Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa, jos kolmekymppinen nainen vaikuttaa usein siltä kuin olisi 15-v?

Vierailija
06.12.2020 |

Jos on vaan huumorintajuinen eikä halua ottaa itseään vakavasti. Pystyykö kuitenkin huolehtimaan raha-asioistaan, hoitamaan työnsä hyvin ja tosipaikan tullen ottaa asiat vakavasti ja käyttäytyä fiksusti?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sellanen, yritin joskus sitä aikuistumis hommaa mutta oli niin puuduttavan tylsää, että päätin olla just sellanen kun olen ja jättää ne näytelmäkerhot muille :)

Ihana💖

Ap

Kiitti

Vierailija
22/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sanottu että olet kuin joku viistoista ei tarkoita ett näytät 15!

Veikkaan että näytät 30-37 vee ja tee kehonikätesti ja testaa sydmesi ikä-testi ja oikea ammattiöaisen tekemä kuntotesti!

Sekä ihon mikroskooppikubasu ja veikkaan että et ole päivääkään nuorempi koska suurin osa on ihan ikäisiää ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon positiivisia kommentteja tullut, kiitos niistä🙂 mutta koska tämä on keskustelupalsta, niin voitte ilmaista myös muunkinlaisia ajatuksianne aiheesta, jos niitä vaan mieleen tulee.

Ap

Vierailija
24/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että näytät 30-37 vee ja tee kehonikätesti ja testaa sydmesi ikä-testi ja oikea ammattiöaisen tekemä kuntotesti!

Sekä ihon mikroskooppikubasu ja veikkaan että et ole päivääkään nuorempi koska suurin osa on ihan ikäisiää ...

Ulkoisestikin kuulemma olen "pennun näköinen". Se on meillä geeneissä. Sitä en tiedä, missä kunnossa sisuskaluni ja kehoni on, mutta ainakin naama on pysynyt nuoren näköisenä tähän asti.

Ap

Vierailija
25/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki itseään nuoren näköisiksi tituuleeraavat kolmivitoset omaa silti selvästi erottuvat nasojuonteet suun ympärillä ja muutakin harakanvarvasra joten sori! Ette näytä nuoremmilta!

Ja ps. Nykyakan tekohuulet ja akat somessa pitää jo 14-30 vuotiaana suuta sillä ilmeellä että mahtaa tulla SYVÄT NASOJUONTEET JO HYVISSÄ AJOIN! Siis suuta pidetääm ”suppuilmessä” että huulet näyttäs paksummilta ja samalla näytetään vanhemmalta ja jää syvä ryppy nenäsuunpieliin”!

Lisäksi nykypennut tulee kärsiin KIPEISTÄ NILKOISTA! Mutta siinäkös nauttivat kun nyt on heillä niin tärkeää palelluttaa nilkkansa! LOL!

Vierailija
26/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisestikin kuulemma olen "pennun näköinen". Se on meillä geeneissä. Sitä en tiedä, missä kunnossa sisuskaluni ja kehoni on, mutta ainakin naama on pysynyt nuoren näköisenä tähän asti.

Ap

vielä alle 40 v pitääkin olla nuorekas kun pysyvät juonteet alkava ilmaantua 40 iän jälkeen! Joten! Ihan julkkisnaisia katsoen näet mikä ero on 35 ja 45! Eikö? Eli mikäli ihmeellinen nuorekkuutesi ja rypyttömyytesi on voimass vielä nelivitosena, niin tule esittäytymään! Olisit ensimmäinen! Kolmivitonen rypytön ei ole poikkeus mutta nelivitonen on.

Näin se vaan menee.

Vierailija
27/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki itseään nuoren näköisiksi tituuleeraavat kolmivitoset omaa silti selvästi erottuvat nasojuonteet suun ympärillä ja muutakin harakanvarvasra joten sori! Ette näytä nuoremmilta!

Ja ps. Nykyakan tekohuulet ja akat somessa pitää jo 14-30 vuotiaana suuta sillä ilmeellä että mahtaa tulla SYVÄT NASOJUONTEET JO HYVISSÄ AJOIN! Siis suuta pidetääm ”suppuilmessä” että huulet näyttäs paksummilta ja samalla näytetään vanhemmalta ja jää syvä ryppy nenäsuunpieliin”!

Lisäksi nykypennut tulee kärsiin KIPEISTÄ NILKOISTA! Mutta siinäkös nauttivat kun nyt on heillä niin tärkeää palelluttaa nilkkansa! LOL!

No tässä on Cindy Crawfordin teinitytär:

https://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2017/04/kaia-gerber-at-da…

Jos katsot puhelimella niin zoomaa, jotta näet nasojuonteet. Naururyppyjä on nuoremmillakin, eivät ne tee kasvoista vanhan näköisiä, kyllä siihen vaaditaan jo kunnon ikääntymisen merkit. Minusta sinä vaikutat katkeralta.

Ap

Vierailija
28/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaia on tuossa kuvassa siis 16-v.

Ap

Vierailija
29/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa olla vähän lapsekas, mutta fiksu ja omapäinen nainen. Nauti siitä :) -N28

Vierailija
30/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

vielä alle 40 v pitääkin olla nuorekas kun pysyvät juonteet alkava ilmaantua 40 iän jälkeen! Joten! Ihan julkkisnaisia katsoen näet mikä ero on 35 ja 45! Eikö? Eli mikäli ihmeellinen nuorekkuutesi ja rypyttömyytesi on voimass vielä nelivitosena, niin tule esittäytymään! Olisit ensimmäinen! Kolmivitonen rypytön ei ole poikkeus mutta nelivitonen on.

Näin se vaan menee.

Rauhoitu, hyvä ihminen.

Ap

Vierailija
31/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhen joka on n. 40 v, mutta käyttäytyy kuin 18-20 v. Aina valittaa ettei oo rahaa.

Vierailija
32/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten? Eikö tuo ole sitä kaikki haluaisivat olla?

Vierailija
33/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin se vaan menee.

Sulla on varmaan rankka elämä, kun joudut jatkuvasti näkemään ympärilläsi ihmisiä, jotka ovat itsevarmoja ja suhtautuvat positiivisesti itseensä. Olet varmasti hyvin yksinäinen, mutta ehkä parempi niin, ettet levitä tuota negatiivista energiaasi muihin ihmisiin, jotka ovat syyttömiä pahaan oloosi.

Vierailija
34/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen 32-vuotias.

Innostun vieläkin (lauta)peleistä, Disneyn elokuvista ja vanhoista piirretyistä, luen Aku Ankkaa, intoudun aina leikkimään talvisin lumisotaa ja tekemään mitä eriskummallisimman lumiukkoarmeijan pihalle (siis viime vuonna tein 50 Muumipeikkoa riviin portin pielelle!), käytän äksdeetä tiettyjen samanhenkisten kavereiden kanssa, oon aika penska. Ulkonäöllisestikin (tosin tahtomattani, mutta minkäs teet, en siis pukeudu "teinisti", vaan yksinkertaisesti näytän nuorelle) vissiin aika nuori, koska aina papereita kysytään joka paikassa, eikä papereita uskota aina oikeiksi!

Kuitenkin käyn töissä, hoidan asuntolainaa ja laskut, olen ollut isäni omaishoitaja ja toimin sijaisperheenä mieheni kanssa, lottoan, pyöritän arkea ja olen hoitanut isäni hautaan, tehnyt perunkirjoitukset, kouluttautunut, hoidan puutarhaa, rassaan kaikenmoisia pieniä työvälineitä yms.

Rohkeasti vaan!

Tämä teksti voisi melkein olla minun kirjoittama. Olen muutamaa viikkoa vaille 32, ja teen yhä seuraavia asioita: tanssin yksin kotona, innostun musikaaleista ja Disney-elokuvista, laulan poikaystävän kanssa Disney-lauluja autossa, lähetän kavereille hauskoja meemejä, teen huvikseni piloja poikaystävälleni, rakastan Instagramia ja järjestän kotibileitä ja illanistujaisia. Näytän myös todella nuorelta, yleensä mua luullaan noin 25-vuotiaaksi. Ei pienintäkään halua äidiksi, ainakaan vielä. Teen lapsia lähempänä neljääkymmentä, jos niitä on silloin tullakseen. 

Silti olen korkeakoulutettu, puhun useaa kieltä ja  olen menestynyt työssäni. Säästän rahaa, sijoitan osakkeisiin, huolehdin ikääntyvästä äidistäni ja olen perustamassa yritystä.

Jokainen meistä saa olla sellainen kuin haluaa. Aikuiseksi kasvaminen on loppujen lopuksi suuri ansa, joten älä koskaan lopeta jonkun asian tekemistä vain koska olet muka jo "liian vanha". 

Vierailija
35/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki olla sellainen kuin haluaa, mutta teinikiukkuaminen on sen ikäisellä erittäin noloa.

Vierailija
36/36 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs se nyt haittaa jos neli-viiskymppinen nainen hihittää ja tirskuttaa kuin 14-vuotias

😄