Apua! Olen ihastunut poikani kaveriin
Ovat siis 20-vuotiaita eli en ole mikään pedofiili. En vaan voi mitään että tuon pojan hymy saa mut joka kerta sulamaan. Yleensä lähden muualle kun pojan kavereita tulee kylään koska en kestä tätä tunnetta. Hirveä miten likaiseksi tunnen itseni vaikka tuo on vain tunne enkä ole tehnyt/tule edes tekemään mitään. Voi hitsi
Kommentit (31)
Mikä sua estää? Mutta suosittelen harkitsemaan. Voi tuhota monien ihmisten välit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kaveri on ihastunut sinuun joten unohda. Ihme kotkotuksia ihmisillä tänään.
Äläs nyt, moni nuori kolli halajaa kypsempää lihaa.
Hyi! Ja miksi yläpeukut! Jos mies kirjoittaisi noin nuorista naisista niin olisitte raivona.
Miksi olette räikeän kaksinaamaisia?
Nykyään leikitellään näillä omien ihastusten perässä menemisellä, ei haluta olla aikuisia tai ainakaan vanheta, testaillaan palstoilla muiden mielipiteitä ja ollaan ehkä vähän kateellisia nuorille ja heidän mahdollisuuksille. Keski-ikäisistä ei tule nuorta vaikka kuinka menisi nuoren kanssa sänkyyn. Ikä ei vähene sillä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin surullinen jos mun mies lopettaisi rakastamasta mua sen vuoksi että ikäännyn..
Kyllähän tämmöistä tapahtuu jatkuvasti
Repsahdin ja panin tyttäreni ystävää (yli 18v ei hätää). Tuosta on kulunut jo paljon aikaa mutta edelleen kaduttaa että jätin sen vain yhteen kertaan
Vierailija kirjoitti:
Nykyään leikitellään näillä omien ihastusten perässä menemisellä, ei haluta olla aikuisia tai ainakaan vanheta, testaillaan palstoilla muiden mielipiteitä ja ollaan ehkä vähän kateellisia nuorille ja heidän mahdollisuuksille. Keski-ikäisistä ei tule nuorta vaikka kuinka menisi nuoren kanssa sänkyyn. Ikä ei vähene sillä ainakaan.
Eipä tuo mikään nykyajan ilmiö ole. On täysin normaalia kiinnostua 20-vuotiaasta ihmisestä, joka vastaa omaa makua. Tätä on tapahtunut maailman sivu. Ja tuollaisille tunteille ei voi mitään.
Keski-ikäiset ovat aina kadehtineet nuorten ihmisten mahdollisuuksia ja "helpompaa" elämää. Jo minun vanhempani, 50-luvulla syntyneet, ovat saaneet koko ikänsä kuulla että ovat "pullamössösukupolvea" jolle kaikki annetaan valmiina, kun vanhemmat joutuivat sotimaan ja elämään puutteessa.
Ja jo pitkään on ollut sekin asenne, että keski-ikäinen nolaa itsensä jos tavoittelee minkäänlaista nuorekkuutta.
Ehkä nykyaikainen ajattelutapa olisikin se, että ei tarvitse vanheta millään valmiiksi pureskellulla tavalla. Nykyiset 40-vuotiaat ovat huomattavasti nuorekkaampia kuin omat vanhempansa samanikäisinä. Näin se maailma muuttuu.
Ap anna palaa. Ei muakaan kiinnosta yli 22-vuotiaat ruuhkavuotiset.
M33
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Vaikka molemmat olette täysi-ikäisiä ja vapaita tekemään mitä haluatte, ei varmaan poikasi tästä ideasta innostu. Anna siis olla
No se ei kuulu pojalle kyllä pätkääkään kenelle äityli jakaa piirakkaansa...
Eli AP, go for it! You live only once :)
Mullekin on käynyt noin. Kyllä se oli menee.