Miksi seksissä pitäisi saada takapuoleenkin jotain
täytettä, sormi tai jotain? Mulla menee tunnelma pilalle, kun mies ehdottaa sellaista. Ajattelen, että sieltä tulee ilmaa tai jotain vielä pahempaa.
Kommentit (3)
Sen takia kun se kiihottaa niin kovasti. Itselläni vaikeuksia saada orgasmi seksissä, mutta peppuseksissä laukean hyvinkin nopeasti. Ja yksinkertaisesti vain siksi ,että se kiihottaa itseäni enemmän kuin perus seksi. Mutta miksi kaikkien pitäisi tykätä samasta? En ymmärrä näitä aloituksia.
Pitää saada jos pitää saamisesta ;-) (ja päinvastoin). Itse halusin peppua kauan, olin aivan persehullu, lopulta vaimokin innostui "kun kerran se sinua niin kiihottaa". Lopulta häin innostui sitten itsekin, vaati ainakin sauvaa lähes joka kerta pyllyynsä ja nautti kovasti. Jossain vaiheessa kuitenkin peppujutut jäivät, se kun oli vaikeaa, eikä tuntunut enää niin tuhmalta tai erikoiselta.
Toisaalta tuo oli aika opettavainen kokemus, samalla tavalla olen jakanut monia vaimon fantasioita ja huomannut kiihottuvani, kun hän niistä kiihottuu.
En kuitenkaan suostu mihinkään epämiellyttävän tuntuiseen, eikä sellaista saa keneltäkään vaatia.
Lärspepi onkin ulostamista varten, eikä sinne kuulu mitään työntää.