Itsenäisyysjuhlat Ylellä v. 2020 haastattelu: "ei itsenäisyys merkitse mulle juuri mitään"
Kommentit (296)
No mitäs tuosta? Tyyppi on nuori ja haluaa provosoida, ei siinä sen kummempaa. Ainahan näitä on ollut ja aina tulee olemaan. Älkää nyt yöunianne menettäkö.
Minusta hyvä ohjelma. Tässä näkee, miten elämä menee, kun yhteiskunta tarjoaa kaiken ja enemmän. Itsellä ei vastuuta mistään eikä käsitystä siitä, että ilman itsenäisyyttä hän olisi biologiansa mukaisen sukupuolen "uhrina" jossain Siperiassa.
Miksi ihmiset on niin TYHMIÄ nykyään? Ovatko ihmiset tosiaan jotenkin tyhmentymässä vai mitä hittoa?
Taitaa kyseinen naisoletettu saada paskamyrskyn niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä ohjelma. Tässä näkee, miten elämä menee, kun yhteiskunta tarjoaa kaiken ja enemmän. Itsellä ei vastuuta mistään eikä käsitystä siitä, että ilman itsenäisyyttä hän olisi biologiansa mukaisen sukupuolen "uhrina" jossain Siperiassa.
Näin on. Pohjois-Koreassa ei ole transseja.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs tuosta? Tyyppi on nuori ja haluaa provosoida, ei siinä sen kummempaa. Ainahan näitä on ollut ja aina tulee olemaan. Älkää nyt yöunianne menettäkö.
Tyhmä se on. Mutta julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. Se kai tämän päivän henki on..En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Niin no sellaista se hänen elämänsä on. Miksi oletat että ihminen olisi jotain muuta kuin on, saati närkästyt siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis kerro tarkemmin kuka sanoi ja mitä.
Vai sanoiko kukaan?
Joku 23-vuotias trans sanoi näin. Olisko ollut Ari
Luulisi että varsinkin transuille yms Suomen itsenäisyys olisi supertärkeä juttu.
Ihan törkeetä laittaa itsenäisyyspäivän juhlaohjelmaan tommonen olio väheksymään itsenäisyyttä. Hänelle ois siis sama, että oltais putinin vallan alla. Oksettavaa, meni maku ohjelmasta.
”No, kun mä oon 25 vee, ni koko mun elämän ajan oon kuulunu EU:hun ja se on nastaa, ettei tarvii näyttää passia ja eikä vaihtaa rahaa kun matkustaa muualle. Sotiminen on raakaa touhua, poliisi ja muu uniformuväki on noloja. Muutenki vois ottaa enkun niinku viralliseksi kieleksi, niin tänne tulleet sais nopeesti töitä. Hautausmaalla käynti, ylilennot, linnajuhlat on vanhoille, ku ne tahtoo aatella kuolleita.”
Katsoin sivusilmällä ja luulin että se tyyppi oli jostain 80-luvin tallenteesta
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset on niin TYHMIÄ nykyään? Ovatko ihmiset tosiaan jotenkin tyhmentymässä vai mitä hittoa?
Miksi koet tarvetta selittää sitä ”tyhmyydellä”? Maailma muuttuu, olosuhteet muuttuu, maailmansodat ym. vain koskettaa harvempaa ja harvempaa.
Ei se tee ihmisestä yhtään viisaampaa että paukuttaa samat kliseet kuin kaikki muutkin.
Siis mitä tuohon pitäisi vastata?
En ole ikinä tuntematonta tai Linnan juhlua katsonut, tai jotain kynttilöitä sytyttänyt.
Ei kiinnosta pätkääkään joku "tässä Mannerheimin ritareiden tarina" tai muuta Talvisodan historiikkia tai uutissisältöä.
Kaikki EU-maat ovat itsenäisiä, emmä nyt näe siinä vuonna 2020 mitään erikoista. Hienoa, mutta emmä tiedä mitä se mulle merkitsee. Se on mun elämää, Suomi ollut vapaa pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Suomessa on valtavasti köyhyyttä ja kurjuutta tällä hetkellä. Ja aina vaan leikataan tuista ja eläkkeistä. Ei todellakaan yhteiskunta tarjoa kaikkea.
Ja se että täällä on asiat paremmin kuin Siperiassa, ei tarkoita yhtään mitään. Et sentään arabimaihin lähtenyt vertaamaan.
No olisiko hänen pitänyt valehdella? Ehkä ma
.mu
Kaikkiin Suomen hoivakoteihin hyvää itsenäisyyspäivää koronasta huolimatta
Juurikin tuota.