Linnan juhlat 2020 Virallinen
Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio valmiina, kuva presidentin Facebookista.
https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p640x640/130230092_347547…
Kommentit (159)
En pysty yhtään katsomaan niinistöä kummityttönsä kanssa. On todella kiusallista katsoa presidenttiä, jolla on noin huono ulosanti.
Seela ei kyllä vanhene lainkaan.
Vassaripäivystys käynnissä somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on sanoa osa asioista suomeksi ja osa ruotsiksi? Eli tarkoitus on, että katsojat ymmärtää vähän sieltä ja täältä ohjelmaa?
No kylä minä melkein kuusikymppinen ainakin ihan kouluruotsipohjalta ymmärrän hyvin, mitä ihmiset puhuvat ruotsiksi.
No hyvä sulle. Ummikkoruotsinkieliset tuskin ymmärtää suomenkielisiä osuuksia.
Suomea ymmärtämättömät tuskin ovat jaksaneet katsoa näin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on sanoa osa asioista suomeksi ja osa ruotsiksi? Eli tarkoitus on, että katsojat ymmärtää vähän sieltä ja täältä ohjelmaa?
No kylä minä melkein kuusikymppinen ainakin ihan kouluruotsipohjalta ymmärrän hyvin, mitä ihmiset puhuvat ruotsiksi.
Mitä järkeä sitten on ruotsiksi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vassaripäivystys käynnissä somessa.
Luin että kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä sitten on ruotsiksi puhua?
Niinpä!
Seela Sella ja Esko Salminen loistavia, todellisia taiteilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, luulisi viimeistään tämän pitkän runoesityksen aikana viimeistenkin luovuttaneen.
Kiitos, Seela Sella ja Esko Salminen, karismaattiset ja taitavat, elämää suuremmat legendat! Hienoja tulkintoja Jenni Haukion valitsemista sitaateista. Kummallakin on upeita sävyjä äänessään. Bravo!
”Ei elämässä muuhun pysty. Paitsi että voi tehdä toisen iloiseksi!”
Hyvä slogan!
Vierailija kirjoitti:
Jääkärimarssi on aina yhtä sykähdyttävä.
Ajatella, että 1990-luvun alkuun asti se oli kiellettyä musiikkia.
Nämä 2020 linnanjuhlat on napakymppi. Voisi sen kättelyoönltyksen unohtaa jatkossa ja toteuttaa tällaisen kulttuurijuhlan jatkossakin. Inspiroiva se Rouva Jenni Haukio kokoama sitaattisikermä.
Meillä on hieno maa, kansa ja kulttuuri!
Vierailija kirjoitti:
En pysty yhtään katsomaan niinistöä kummityttönsä kanssa. On todella kiusallista katsoa presidenttiä, jolla on noin huono ulosanti.
Eihän Haukio ole Niinistön kummityttö. Mikä Venäjän trolli olet? Putinin lehtolapsi?
Voi että nuo Linnan kukka-asetelmat ovat upeita.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan Suomessa on virallisemmin tilaisuudet olleet osin suomeksi ja osin ruotsiksi ja oletetaan, että puolin ja toisin ihmiset ymmärtää ydinasiat. Missä pullossa olet kasvanut? Itänaapurissa?
Nämä tanssijat näyttävät kauniilta Linnan upeassa salissa. Ja iki-ihana Valse lente.
Mä oon jaksanu kattoa näitä linnanjuhlia paremmin ku niitä perinteisiä kättelyjuhlia.
Hienoa, että presidenttipari on näin paljon mukana ohjelmassa. Heistä kummastakin näkee, että he nauttivat tästä paljon.