Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa (hoikkia) sinkkunaisia, jotka eivät halua lapsia eivätkä lemmikkejä?

Vierailija
06.12.2020 |

Lapsettomien naisten tapaaminen ei ole ongelma, mutta melkein jokaisella velalla tuntuu kuitenkin olevan lapsenkorvikkeena karvainen eläin tai jopa useampi. Onko olemassa naisia, joiden hoivavietittömyys ulottuu myös eläinkuntaan?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululainen__22 kirjoitti:

Aloittajan vuoksi pitää jonkun olla syömättä jäädä lapsettomaksi ja elää vielä ilman lohtua lemmikistä. Mitä järkeä??

Syödä terveellisesti, olla tuuppaamatta lisää kärsijöitä liikakansoitettuun maailmaan? Mitä järkeä niinpä.

Vierailija
62/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on itsenäisyyspäivä ja sataa vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monia jo ihan omasta kaveripiiristäkin, mutta heitä ei näytä kiinnostavan parisuhteet niin paljoa, että edes etsisivät kumppania. Tai yhdellä oli mieskin jonkin aikaa, mutta silloin oli sopeuduttava naisen aikataulutettuun elämään ja pidemmän päälle suhde kariutui. Elävät niin täydellisen omannäköistä elämää ettei sellaiseen menoon kai toinen sopisikaan.

Yritätkö siis sanoa, että mies hankitaan vain siitoskoneeksi ja lompakoksi?

Enpä tiedä. (Sivusta toki huutelen). Helpompi elää yksin.

Vierailija
64/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa ei ole mitään vastenmielisempää piirrettä kuin lasten hankkiminen. ap

Etkö halua perillistä? Meillä on omaisuus ylittänyt jo miljoonan euron rajan ja vaikka ei vauraita ollakaan, tuo on todella kiva potti lapselle sitten kun meistä aika jättää. Jotenkin tykkään tosi paljon tästä ajatuksesta, että lapsi saa vauraamman elämän kuin mikä meillä on ollut. 

Mutta onhan sinkulla tietty se hieno mahdollisuus, että voi testamentata sen miljoonansa johonkin hienoon ja ylevään tarkoitukseen.

Vierailija
65/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ihmettelen miten vihamielisiä kommentteja ap on saanut.

Ei tuo ole mitenkään mahdoton yhtälö, mitä hän vaatii. Itse en halua lapsia, enkä eläimiä, laiska kun olen. Laiska kun olen, en ole hoikkakaan. Ja ilmeisesti siksi myös sinkku, jos kaikki miehet ovat kuin ap on.

Mutta varmasti hoikkiakin samoin ajattelevia on paljon. He eivät vain pidä melua itsestään, koska se herättää vihamielisyyttä, jos myöntää ettei lapset kiinnosta.

No ap on mies, ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
66/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sun fantasioissasi.

Vierailija
67/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko sadas ketjusi aiheesta tämä on? Sen sijaan etyä uluset ja valitat adiadta täällä voisit toimia

Nrnr vaikka Tinderiin, OKCupidiin , HaapyPanxakeein ja laita sinne ilmoitus johon laitat nuo kriteerit. Sittenhän tiedät, että onko mahfollista. Lopeta tämä ulina!!!!!

Vierailija
68/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kasvaisit aikuiseksi mieheksi, pelkuri.

1) Valitetaan että mies ei halua lapsia.

2) Valitetaan että mies ei osallistu kodinhoitoon.

3) Valitetaan kesäkeleistä joulukuussa ja superhelteistä heinäkuussa.

4) Valitetaan työttömyydestä.

5) Valitetaan matalista palkoista.

6) Valitetaan muiden ihmisten lisääntymisestä.

-> Johtopäätös: lapsia on hankittava lisää.

Vierailija
69/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisessa ei ole mitään vastenmielisempää piirrettä kuin lasten hankkiminen. ap

Etkö halua perillistä? Meillä on omaisuus ylittänyt jo miljoonan euron rajan ja vaikka ei vauraita ollakaan, tuo on todella kiva potti lapselle sitten kun meistä aika jättää. Jotenkin tykkään tosi paljon tästä ajatuksesta, että lapsi saa vauraamman elämän kuin mikä meillä on ollut. 

Mutta onhan sinkulla tietty se hieno mahdollisuus, että voi testamentata sen miljoonansa johonkin hienoon ja ylevään tarkoitukseen.

On perin kummallinen lähestymistapa. Suorastaan puistattava. Minä haluan lapsille onnillisen elämän oli sitten vaurautta tai ei.

Vierailija
70/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin muutaman sellaisen omasta tuttavapiiristäni. Heillä ei ole kiinnostusta lapsiin, eikä lemmikeihin, mutta ei kyllä seurusteluunkaan. Keskittyvät itseensä ja uraansa ja ovat ylpeitä itsenäisyydestään. Uskoisin, että heillä saattaa herätä mielenkiinto seurusteluun joskus +50-iässä. Eli ehkä, jos jaksat sinne saakka odotella.

Vierailija
71/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytännössä. Pursuaisin hoivaviettiä kissoja kohtaan, mutta paha allergia on esteenä. Joka tapauksessa tällaisesta aloituksesta on aika vaikea innostua 😂

Vierailija
72/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi meni, neljasti. Nyyh. En o hoikka, sinkku ja tykkaan lapsista ja lemikeista.

.. .... ..

Vierailija
73/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksin muutaman sellaisen omasta tuttavapiiristäni. Heillä ei ole kiinnostusta lapsiin, eikä lemmikeihin, mutta ei kyllä seurusteluunkaan. Keskittyvät itseensä ja uraansa ja ovat ylpeitä itsenäisyydestään. Uskoisin, että heillä saattaa herätä mielenkiinto seurusteluun joskus +50-iässä. Eli ehkä, jos jaksat sinne saakka odotella.

Eli mies hankitaan aina vain siitoskoneeksi ja lompakoksi?

Opetelkaa tekin pärjäämään

Vierailija
74/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Tosin en sitä parisuhdettakaan kaipaa, jos ei se täydellinen prinssi valkoisella ratsullaan tule kotiovelta hakemaan.

Elämä on täydellistä juuri tällaisena 😊

Vierailija
75/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

63% yli 30-vuotiaista naisista on ylipainoisia. Joka viidennessä kotitaloudessa on koira. Nämä on faktat. Pitäisi tuosta ei-ylipainoisten joukosta löytyä joku nainen, jolla ei ole koiraa, koska 4/5 kotitalouksista ei omista koiria.

Vierailija
76/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies hankitaan aina vain siitoskoneeksi ja lompakoksi?

Opetelkaa tekin pärjäämään

Ketkä te?

Olen nainen, ilmeisesti tarkoituksesi oli sanoa jotakin miehistä?

Vierailija
77/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa.

Ne on ne päihdeongelmaiset mielenterveyskuntoutujat.

Vierailija
78/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm..

omasta lähipiiristäni tiedän yhden maisterinaisen, joka on todella kaunis kolmenkymppinen ja vela. Oli sinkkuna pisimmillään 4 kk. Koirien hankkimista tosin on veivannut noin 10 vuotta, minkä perusteella jo luulen, ettei koiraakaan tule.

Tiedän toisen melkein yhtä kauniin velan (ei kyllä voisi saadakaan lapsia), jolla tosin on syömishäiriöitä ja paljon narsistisia piirteitä. On myös päihdeongelmainen, väkivaltainen ja koira löytyy. Harvoin on sinkku hänkään vaan suhdesotkuja taustalla monenlaista. Juuri nyt on sinkku, mutta kahden viikon päästä tilanne voi olla toinen.

Naapurissa näyttäisi asuvan ikisinkku lapseton koiramamma, joka on ainakin hoikka. Koira siis hänelläkin. En usko, että hänen iässään haaveilee lapsista.

Serkkuni on kaunis, lapseton reilu 30 v velanainen. Ei koiria, mutta on lesbo.

Muuten tunnen useitakin kauniita lapsettomia, hieman alle tai yli 30-vuotiatia sinkkunaisia. Kissoja ja koiria on harvoilla. Lapsitoiveista en heidän osaltaan tiedä koska asia ei sinänsä minua kiinnosta. Tilastollisesti kaikki tuskin haaveilevat lapsista. Muutamat ovat saattaneet sanoa jotain tyyliin, että "lapsi olis kiva", mutten nyt sillä perusteella sanoisi, että tiedän kenenkään haluavan lapsia. Enemmistö kavereistani (n. 24-32v) on kauniita ja lapsettomia ja jotkut jopa sinkkuja.

Niin harva näistä naisista on kyllä Tinderissä. Jos se on kriteeri niin en osaa vastata mistä heidät löytää. Paitsi siis kotoaan ja töistä ja joskus tyttöjen illoista.

Mama26v

Vierailija
79/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mutta en ole sinkku enää, ja minä kyllä haluan juuri sitä "asuntolainanmaksamissuhdetta" puolisoni kanssa. Jos AP hakee jotain "takaportti auki" -seksisuhdetta, se on itselleni ihan yhdentekevä suhde, osaan itse tyydyttää itseni parhaiten, eli en lähtisi sitä varten säätämään minkään miehen kanssa.

Jos tämä suhde päättyy, tuskin ainakaan moneen vuoteen olen kiinnostunut uudesta suhteesta, sillä ei minulla ole parisuhteelle mitään luontaista tarvetta. Se tulee jos on tullakseen. Nykyisenkään miehen kohdalla ei ollut "haku päällä", mutta sopiva sattui vastaan.

Vierailija
80/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa.

Ne on ne päihdeongelmaiset mielenterveyskuntoutujat.

Eivätköhän nämä ole ne jotka eniten lisääntyvät.