Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa (hoikkia) sinkkunaisia, jotka eivät halua lapsia eivätkä lemmikkejä?

Vierailija
06.12.2020 |

Lapsettomien naisten tapaaminen ei ole ongelma, mutta melkein jokaisella velalla tuntuu kuitenkin olevan lapsenkorvikkeena karvainen eläin tai jopa useampi. Onko olemassa naisia, joiden hoivavietittömyys ulottuu myös eläinkuntaan?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdasmielinen jätkä. Sun ongelmasi on varmasti jo siinä näin pariutumisnäkökulmasta katsoen.

Minkä vuoksi sinusta on ahdasmielistä, ettei halua seurustella lemmikkejä omistavan lisääntyjän kanssa? ap

Mietipä sitä. Vähän tekemistä sullekin näin itsenäisyyspäivänä.

Onko siis sinusta jokainen lapsia hankkinut nainen oikeuttu saamaan lapsettoman miehen, eivätkä hänen lapsensa saa olla kenellekään este? Eikö tuo ole jo vähän harhaista?

Minusta jokaisen kannattaa tavoitella itselleen parasta mahdollista kumppania. ap

Sun kannattaisi miettiä ennen, kuin kirjoitat tai kirjoita, lue ja mieti ja mieti onko se sellaista, mitä kannattaa julkaista. Susta ei tule hyvä fiilis ja voit itse miettiä mikä siihen on syynä.

Vierailija
42/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kasvaisit aikuiseksi mieheksi, pelkuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta haaveilu ja hommaa vaan kiltisti ittelles karjalainen synnyttäjäeukko

Naisessa ei ole mitään vastenmielisempää piirrettä kuin lasten hankkiminen. ap

Sun äitiskin hankki lapsen. Harmi.

Sinunkin äitisi olisi pitänyt tehdä abortti. Kaikkien ihmisten on parempi jäädä syntymättä. Siinä ei kärsi kukaan. ap

Sun kommentit on niin ilkeitä että en usko että löydät koskaan yhtään minkäänlaista naista. Se yhdistettynä sun järjettömiin vaatimuksiin.

Ei ole ilkeää todeta, että ihmisen on parempi olla syntymättä kuin syntyä. Se on täysin neutraali, jopa empaattinen kommentti. Syntymään pakottaminen on kuitenkin julmimpia päätöksiä, joita elämässä voi tehdä.

Minkä vuoksi on järjetöntä toivoa kumppanilta elämäntapaa, joka on yhteensopiva oman elämäntavan tai omien arvojen kanssa? Vai tarkoitatko, että lemmikittömiä vapaaehtoisesti lapsettomia naisia ei kertakaikkiaan ole olemassa? ap

Sen lisäksi naisen pitäisii myös olla hoikka. Alkaa olla mahdoton yhtälö. Ja varmaan nuorikin vielä, iästä et sanonut mitään mutta ilmeisesti lisääntymisikäistä katsot kuitekin koska olet katkera että nämä haluavat lapsia. Herää nyt ja luovu jostain näistä.

En ole katkera kenellekään. Minkä vuoksi lapsettomuus, lemmikittömyys ja hoikkuus olisi mahdoton yhdistelmä? Onko sinunkin mielestäsi hoikka ihminen jotenkin todennäköisemmin halukas hankkimaan koiran? ap

Vierailija
44/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koira oteta hoivavietin vaan hyvän seuran takia. Koirat ovat hauskoja, leikkisiä ja älykkäitä. Niillä on aistit jotka hälyttävät vaaroista. Ja niiden kanssa pääsee usein ulkoilemaan luontoon.

Olen kyllä osittain eri mieltä. Koira, tai mikä tahansa lemmikki, vaatii kuitenkin paneutumista ja hoivaa. Koira ei myöskään itsenäisty samalla tavalla kuin lapset, vaan pentuajan jälkeen sen hoivantarve pysyy suunnilleen samana. Pitää siis olla valmis hoivaamaan, jos koiran ottaa.

Vierailija
45/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kasvaisit aikuiseksi mieheksi, pelkuri.

Mitä tarkoitat? ap

Vierailija
46/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta haaveilu ja hommaa vaan kiltisti ittelles karjalainen synnyttäjäeukko

Naisessa ei ole mitään vastenmielisempää piirrettä kuin lasten hankkiminen. ap

Sun äitiskin hankki lapsen. Harmi.

Sinunkin äitisi olisi pitänyt tehdä abortti. Kaikkien ihmisten on parempi jäädä syntymättä. Siinä ei kärsi kukaan. ap

Sun kommentit on niin ilkeitä että en usko että löydät koskaan yhtään minkäänlaista naista. Se yhdistettynä sun järjettömiin vaatimuksiin.

Ei ole ilkeää todeta, että ihmisen on parempi olla syntymättä kuin syntyä. Se on täysin neutraali, jopa empaattinen kommentti. Syntymään pakottaminen on kuitenkin julmimpia päätöksiä, joita elämässä voi tehdä.

Minkä vuoksi on järjetöntä toivoa kumppanilta elämäntapaa, joka on yhteensopiva oman elämäntavan tai omien arvojen kanssa? Vai tarkoitatko, että lemmikittömiä vapaaehtoisesti lapsettomia naisia ei kertakaikkiaan ole olemassa? ap

Sen lisäksi naisen pitäisii myös olla hoikka. Alkaa olla mahdoton yhtälö. Ja varmaan nuorikin vielä, iästä et sanonut mitään mutta ilmeisesti lisääntymisikäistä katsot kuitekin koska olet katkera että nämä haluavat lapsia. Herää nyt ja luovu jostain näistä.

En ole katkera kenellekään. Minkä vuoksi lapsettomuus, lemmikittömyys ja hoikkuus olisi mahdoton yhdistelmä? Onko sinunkin mielestäsi hoikka ihminen jotenkin todennäköisemmin halukas hankkimaan koiran? ap

Etsit palvojaa ja statuskohdetta

Vierailija
47/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan vuoksi pitää jonkun olla syömättä jäädä lapsettomaksi ja elää vielä ilman lohtua lemmikistä. Mitä järkeä??

Vierailija
48/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Siinä on palstatrollilla aikamoiset kriteerit, mutta naisten ykköskriteeri, kaikenkokoisten ja kaikenlaisissa kotitalouksissa asuvien, on vähintään siedettävä luonne miehellä. Onnea matkaan...

Vierailija
49/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on vähän provoava ketju, niin tarkemmin ajatellen nuo naiset ovat harvassa. Tunnen yhden, mutta haaveilee koirasta. Kiintoisa huomiohan tämä on. Jos ap on ihan tosissaan liikenteessä, niin pakko sanoa, että tarjonta on varmasti aika suppea. Todella mielenkiintoista.

Vierailija
50/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lemmikkejä. Ei tarkoita että sinusta kiinnostun.

N28v, 42kg.

Vierailija
51/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koirille allerginen vela-mies, joka harrastaa liikuntaa. Niinpä on luonnollisesti aika samanlaiset toiveet myös naisen suhteen kuin ap:llä.

Vierailija
52/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ihmettelen miten vihamielisiä kommentteja ap on saanut.

Ei tuo ole mitenkään mahdoton yhtälö, mitä hän vaatii. Itse en halua lapsia, enkä eläimiä, laiska kun olen. Laiska kun olen, en ole hoikkakaan. Ja ilmeisesti siksi myös sinkku, jos kaikki miehet ovat kuin ap on.

Mutta varmasti hoikkiakin samoin ajattelevia on paljon. He eivät vain pidä melua itsestään, koska se herättää vihamielisyyttä, jos myöntää ettei lapset kiinnosta.

Vierailija
53/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että koirattomia velanaisia löytyy, mutta harva heistä haluaisi kuunnella "lisääntyjistä" räkyttävää ukonkäppänää.

Vierailija
54/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä sellaista naista. Jos naisella ei ole eläimiä hän voisi vähintäänkin ottaa sellaisen ja katselee kissavideoita.

Vierailija
55/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monia jo ihan omasta kaveripiiristäkin, mutta heitä ei näytä kiinnostavan parisuhteet niin paljoa, että edes etsisivät kumppania. Tai yhdellä oli mieskin jonkin aikaa, mutta silloin oli sopeuduttava naisen aikataulutettuun elämään ja pidemmän päälle suhde kariutui. Elävät niin täydellisen omannäköistä elämää ettei sellaiseen menoon kai toinen sopisikaan.

Yritätkö siis sanoa, että mies hankitaan vain siitoskoneeksi ja lompakoksi?

Vierailija
56/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Olen tolkuttoman lapsi - ja eläinrakas, mutta niin vaan olen päättänyt elää oman elämäni ilman. Sisaruksilla ja kavereilla on ihania lapsia, niitä saan lainailla just niin paljon kuin sielu sietää. Sama juttu eläinten kanssa. Mun vanhemmilla on koira- ja kissatarhaa.. kanala, hevosia, pari laamaa yms. Niitä voin käydä rakastamassa ja rapsuttamassa siellä.

Oma koti on vapaa moisista vastuista (puolisostakin), että olen vapaa menemään ja tulemaan juuri kuten haluan.

Vierailija
57/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Milloin tavataan?

T Marja-Terttu 72 v

Vierailija
58/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että koirattomia velanaisia löytyy, mutta harva heistä haluaisi kuunnella "lisääntyjistä" räkyttävää ukonkäppänää.

No onhan maapallo raskaasti liikakansoitettu: https://www.worldometers.info/world-population/

Vierailija
59/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kaipaan parisuhdetta mutta lapsia tai lemmikkejä en halua. Onnistun kuitenkin tapaamaan vain miehiä jotka eivät erityisemmin halua sitä parisuhdetta... Onko tosiaan niin harvinaista että haluaa pelkän kumppanin?

Vierailija
60/85 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole halunnut lapsia, enkä lemmikkejä, mutta puolison halusin ja onnekseni myös sain.