Itsenäisyysjuhlat Ylellä v. 2020 haastattelu: "ei itsenäisyys merkitse mulle juuri mitään"
Kommentit (296)
Kyseisellä transulla on terapiat nyt poikki koska Vastaamo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis kerro tarkemmin kuka sanoi ja mitä.
Vai sanoiko kukaan?
Joku 23-vuotias trans sanoi näin. Olisko ollut Ari
Eihän tuollaisille tyypeille mikään muu merkitsekään mitään kuin se MINÄ ITSE.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset on niin TYHMIÄ nykyään? Ovatko ihmiset tosiaan jotenkin tyhmentymässä vai mitä hittoa?
Sosiaalinen media, roska tv-sarjat, globalisaatiopropaganda. Ihmisten älykkyysosamäärän (ja miesten testosteronitasojen) lasku sopii hyvin hallitsevalle eliitille
Ainakaan palstalaisten perusmenoon ei ole itsenäisyyspäiväkään vaikuttanut. Sama negatiivisuus tänäänkin loistaa valloillaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä ohjelma. Tässä näkee, miten elämä menee, kun yhteiskunta tarjoaa kaiken ja enemmän. Itsellä ei vastuuta mistään eikä käsitystä siitä, että ilman itsenäisyyttä hän olisi biologiansa mukaisen sukupuolen "uhrina" jossain Siperiassa.
Höpöhöpö. Suomessa on valtavasti köyhyyttä ja kurjuutta tällä hetkellä. Ja aina vaan leikataan tuista ja eläkkeistä. Ei todellakaan yhteiskunta tarjoa kaikkea.
Ja se että täällä on asiat paremmin kuin Siperiassa, ei tarkoita yhtään mitään. Et sentään arabimaihin lähtenyt vertaamaan.
Ilman itsenäisyyttä hän kuitenkin voisi siellä Siperiassa tälläkin hetkellä elää. Mutta eihän sellaista voi ajatella tietenkään. Joten se tekee hänestä tyhmän.
23-vuotias ei ole nuori, vaan aikuinen, joka saa äänestää valtiollisissa vaaleissa jne.
Hän on saanut kuuluisan Pisa-koulutuksen, mutta on täysin nykyisen propagandan läpitunkema.
Ylestä taas kertoo, että tällaista näytetään, mutta aamulla ei lipun nostoa televisiossa näytetty.
Kuvottaa. Ja aiheuttaa vastareaktion.
Hyvä Yle! Miksi teitä saa nykyään hävetä päivittäin, jopa Itsenäisyyspäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai sanoiko kukaan?
Merkitseekö Suomessa ihmisille yleensä jokin muu jotain?
Ei ole kokemusta muusta, niin ei osata arvostaa. Pidetään itsestäänselvänä.
Monet eivät arvosta ennenkuin menettävät.
Siis mitä tohon pitäisi vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai sanoiko kukaan?
Merkitseekö Suomessa ihmisille yleensä jokin muu jotain?
Kyllä. Maksettu loma koronaepidemiassa on tärkeää!
Mitähän se itsenäisyys siis sitten on jos täälläkin sanotaan että tuollaista ei saisi sanoa televisiossa jos tuntuu siltä...
Vierailija kirjoitti:
Se sotakoira sanoi
Älä hauku isänmaallista maatamme puolustavaa sotakoiraa äläkä vertaa häntä siihen Eu-liittovaltiota kannattavaan miesfeministiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta muusta, niin ei osata arvostaa. Pidetään itsestäänselvänä.
Monet eivät arvosta ennenkuin menettävät.
No tietenkin sitä pidetään itsestään selvänä, mitä sä selität?
Ihanko oikeasti tässä pitäisi alkaa pelkäämään, että menetetään itsenäisyys?
En ymmärrä miksi porukka täällä repii pelihousujaan. Miksi ottaa jonkun satunnaisen tyypin mielipide suorastaan henkilökohtaisena loukkauksena? Itsenäiseen Suomeen mahtuu monenmoista tallaajaa, saa sitä olla vaikka mitä mieltä kunhan ei toisia vahingoita.
Vierailija kirjoitti:
Behm on niin tyylikäs.
Näkee ettei ole tottunut haastatteluihin kun ihme hirnumista.
Rehellistä puhettahan tuo vain on. Jos teini ei näe itsenäisyydessä ihmeempää merkitystä, niin ehkä yhteiskunnan pitäisi kysyä missä on menty pieleen, miksi yhteisiä arvoja ei ole saatu välitettyä nuoremmalle polvelle. Suoraan sanottuna en itsekään ihan täysin ymmärrä, miksi itsenäisyys on niin "big deal", mutta ehkä nyt tuollaisessa haastattelussa osaisin jotain liibalaabaa lasketella ulkomuistista. Elämme globaalissa yhteiskunnassa ja itsenäisyys tuntuu olevan pelkkiä korulauseita.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi porukka täällä repii pelihousujaan. Miksi ottaa jonkun satunnaisen tyypin mielipide suorastaan henkilökohtaisena loukkauksena? Itsenäiseen Suomeen mahtuu monenmoista tallaajaa, saa sitä olla vaikka mitä mieltä kunhan ei toisia vahingoita.
Pelottaa kun tajuavat itsekin etteivät osaa vastata tuohon mitään, koska Suomi nyt sattumalta ei enää ole itsenäinen.
Hei hei hei, ei itsenäisyys tarkoita valtiollista suvereniteettia tai kansanvaltaa! Se on Tuntematon sotilas ja Linnan juhlat! Jos sanot että lastikultin palvominen ei napostele tai vaikka olevasi eurooppalainen etkä suomalainen niin siitäkös veteraaninpalvoja pillastuu.