Onko olemassa (hoikkia) sinkkunaisia, jotka eivät halua lapsia eivätkä lemmikkejä?
Lapsettomien naisten tapaaminen ei ole ongelma, mutta melkein jokaisella velalla tuntuu kuitenkin olevan lapsenkorvikkeena karvainen eläin tai jopa useampi. Onko olemassa naisia, joiden hoivavietittömyys ulottuu myös eläinkuntaan?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin muutaman sellaisen omasta tuttavapiiristäni. Heillä ei ole kiinnostusta lapsiin, eikä lemmikeihin, mutta ei kyllä seurusteluunkaan. Keskittyvät itseensä ja uraansa ja ovat ylpeitä itsenäisyydestään. Uskoisin, että heillä saattaa herätä mielenkiinto seurusteluun joskus +50-iässä. Eli ehkä, jos jaksat sinne saakka odotella.
Eli mies hankitaan aina vain siitoskoneeksi ja lompakoksi?
Opetelkaa tekin pärjäämään
Ketkä te?
Olen nainen, ilmeisesti tarkoituksesi oli sanoa jotakin miehistä?
Parisuhde aiheuttaa useimmiten turhaa rasitetta. Miksei ap suosi maksullisia? Tapaa silloin kun itselle sopii, ei lemmikkejä eikä lapsia.
Aikaisemmassa viestissä oli, että jos nainen ei halua lapsia, hän ei yleensä halua miestäkään(?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin muutaman sellaisen omasta tuttavapiiristäni. Heillä ei ole kiinnostusta lapsiin, eikä lemmikeihin, mutta ei kyllä seurusteluunkaan. Keskittyvät itseensä ja uraansa ja ovat ylpeitä itsenäisyydestään. Uskoisin, että heillä saattaa herätä mielenkiinto seurusteluun joskus +50-iässä. Eli ehkä, jos jaksat sinne saakka odotella.
Eli mies hankitaan aina vain siitoskoneeksi ja lompakoksi?
Opetelkaa tekin pärjäämään
Ketkä te?
Olen nainen, ilmeisesti tarkoituksesi oli sanoa jotakin miehistä?
Parisuhde aiheuttaa useimmiten turhaa rasitetta. Miksei ap suosi maksullisia? Tapaa silloin kun itselle sopii, ei lemmikkejä eikä lapsia.
Aikaisemmassa viestissä oli, että jos nainen ei halua lapsia, hän ei yleensä halua miestäkään(?).
Siksi sanoinkin parisuhteesta ja sen kuormittavuudesta. Toiset tarjoaa aikaansa maksua vastaan. Maksullinen pystyy irtaantumaan asiakkaista. Suhteessa joutuu olemaan tiettyyn aikaan kotona sekä vastaamaan toisen yhteydenottoihin.
Vaikka lähtisikin lomalle pitää kumminkin vaihtaa muutama sana ettei toinen huolestu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikka harvassa ovat. Huomaa, että heidän hoivaviettinsä ei ulotu myöskään miehiin.
Se olisi ihanteellista. Itse kaipaan nimenomaan kahden itsenäisen ihmisen välistä suhdetta, jossa jaetaan vapaa-aika, ei asuntolainaa. ap
Lapset lentänyt jo pesästä. Eläimiä ei ole. Eikä enää tule. En myöskään palvele miestä. Odotan, että Mies on yhtä itsenäinen, kun minä.
En ole kiinnostunut lapsia hankkineista naisista. ap
Ei haittaa. Minulla on jo mies, joka sopii minun elämääni 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikka harvassa ovat. Huomaa, että heidän hoivaviettinsä ei ulotu myöskään miehiin.
Se olisi ihanteellista. Itse kaipaan nimenomaan kahden itsenäisen ihmisen välistä suhdetta, jossa jaetaan vapaa-aika, ei asuntolainaa. ap
Lapset lentänyt jo pesästä. Eläimiä ei ole. Eikä enää tule. En myöskään palvele miestä. Odotan, että Mies on yhtä itsenäinen, kun minä.
En ole kiinnostunut lapsia hankkineista naisista. ap
Ei haittaa. Minulla on jo mies, joka sopii minun elämääni 😊
Ja vaikkei olisi niin et sellaista tarvitsisi jos et aio lisääntyä.