen kysymys joten älkää ottako liian vakavasti, rasismia ei mielellään kommenteissa sitten.
Itse pidän suomalaisista naisista, britit, irkut, turkkilaiset ja hollantilaiset ovat myös jotenkin viehättäviä.
Kommentit (53)
Naisista
pohjoismaalaiset, ranskalaiset, ukrainalaiset
Miehistä
amerikkalaiset, italialaiset, ranskalaiset, espanjalaiset, kreikkalaiset, pohjoismaalaiset
Miehistä kreikkalaiset/italialaiset.Ja mun ehdoton suosikki on emmerdalen Nikhil, mistä lie maasta on?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:36"]
Miehistä kreikkalaiset/italialaiset.Ja mun ehdoton suosikki on emmerdalen Nikhil, mistä lie maasta on?
[/quote]
Rik Makarem on ihan Englannissa syntynyt. Äiti englantilainen, isä alunperin Libanonista.
Ehdottomasti Amerikasta loytyi parhaimman nakoinen mies. Rengastin sen. :)
Miehistä Arabiemiraateissa olen nähnyt häkellyttävän komeita miehiä, Israelissa taas mielestäni maailman kauneimpia naisia.
Kauneimmat naiset löytyvät Brasiliasta, Saksasta ja Briteistä.
Komeimmat miehet löytyvät Brasiliasta, Saksasta ja Briteistä.
Onko kauneimpien ihmisten maat myös terveimpien ihmisten maita? Eikö kauneus merkitse terveyttä noin niin kuin evoluutiolasien läpi katsoen?
Ongelma naisten vertailussa on , että kasvojen arviointi on täysin meikkauksen varassa eli arviointi tulisi tehdä juuri heränneistä.
Miehissä taas ongelma on , että millaiset kasvot katsotaan komeaksi. sopöt vai kulmikkaat.
Mies : Suomi ja norja
nainen : Suomi ja kiina
Latinot. Naiset ja miehet. Pidän tosi paljon heidän suurista silmistä. Kasvonpiirteet ovat monella häikäisevän kauniita.
Pers vakolandiasta löytyy komeimmat miehet ja kauneimmat naiset Ho ron saarelta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet etelä Euroopasta ja naiset pohjos Euroopasta ;)
Itse olen valkoinen suomalainen mies, jolla on tumma portugalilainen nainen.
Kauneimmat naiset löytyvät Ruotsista ja Brasiliasta.
Komeimmat miehet löytyvät Yhdysvalloista ja Saksasta.
Kauneimmat naiset tietenkin Ruotsista!
En tajua, miksi suomalaisia ja itä-eurooppalaisia naisia sanotaan kauneiksi, vaikka oikeasti olemme pyöreäkasvoisia, persjalkaisia, rumia ja pottunenäisiä perus slaaveja.
Parhaimman näköiset miehet ja naiset löytyvät aivan ehdottomasti Tsekistä.
Kasvojen luusto hipoo usein täydellisyyttä ja kroppa pitkä ja hoikka. Luonteeltaan saattavat olla hankalia, mutta ulkonäöltään upeita.
Maailmalla kauneimmat naiset mitä olen nähnyt/tavannut: kanadalaiset, sveitsiläiset, hollantilaiset, venäläiset ja ruotsalaiset.