Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna laihduttaa!

Vierailija
21.04.2014 |

IKINÄ EI OLE HYVÄ. Joko nainen on liian läski tai liian miehekäs tai liian laiha tai liian lauta ja kaikkea tota samaa samaan aikaan ja vuoronperään.

Olen 167/63 mitoiltani nuori nainen. Normi ruumiinrakenteeltani naisellinen, siis isot tissit ja lantio. Mutta mä itse olen aina halunnut olla siro ja jopa tosissaan miettinyt rinnoista eroon pääsyä jotenkin kirurgisesti. Tai siis ei tietenkään kokonaan, mutta E --> B, koska tykkään urheilla ja juosta ja rinnat hölskyy ärsyttävästi monissa juoksulajeissa + oma naisihanne pienirintasempi nainen.

Mies KIELTÄÄ multa lenkit nyt kun olen saanut painoa vähän alas (65kg ennen) ja innostunut uusista terveellisistä elintavoista. Esimerkiks ennen tykkäsin ottaa viiniä lasin tai pari illassa ja mies motkotti siitä. No nyt en ole enää hörppinyt ja nyt se sitten ehdottaakin melkein joka ilta sitä lasia viiniä tai tuo jonkun hemmetin suklaarasian muka romanttisesti jaettavkas. Oikeesti se ei vaan halua musta toisennäköstä ja mua ärsyttää toi ihan hirveesti varsinkin nyt kun itellä motivaatio korkeella hoikistua ja muutenkin olo energisempi! Eikä tee edes mieli enää mössöttää mitään suklaata tai kitata viiniä! Mies sen sijaan "esimerkinomasesti" alkanut juomaan ja syömään noita mun entisiä paheita. Mutta en oo ite sortunut tohon, mä oikeesti haluan nyt muuttaa elintapoja ja v*tuttaa kun toinen väkisin vaikeuttaa!

Siis mies melkein "piilosyöttää" mua. En anna sen tehdä ees ruokaa mulle enää koska kaikki pihvit lilluu jossain voissa tai öljyssä ja se kuvittelee etten huomaa sitä ja väittää ruokaa terveelliseks. Mikä helvetti miehiä vaivaa?? Tai miten tänkin muka ratkasee? En todellakaan ala sen takia voimaan ite taas huonommin eli palaa entiseen:/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla