Onko noloa, jos kolmekymppinen nainen vaikuttaa usein siltä kuin olisi 15-v?
Jos on vaan huumorintajuinen eikä halua ottaa itseään vakavasti. Pystyykö kuitenkin huolehtimaan raha-asioistaan, hoitamaan työnsä hyvin ja tosipaikan tullen ottaa asiat vakavasti ja käyttäytyä fiksusti?
Kommentit (36)
Kaikki saa olla sellaisia kuin haluaa.
Aikuistumine o vaa ilkee juoni, jolla ihmiset saadaa ostamaan tohveleita. :) Ei oo noloo, oo just sellane ku oot!
Kenelle sillä on väliä tässä tapauksessa? Ketä pitäisi haitata? Miehiä ei haittaa, lapsia saattaa haitata.
Lakukissa kirjoitti:
Miten vaikuttaa?
Että on vaan teinimäinen, ulkonäkö ja käytös eivät ole tyypillistä kolmekymppiselle. Minulla on itseäni 5 vuotta vanhempi poikaystävä, jota on luultu isäkseni.
Häntä välillä ärsyttää tuntea itsensä niin vanhaksi minuun verrattuna eikä halua näyttää tuntemattomille, että olemme pari, koska pelkää heidän ajattelevan, että olisin alaikäinen. Vanhemmille ja ystävilleen on toki esitellyt minut eikä tunnu häpeävän minua yhtään, kun nämä ihmiset tietävät ikäni. Osaan tarpeen vaatiessa käyttäytyä aikuismaisesti, minussa on näyttelijän vikaa (muutkin ovat tätä mieltä).
Ap
Siinäå iässä pitäisi jo ymmärtää, ettei sillä ole mitään väliä. Ketä sinun pitää yrittää miellyttää ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa olla sellaisia kuin haluaa.
Olet suloinen ihminen. Ei varmaan ensimmäinen kerta, kun joku sinusta näin sanoo.
Ap
Teinit oikeasti ottaa itsensä äärimmäisen vakavasti. Joten se nyt ei riitä kuvaamaan mitään sinusta. Ei se ole 15-vuotiasta.
Olikos muita määreitä?
Mä oon sellanen, yritin joskus sitä aikuistumis hommaa mutta oli niin puuduttavan tylsää, että päätin olla just sellanen kun olen ja jättää ne näytelmäkerhot muille :)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sellanen, yritin joskus sitä aikuistumis hommaa mutta oli niin puuduttavan tylsää, että päätin olla just sellanen kun olen ja jättää ne näytelmäkerhot muille :)
Ihana💖
Ap
Olen ujo kuin pikkutyttö. Minua hävettää tämä piirre jatkuvasti. Vain alkoholi ja stimulantit auttavat, mutta ei arjessa voi olla koko ajan päihtyneenä.
N31
Vierailija kirjoitti:
Teinit oikeasti ottaa itsensä äärimmäisen vakavasti. Joten se nyt ei riitä kuvaamaan mitään sinusta. Ei se ole 15-vuotiasta.
Olikos muita määreitä?
Aijaa, no minua kuitenkin on sanottu teinimäiseksi ja että "olet kuin joku 15".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Miten vaikuttaa?
Että on vaan teinimäinen, ulkonäkö ja käytös eivät ole tyypillistä kolmekymppiselle. Minulla on itseäni 5 vuotta vanhempi poikaystävä, jota on luultu isäkseni.
Häntä välillä ärsyttää tuntea itsensä niin vanhaksi minuun verrattuna eikä halua näyttää tuntemattomille, että olemme pari, koska pelkää heidän ajattelevan, että olisin alaikäinen. Vanhemmille ja ystävilleen on toki esitellyt minut eikä tunnu häpeävän minua yhtään, kun nämä ihmiset tietävät ikäni. Osaan tarpeen vaatiessa käyttäytyä aikuismaisesti, minussa on näyttelijän vikaa (muutkin ovat tätä mieltä).Ap
Kyllä jokainen saa NÄYTTÄÄ juuri sellaiselta kuin haluaa. Tutustu ihmiseen niin sitten vasta hänet tunnet.
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo kuin pikkutyttö. Minua hävettää tämä piirre jatkuvasti. Vain alkoholi ja stimulantit auttavat, mutta ei arjessa voi olla koko ajan päihtyneenä.
N31
Minä taas nykyään tosi puhelias ja rento, haluan olla kaikille mukava. Oikeasti teini-ikäisenä en ollut. Nyt olen siis ikään kuin edelleen 15-vuotias, mutta persoonalta iloisempi ja itsevarmempi.
Ap
Muuten ok, mutta 15v. teinin äitinä hirvittää kyllä, jos samanmoista kestää vielä 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok, mutta 15v. teinin äitinä hirvittää kyllä, jos samanmoista kestää vielä 15 vuotta.
Miksi oletat ulkonäöstä luonteen?
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat ulkonäöstä luonteen?
Eihän tossa ollu sanaakaan ulkonäöstä...
M25 kirjoitti:
Aikuistumine o vaa ilkee juoni, jolla ihmiset saadaa ostamaan tohveleita. :) Ei oo noloo, oo just sellane ku oot!
Hauskasti sanottu 😊
Ap
Ite olen 32-vuotias.
Innostun vieläkin (lauta)peleistä, Disneyn elokuvista ja vanhoista piirretyistä, luen Aku Ankkaa, intoudun aina leikkimään talvisin lumisotaa ja tekemään mitä eriskummallisimman lumiukkoarmeijan pihalle (siis viime vuonna tein 50 Muumipeikkoa riviin portin pielelle!), käytän äksdeetä tiettyjen samanhenkisten kavereiden kanssa, oon aika penska. Ulkonäöllisestikin (tosin tahtomattani, mutta minkäs teet, en siis pukeudu "teinisti", vaan yksinkertaisesti näytän nuorelle) vissiin aika nuori, koska aina papereita kysytään joka paikassa, eikä papereita uskota aina oikeiksi!
Kuitenkin käyn töissä, hoidan asuntolainaa ja laskut, olen ollut isäni omaishoitaja ja toimin sijaisperheenä mieheni kanssa, lottoan, pyöritän arkea ja olen hoitanut isäni hautaan, tehnyt perunkirjoitukset, kouluttautunut, hoidan puutarhaa, rassaan kaikenmoisia pieniä työvälineitä yms.
Rohkeasti vaan!
Pystyykö = pystyy. Mistä lie tuli tuo -kö.
Ap