Onko olemassa (hoikkia) sinkkunaisia, jotka eivät halua lapsia eivätkä lemmikkejä?
Lapsettomien naisten tapaaminen ei ole ongelma, mutta melkein jokaisella velalla tuntuu kuitenkin olevan lapsenkorvikkeena karvainen eläin tai jopa useampi. Onko olemassa naisia, joiden hoivavietittömyys ulottuu myös eläinkuntaan?
Kommentit (85)
Täällä yksi. Olen allerginen useimmille eläimille, joten se on syynä. Ei oikein mitään kokemusta lemmikeistä, eikä oikein kiinnostustakaan.
Varmasti on! Mutta kiinnostaako heitä mieskään vaivoina jaloissa? Ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikka harvassa ovat. Huomaa, että heidän hoivaviettinsä ei ulotu myöskään miehiin.
Se olisi ihanteellista. Itse kaipaan nimenomaan kahden itsenäisen ihmisen välistä suhdetta, jossa jaetaan vapaa-aika, ei asuntolainaa. ap
Vierailija kirjoitti:
M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...
Miten tämä auttaa saamaan seksiä, rakkautta ja parisuhteen?
Harvassa tosiaan tuntuvat olevan. Koirahullu vela on aivan yhtä paha kuin lisääntyjänainen.
Lopeta haaveilu ja hommaa vaan kiltisti ittelles karjalainen synnyttäjäeukko
Vierailija kirjoitti:
Naisessa ei ole mitään vastenmielisempää piirrettä kuin lasten hankkiminen. ap
On mutta ei ne ap:n kaltaista mouk kaa huoli.
Minä.
Mutta en ole hoikka, joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Mutta en ole hoikka, joten se siitä.
Hauska kuulla silti. ap
Tiedän monia jo ihan omasta kaveripiiristäkin, mutta heitä ei näytä kiinnostavan parisuhteet niin paljoa, että edes etsisivät kumppania. Tai yhdellä oli mieskin jonkin aikaa, mutta silloin oli sopeuduttava naisen aikataulutettuun elämään ja pidemmän päälle suhde kariutui. Elävät niin täydellisen omannäköistä elämää ettei sellaiseen menoon kai toinen sopisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikka harvassa ovat. Huomaa, että heidän hoivaviettinsä ei ulotu myöskään miehiin.
Se olisi ihanteellista. Itse kaipaan nimenomaan kahden itsenäisen ihmisen välistä suhdetta, jossa jaetaan vapaa-aika, ei asuntolainaa. ap
Lapset lentänyt jo pesästä. Eläimiä ei ole. Eikä enää tule. En myöskään palvele miestä. Odotan, että Mies on yhtä itsenäinen, kun minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset lentänyt jo pesästä. Eläimiä ei ole. Eikä enää tule. En myöskään palvele miestä. Odotan, että Mies on yhtä itsenäinen, kun minä.
En ole kiinnostunut lapsia hankkineista naisista. ap
Ap sulla on ihan ufoottiset vaatimukset. Luovu nyt edes tuosta hoikkuusvaatimuksesta. Suurin piirtein jokainen nätti hoikka nainen haluaa lapsen tai koiran.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monia jo ihan omasta kaveripiiristäkin, mutta heitä ei näytä kiinnostavan parisuhteet niin paljoa, että edes etsisivät kumppania. Tai yhdellä oli mieskin jonkin aikaa, mutta silloin oli sopeuduttava naisen aikataulutettuun elämään ja pidemmän päälle suhde kariutui. Elävät niin täydellisen omannäköistä elämää ettei sellaiseen menoon kai toinen sopisikaan.
Mielenkiintoista. Olisiko se siis raivokas itsenäisyys tai vaikkapa vähäinen kiinnostus läheisyyteen, joka korreloi vapaaehtoisen lapsettomuuden ja lemmikittömyyden kanssa? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun äitiskin hankki lapsen. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Ap sulla on ihan ufoottiset vaatimukset. Luovu nyt edes tuosta hoikkuusvaatimuksesta. Suurin piirtein jokainen nätti hoikka nainen haluaa lapsen tai koiran.
Mielenkiintoinen kommentti. Mikä hoikkuudessa on sellaista, että se lisää kiinnostusta koiran hankintaan? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun äitiskin hankki lapsen. Harmi.
Sinunkin äitisi olisi pitänyt tehdä abortti. Kaikkien ihmisten on parempi jäädä syntymättä. Siinä ei kärsi kukaan. ap
Täällä. Mutta en minä apta huolisi pilaamaan vapaa-aikaani. Mitä kaikkea muuta kohtaan hän jaksaa tuntea vastenmielisyyttä. Koettu jo negatiiviset kiukuttelijat.